goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een keurige auto gekocht. Netjes afgeleverd en plezierig behandeld. Goede service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn nieuwe Twingo opgehaald bij van den Berg. Een top service en ook de tijd wordt voor je genomen als je er langskomt. \r\nAlles werd nog een keer uitgelegd en ook heel aardige en vriendelijke mensen. Zodra ik weer een onderhoudsbeurt en apk moet laten doen, kom ik hier zeker terug. :-D

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren mijn auto in onderhoud. Nu na 9 jaar opnieuw een 2e hands auto hier gekocht. Zeer tevreden over de geleverde service al die jaren en nu weer met de aanschaf van deze auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij van den Berg voor onderhoud. Heb nu de tweede auto gekocht naar alle tevredenheid. De service een kwaliteit is op top niveau.maar om binnen te komen is er totaal geen drempel die ik bij de merkdealer wel ervaar. Je bent er altijd welkom en de koffie staat klaar. De heerlijke mentaliteit van de dorps garage is hier nog niet verdwenen maar de kwaliteit staat hier op het niveau van een merkdealer. Ik rijd de 100 km graag om een bezoek aan van den berg te brengen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, aardige mensen en goede kwaliteit!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundige medewerkers en erg klantvriendelijk contact. Eerlijk advies en kwalitatief goede reparaties.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en deskundig personeel, goede prijskwaliteitverhouding! Aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke en deskundig personeel. Altijd een warm welkom.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Gilbert een mooie occasion aangeschaft.\r\nService, uitleg en afwikkeling waren geweldig.\r\n\r\nNogmaals bedankt!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige en juiste afhandeling. Afspraken worden nagekomen. Hele goede service

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn tevreden over de auto alleen de koppeling staat erg hoog en ben bang dat hij gaat slippen en ik durf eigenlijk niet de bergen in .

Inmiddels is de koppeling onder garantie keurig netjes vervangen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een buitengewoon goed ervaring gehad bij de aankoop van een 2de hands VW Golf: eerst goed contact via de mail, daarna een proefrit en uiterst redelijke onderhandelingen over de prijs, tenslotte en werkelijk keurige aflevering met kleine, maar belangrijke extra\'s, waardoor ik graag naar deze garage terug zou gaan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zijn prima en aan te bevelen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne ervaring. Goede service en vriendelijk personeel!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf alles vlot en goed verlopen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij komen al vele jaren tot volle tevredenheid bij het garagebedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel klantvriendelijk en behulpzaam.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bijzonder netjes geholpen en ze doen wat ze beloven.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top Top Top, meer kan ik er niet van maken.\r\nGa zeker een aanbeveling geven aan iedereen die een gebruikte auto zoekt

• Deskundigheid N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanbevolen door een goede collega, met recht! Enorm goede service, uiterst vriendelijke medewerkers.

Nassaustraat 37 2983 RA Ridderkerk