Super klantvriendelijk bedrijf,straalt enorm vertrouwen uit!!

Er was een witte aanhanger kentekenplaat verdwenen toen we thuis aan kwamen..... Kon gelijk een nieuwe bestellen op kosten van Arno.dat is toch super service.

Prettige aanschaf, goede auto

Goede ervaring

Leuke auto gekocht voor een leuke prijs. Airco werkte niet, die is netjes gemaakt en ondertussen even een leenauto gekregen.

Wat problemen met de auto na aanschaf, maar dit is perfect opgelost door Arno. Dank!

Goede en vriendelijke service!

Vanaf het eerste contact was het vriendelijk en snel. De gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen!

Fijne, oprechte man

Wij hebben gisteren onze auto gekocht en ik vond het erg prettig met Arno. Hij is vriendelijk en oprecht. Er staan veel leuke autos!

Superfijn

Vriendelijke en super service

Erg goed

Nette auto gekocht bij Arno, deskundige garagehouder en erg flexibel en meedenkend. Alles positief, geen enkele negatieve opmerking. Arno maakt waar wat hij zegt en heeft een uitstekende service.

Aardige man, prettig in de omgang.

Geen gladde praatjesmaker, maar gewoon een vriendelijke man, die zich aan de afspraken houdt.

Vriendelijk en to the point

Uitstekend bedrijf

Na 1 jaar rijden nog steeds tevreden

Nu een jaar geleden dat we onze auto hier hebben gekocht. Een auto met veel gebruikerssporen maar dat deert ons niet 'als ie maar rijdt' is ons motto. We kregen 'm netjes met een nieuwe keuring mee. Nu een jaar later is hij vandaag weer netjes door de keuring gekomen. Een jaar zonder problemen gereden. Wij zijn echt super blij met de auto die gewoon lekker betaalbaar was. Wij hebben bewust gekozen om van een auto uit 2012 van alle gemakken voorzien (en waar dus veel aan kapot kan) een stapje terug te gaan naar een auto uit 2005 en we hebben er geen moment spijt van gehad. Als ik weer een auto nodig heb zal ik zeker weer eerst op de site van Arno kijken maar hopelijk kunnen we hier nog jaren mee vooruit :)

Fijn bedrijf!

Goede service, reële prijzen.

Vriendelijk en behulpzaam, tevreden over mijn aankoop..

Vriendelijke man, behulpzaam en eerlijk.

Super goed!

Onlangs zijn wij bij Arno geweest voor een proefrit. Daarna ook besloten om de auto te kopen. Arno zorgde voor een nieuw APK aangezien die bijna verlopen was. De week erna hebben we de auto opgehaald en onze oude auto ingeleverd. Wij zijn zeer tevreden over het contact en de service!

Alles goed geregeld.

Alles was goed geregeld. vriendelijk in omgang.

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

We werden fijn ontvangen, ondanks dat we geen afspraak hadden gemaakt. De auto die we wilde kopen had een rateltje in de moter. Arno heeft ervoor gezorgd dat dit mankement werd verholpen bij de garage. Supernetjes geregeld allemaal. Een bedrijf wat zich onderscheid door 2ehands occasions aan te bieden in een lagere prijsklasse. Wij rijden nu een fijne auto gekocht bij Arno van Bergen.

Altijd bereidt te helpen

Arno is een prima gast die altijd bereidt is om te helpen

Arno zorgt ervoor dat hij auto's aanbied waar hij zelf achter staat.

Nu rijd ik in mijn tweede Nissan Almera Tino maar deze is 5 jaar jonger is dan de vorige.

Goed geholpen auto meteen mee genomen

Vakman. Helemaal top

Vriendelijk, geduldig en goed geholpen. Topper. Zeer tevreden. Ga zo door!!!

Mooie occasion's voor mooie prijzen !

Voor de tweede maal een occasion aangeschaft bij autobedrijf Arno van Bergen, een super leuk/net autootje gekocht voor een leuke prijs. Tot een volgende keer ! Familie Lucassen - Sijbers Venray.

Prettige verkoper

Ik heb bijna een half jaar geleden een Renault Clio RS gekocht bij Arno. De aankoop heb ik als prettig ervaren, Arno is een vriendelijke man. Verwacht niet dat je de auto voor een prikkie kan krijgen, maar hij was wel bereid om mee te denken om bepaalde zaken op te lossen die ik niet helemaal perfect vond aan de auto. Daarna vrij weinig problemen met de auto gehad. De airco was defect, maar daar had ik garantie op gekregen en dat is ook netjes verholpen, dus daar was ik erg tevreden over. Daarnaast enkel reguliere dingen dieren die ook te verwachten zijn met een auto van deze leeftijd.

Zeer positive ervaring niet zo vaak zo mee gemaakt

Als de auto zo blijft zo als die nu is Ben ik zeer tevreden Arno van Bergen deed negens moeilijk over Bij de auto was de apk verlopen en de airco deed het niet Dit werd gelijk verholpen en tot nu toe werkt alles perfect Nu hopen dat het zo blijft

Goede en betrouwbare service

We belde voor een afspraak, konden meteen terecht. Zijn goed geholpen en komt afspraken en belofte na. Blij met onze aankoop

Fijne verkoop en goede prijs voor inruil

Gemoedelijke, betrouwbaar en snelle deal