Wow wat een service!

Auto moest gekeurd worden en is als verrassing gelijk schoon gemaakt! (dat was even geleden...)

Snelle service na lekke band

Afgelopen dinsdag 20-10-20 kwam op het dashboard van mijn Renault Scénic de waarschuwing: lekke band, stoppen en de bandenspanning was nog 1,7 bar, nadat ik de dag tevoren deze band na een dashboard waarschuwing "lage bandspanning" had opgepompt van 2,0 naar 2,5 bar. Ik belde de garage en men stelde mij in zoverre gerust, dat ik nog gerust naar de garage kon rijden om het euvel te laten verhelpen. dat kon à la minute en ik kon onder het genot van een bekertje koffie wachten. Een kwartier later kon ik zonder kosten (dankzij mijn MyRenault+ pas) weer wegrijden met een gerepareerde band. Dat noem ik snelle en goede service!

Prima bedrijf

Auto gekocht met een goed gevoel, goed geholpen en goed geregeld, auto bij aflevering keurig en schoon mee genomen, en nog veel plezier hebben wij er van pluim voor dit bedrijf.

Keurig proffesioneel vriendelijke benadering

Paar weken geleden Mégane import gekocht van 1.5 jaar oud. Goed en netjes te woord gestaan door Meeuwis (eigenaar). Alle papieren laten zien van de auto. Helemaal niet opdringerig. Bij afleveren gepoetst volledige uitleg met bos bloemen. Tot nu toe prima geregeld. Blij met de auto maar ook met deze garage. Men is oprecht geïnteresseerd in je als klant en laat dit ook zien. Een pluim.

H7-lampje laten vervangen, kon zonder afspraak, vriendelijke ontvangst, snelle en voordelige afhandeling, top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vorige week Renault Kangoo gekocht. Vlotte kundige medewerkers. Auto is super netjes afgeleverd waarbij op het laatste moment de aircopomp nog vervangen is toen ze merkte dat deze niet goed werkte. Top! En super service.

zeer nette prijs, erg fijn geholpen en auto met nieuwe apk afgeleverd incl kleine beurt zoals afgesproken, voorbanden zijn geheel kosteloos vervangen echt top bedrijf! als wij meer in de buurt hadden gewoond dan had ik bijde auto\'s hier in onderhoud gedaan

Zeer klantvriendelijk! De verkoper denkt enorm goed mee.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Als je niet op een paar honderd euro kijkt en redelijk in de slappe was zit goed bedrijf service etc. Maar wanneer je gaat vergelijken betaal je honderden euro\'\'s teveel voor reparaties.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed geholpen, leuk personeel.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vandaag een gebruikte Renault scenic rx4 van dit bedrijf gekocht in goede staat. Zijn afspraken geheel nagekomen. Dit is service. Ook wij komen niet gauw in de buurt,voor onderhoud,jammer. Met veel plezier naar huis gereden.

Jarenlang klant bij ASCS. Onlangs belde ze mij dat ik mijn winterbanden nog niet gewisseld had. Superattent, ASCS denkt echt met je mee! Toen ik de auto ophaalde was die keurig gewassen! Wat een service, mijn dag kon niet meer stuk! Helaas, kreeg ik dezelfde dag schade aan mijn auto maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook weer netjes in orde gemaakt wordt door ASCS. Ik kom dus binnenkort weer bij jullie langs!

• Reden bezoek Andere reden

Nadat ik zelf onderdelen had vervangen bleek een update van het motormanagement noodzakelijk. Gevraagd of ASCS dit kon uitvoeren. Geen probleem. Zelfde dag was het startprobleem van mijn renault scenic zo goed als opgelost! Geen gedoe of een andere behandeling omdat ik zelf mijn auto\'s onderhoudt. Top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Aankoop va 2e hands Megane Bose. Zeer vriendelijke opvang, prettige onderhandeling, goede prijs. Komen de afspraken na. Jammer we wonen niet in de buurt van ASCS.

Aankoop van 2e hands Renault Clio eind augustus. Prettig contact tav onderhandeling en afspraken. Binnen enkele dagen werd de auto met zorg en aandacht opgeleverd.

Bij aankomst op vrijdagavond van onze vakantie kregen wij remproblemen, op zaterdag morgen ASCS gebeld, deze hebben onze auto opgehaald en ondanks dat de werkplaats dicht was de auto toch hersteld, om 12 uur hadden wij de auto weer terug zodat we nog konden genieten van onze vakantie. nogmaals dank

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Nadat andere bedrijven ons niet konden helpen (zij konden de oorzaak van het afslaan niet vinden)kwamen wij bij ASCS terecht. Binnen 1 dag kregen wij te horen wat het euvel was en werd het probleem snel en vakkundig opgelost.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

We komen bij ASCS al 20 jaar. en zijn blij met de goede en vriendelijke service, en deskundig personeel. Staan altijd voor je klaar. En komen hun afspraken na.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer vriendelijk, persoonlijk en deskundig behandeld door eigenaar Meeuwis Vaarkamp van deze Renault service garage. Een aanrader om hier een auto aan te kopen. Helaas wonen we te ver weg om onze auto in onderhoud te houden anders hadden we dit zeker gedaan gezien de professionele indruk

Mariët uit Woudenberg Vorige week bracht ik mijn vieze auto, van pekel etc., voor APK en een beurt. Alles is keurig, zoals altijd, uitgevoerd en tot mijn verbazing keurig schoongemaakt. De service bij ASC is perfect!

Vriendelijk en respectvol bejegend. Komt afspraken correct na. Auto netjes afgeleverd. Met bloemetje!! Kortom, ik kan ze aanbevelen.

We hebben onze wagen hier gekocht en hem hier in het onderhoud gehouden. Alles verloopt naar wens. De klachten die ik bij de vorige dealer had zijn er hier helemaal niet.

Goede behandeling tijdens het brengen en halen van de auto. Vriendelijke medewerkers met verstand van zaken. Nieuwe locatie werkt mee aan de professionele uitraling van het bedrijf.

Blij met mijn nieuwe Megane! In eerste instantie wilde ik zelf weer een Clio, maar na een goed gesprek en gedegen advies bij ASC bleek een maatje groter perfect aan mijn wensen te voldoen en legde de verkoper, tevens eigenaar van de garage, mij haarfijn uit dat deze auto voor mij goedkoper was. Er wordt prettig met je meegedacht: zo werd ik geattendeerd op accessoires en keuzes waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben. En de aflevering werd gepland op een moment dat het mij uitkwam. Rij nu prins(es)heerlijk rond!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto