Een goed en eerlijk autobedrijf!

Top service!

Goede prijs Goede service Goede en nette behandeling Nette auto’s

Fijn geholpen en een mooie auto jennen kopen

Even van te voren gebeld en kon die middag een proefrit maken. Na de proefrit zijn mijn vragen keurig beantwoord en voelde het direct goed om de auto te kopen. Paar puntjes van aandacht om de auto top mee te nemen en deze puntjes zijn keurig nagekomen. Erg blij met de nieuwe auto! Zou hier mijn volgende auto zo weer kopen, compliment!

Nette service, vriendelijke mensen, eerlijke prijzen.

Top Bedrijf...

Strak geprijste auto s en vol op keus.. zeer klantvriendelijke eigenaar.. Die net dat stapje harder voor je loopt. Prima inruil voor mijn oude auto. Maakt dat ik een zeer tevreden klant ben.. Ik kan het iedereen aanraden hier eens te gaan shoppen..

Zeer vriendelijk

Mijn ervaring kwam vertrouwd en zeer vriendelijk vriendelijk over. Duidelijk en professioneel.

Onze ervaring is positief.

Super geholpen!

Erg fijn en vriendelijk geholpen

Zeer goeie hulp, eerlijk en goede kwaliteit

Ik ben goed geholpen door de medewerkers van het autobedrijf Bergsma joure. Ze zijn eerlijk in zaken doen en ik heb een kwalitatieve auto bij hun aangeschaft. Ik ben erg tevreden met hoe ik mijn eerste auto bij hun heb gekocht!

Zeer duidelijke info en vriendelijk.

We zijn zeer vriendelijk en goed geïnformeerd en geholpen.

Mijn ervaring schrijf ik als uitstekend.

Het contact met de mensen van het autobedrijf was uiterst plezierig.

Het voelde heel erg goed en vertrouwd om klant te zijn bij dit bedrijf.

Vriendelijke, heldere en betrouwbare behandeling van de klant

Zoals hierboven beschreven

Goede service komt afspraken na

Betrouwbaar en het gevraagde wordt geleverd.

Netjes. Faire inruil. Goede ontvangst

Aardige mensen prima uitleg

Vlot en klantvriendelijk

Ik kwam een auto bekijken en moest daar een stuk voor rijden (125 km). Bij aankomst stond de auto al klaar met groene platen. Nadat we het eens waren over aankoop bleek dat de voorkeuring voor de APK al geregeld was. Bergsma had al ingeschat dat ik bij aankoop de auto direct mee zou willen nemen. Alleen nog afmelden voor de APK en ik kon een uur later met een vers gekeurde auto pad. Fijn contact, plezierige afhandeling.

Prima bedrijf

Wat een vriendelijk en fijn bedrijf geeft je de ruimte en een vriendelijke eigenaar

Fijn betrouwbaar bedrijf

Mijn eerste auto hier gekocht en ben er zeer tevreden over. De verkoper neemt rustig de tijd voor je. Tijdens de bezichtiging kwamen we erachter dat een van de banden minder profiel had dan de andere. Ze hebben deze gelijk vervangen voor een nieuwe.

Betrouwbare garage!

Autobedrijf Bergsma Joure is betrouwbaar, verleend goede en persoonlijke service, super prijs-kwaliteit verhouding en we zijn dolblij met de prachtige auto waar we nu in rijden! Wij blijven trouwe klanten!

Ondanks dat het druk was, bleef de eigenaar rustig en gaf ons de gelegenheid om de door ons gekozen auto rustig te bekijken. Na een proefrit alles doorgenomen, trekhaak tegen een gunstige prijs en de auto gekocht. De eerste indruk is een eerlijk bedrijf.

Ontzettend fijne mensen en goed geholpen

Heel fijne ervaring. Alles goed en duidelijk geregeld. Aanrader !

De dienstverlening van Autobedrijf Bergsma is uitstekend.

De dienstverlening van Autobedrijf Bergsma is uitstekend. De monteurs zijn vriendelijk en vakbekwaam.

Prijs service

Goede prijs kwaliteit (voor zover kwaliteit nu al beoordeeld kan worden). Fijne service en goed te woord gestaan

Topbedrijf!

Begin juni een schitterende Fiësta gekocht bij Bergsma. Banden konden nog wel wat km's mee maar Bergsma zette er toch kosteloos 4 nieuwe 4-seizoenenbanden om. Na twee weken helaas een probleem met de koppeling, drukcilinder kapot. Terug naar Bergsma voor reparatie. Aangezien dit niet onder de garantie viel, rekende ik op kosten. Maar nee hoor, dit werd kosteloos vervangen. Men wilde niets van betaling weten. Wat een service! Top bedrijf en vriendelijke behulpzame mensen!!

Scheen 51 8501 HC Joure