Hele goede en prettige service!

Ik ben blij met de goede en prettige service!

Een zeer aangename verkoper

Auto goed ingeruild en zeer mooie auto voor terug gekocht

Snelle reactie snelle service!

Zeer snelle reactie en goede snelle service! Goede betaalbare auto”s ! Gewoon top

Betere service kans haast niet

Klein autootje gekocht voor weinig geld. Arno heeft hem keurig netjes afgeleverd en ongevraagd er een nieuwe accu ingezet en een geheel nieuwe APK gegeven. En...... het allerbelangrijkste het autootje rijdt super.

Duidelijk communicatie en zeer behulpzaam

Ik heb een goede ervaring gehad, ik had een auto op het oog en kon deze snel bekijken. De eigenaar was attent, maar niet opdringerig. In onderhandelingen was hij transparant en had hij antwoorden voor al mijn vragen.

Top auto gekocht bij een betrouwbare autodealer!

Zeer tevreden.

Afspraak gemaakt voor proefrit auto stond klaar proefrit gemaakt enkele kleinigheidjes gemeld helemaal naar tevredenheid verholpen.ik kan iedereen aanraden voor te gaan kijken als je een andere auto zoekt.

Alles is netjes verteld en afgewerkt.

Snelle afhandeling

Zeer goed en scherp geprijst.

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijke benadering en de goede service. Na aankoop van mijn auto die ik zonder garantie heb gekocht, kreeg ik achteraf toch nog een zeer goede service bij het verhelpen van één klein mankement.

Duidelijk, eerlijk en meedenkend

Geen poespas of mooie verkooppraatjes en niet opdringerig. Eerlijk, duidelijk en er wordt met je meegedacht

Pretttig, niet opdringerig, goed gevoel

Via internet auto gevonden maar kende het bedrijf al. Auto bekeken, proefrit gemaakt en gekocht. Advisering als prettig en niet opdringerig ervaren . Achteraf moet natuurlijk pas blijken of de koop de juiste is geweest. Maar daar hebben er alle vertrouwen in en we zijn er blij mee!!

In een woord, PRIMA

Goed geholpen, leuk ontvangst en lekkere koffie.

Net bedrijf.

Na een vriendelijke ontvangst een proefrit mogen maken in de auto van onze keuze. Wij besloten tot de aankoop van deze auto en kregen een eerlijke prijs voor onze oude auto, die wij konden inruilen. Tot nu toe zijn we nog zeer tevreden over deze aankoop en bevelen dit bedrijf zeker aan.

TOP BEDRIJF, zo zie je ze bijna nooit meer

Helemaal gelukkig met de vondst van mijn favoriete auto... bleek helaas een en ander aan fout te zijn.. Arno van Bergen heeft er werkelijk alles maar dan ook alles aan gedaan... en toen het uiteindelijk toch mis ging, de auto zelfs weer ingenomen. Met mijn meer dan 50 jaar ervaring met bedrijven wil ik deze man (en bedrijf) een groots compliment maken.. zo zie je ze bijna nooit meer.. Van ganser harte aanbevolen..

Tot nu toe behulpzaam en meedenkend.

Mijn ervaring is tot nu toe goed. Mag de bus zaterdag ophalen.

Aangeboden auto was goed zoals beschreven.

We konden zelfstandig de auto bekijken en direct een proefrit maken. Vragen keurig beantwoord. Vlotte afhandeling. Top.

Hartelijke ontvangst, nette auto's voor nette prijzen.

Auto's staan met duidelijke omschrijving en foto's op eigen en andere veel gebruikte websites. Snelle en duidelijke antwoorden op vragen. Beurt en APK snel geregeld.

leuke auto,s voor redelijke prijzen

Goed geregeld

Zeee vriendelijk persoon. Komt afspraken mooi na.

Goeie ervaring!

Auto was zoals omschreven.

Duidelijk en eerlijk. Snelle communicatie

Na mindere ervaring gekozen voor Bovag garage en geen spijt van. Duidelijk en eerlijke verkoop, geen gepush of onzin verhalen. Ondanks dat bedrag te laag was voor Bovag garantie (wel af te sluiten als je wilt), kan je met vragen wel terecht en zal Arno altijd meedenken in oplossingen. Maar niet nodig geweest :-)

Uitstekend geholpen, en top service!

Auto keurig afgeleverd!

In een woord fantasties.

Wij kunnen Arno van Bergen aanbevelen aan een ieder die een auto zoekt. Zij zijn van Nijmegen naar Woerden gereden voor een proefrit en we hebben de auto daar gekocht. Hartelijk dank Arno. Henk & Wenona

Heel erg duidelijk en fijne service!

Snel antwoord op de vraag. Duidelijke afspraken in deze moeilijke tijd.

Arno heeft een goede gebruikte auto geleverd nadat ik na een auto ongeluk autoloos was geworden. Hoewel garages en bedrijven gesloten waren, snel en goed geholpen.