Vandaag heb ik mijn nieuwe auto opgehaald. Afgelopen woensdag had ik een proefrit aangevraagd via internet, waarna ze meteen belde dat de auto klaar stond. Een zeer nette auto stond naar mij te lonken, na een proefrit en een mooi voorstel van meneer Vaarkamp heb ik de auto gekocht. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de service, garantie en prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader voor mensen die opzoek zijn naar een auto.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

1 jaar geleden heb ik (vrouw) ivm ziekte van mijn man, mijn auto bij dit bedrijf gebracht voor een APK, ik moest 100 euro extra betaald voor \"schoonmaken\"remmen,tevens zouden blokken slecht zijn,zou nogmaals 100 euro extra kosten, niet laten doen, toch goedgekeurd. 1 jaar later, nieuwe blokken gekocht maar bij montage blijkt er nog steeds niets mis te zijn met de blokken. Ik voel me OPGELICHT!! Reactie van de \"directeur\":sorry, foute diagnose maar ik vergoed niets zeker niet de onnodig aangeschafte remblokken, dan had je die maar bij ons moeten kopen(?!) Bovendien ben ik zeer bedreigend behandeld, ik dacht zelfs dat mijnheer de \"directeur\" mij ging slaan!! Ik schrijf vanavond nog de BOVAG, Renault Nederland en de RDW aan. Bovendien ga ik morgen aangifte doen bij de politie; wegens poging tot oplichting en bedreiging.

Goede service, duidelijke verkoop.

Goede service! Betrouwbare en eerlijke verkoper! We waren bij de aankoop van onze auto erg tevreden!

prima service,heb zojuist mijn tweedehands renault modus initiale opgehaald.heb niets te klagen over dit bedrijf.zijn heel goed tevreden en kan iedereen aanbevelen om daar een auto te kopen.

Bij de APK van mijn Renault Megane werd ik prima geholpen. Zaken die vervangen moesten worden voor een nieuwe APK werden helder toegelicht. Daarnaast werden kleine probleempjes met de auto direct en vakkundig verholpen! Niets dan hulde voor de gode en snelle service van ASCS! Wilbert van Dam