goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig en relaxte sfeer - je voelt echt als klant behandeld
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en deskundig personeel!! Netjes en eerlijk afhandelen van zaken. Kortom een Top Bedrijf!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zodra ik bij jullie binnen kwam was er een ontspannen sfeer,ik kon op mijn gemak kijken wat voor auto\'s er stonden en het was voor jullie ook geen moeite om mij een proefrit te laten maken. Ook kon ik op mijn gemak thuis even nadenken, een auto kopen is geen pakje boter, Bij het afhalen van mijn auto kreeg ik nog goed advies over de papieren en pasje wat ik ga krijgen en ook met nadruk werd er gezegd dat......als er mogelijk toch iets is met de auto dat ik altijd terug mag komen.\r\nAls ik van iemand hoor dat ze op zoek zijn naar een nieuwe/andere auto ga ik jullie zeker aanbevelen.Ik wens jullie veel succes met jullie bedrijf en.....bedankt voor de goede servers

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, flexibel, goede service..

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed geholpen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een buurman ben ik hier terecht gekomen, we zijn tot volle tevredenheid en zeer adequaat geholpen. De auto gaat ook hier in onderhoud omdat het gevoel goed is.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht , vriendelijke medewerkers en goede service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, auto werd erg netjes afgeleverd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen woensdag was ik voor het eerst bij autobedrijf Van den Berg voor een nieuwe V-snaar. De prijs viel me alles mee en ligt veel lager dan de prijsindicatie die ik heb gekregen van andere garages. Ook ben ik vriendelijk en snel geholpen! De volgende keer zal ik hier zeker terug gaan!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf staan altijd voor je klaar, vriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt altijd zeer klantvriendelijk en proffesioneel geholpen. In de werkplaats is men zeer kundig en werkt men altijd zeer netjes.\r\n\r\nKort samengevat, een aanrander voor iedereen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 23 jaar onze betrouwbare garage.\r\nStaan altijd voor ons klaar.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het personeel is erg vriendelijk de service is top
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds vorig jaar ken ik jullie bedrijf en heb alleen maar positieve ervaringen, welke ik graag doorvertel aan anderen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn dik tevreden.de service is optimaal, er wordt altijd contact opgenomen over het mankement en wat de kosten zijn, zodat je niet voor een extra verrassing staat

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen. Ze geven het gevoel dat een klant ook echt koning is. De koffie staat klaar en hebben alle tijd voor de klant. De radio was niet zo goed en ze hebben er gelijk een andere ingezet. Ik weet nu al dat de volgende auto bij hun gekocht gaat worden. Nog bedankt voor de service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service gratis lekke band gerepareerd na 350 km van mijn nieuwe auto.

Nassaustraat 37

2983 RA Ridderkerk