top service

Ik vond het contact erg fijn! En hij doet het gewoon fantastisch weer,super bedankt voor jullie hulp en kennis!! m.v.g. jelmer witvoet

Zoals altijd en dat betreft ruim 45 jaren,zeer tevreden

Altijd zeer correct en behulpzaam

Vertrouwd adres voor vaste klanten

Je wordt altijd persoonlijk geholpen en iedereen staat voor je klaar. Prima gesprekken gevoerd met de verkoper Marcel Hazewinkel. Heel goed advies gekregen,

Uitstekende ervaringen en klantenservice.

vriendelijk,geinterresseerd en vakkundig.

zie boven

goede service

Er werd mij aangeboden om mijn auto thuis op te halen bij het volgende garagebezoek,omdat een familielid van de verkoper in Bathmen woont en hij dan zo mijn auto mee kan nemen,superservice!

Uitstekend, zelfs in relatie met de door Beltman genomen corona maatregelen.

Snel, accuraat en behulpzaam !

Op automobielbedrijf Beltman kunnen wij altijd vertrouwen. Moet er onverwacht meer gedaan worden, krijgen we op tijd een belletje, met de nodige gegevens. Tijdens de werkzaamheden keurig thuisgebracht en ook weer opgehaald.! Echte service !

Wederom op een meer dan correcte manier geholpen.

Auto op afspraak gebracht voor jaarlijkse onderhoudsbeurt. Tussentijds gebeld door garage dat ruitenwisserbladen niet al te best meer waren (laten vervangen) en nadat de onderhoudsbeurt was afgewikkeld wederom gebeld dat auto kon worden opgehaald. Alles volgens afspraak keurig geregeld.

buitengewoon goed

zeer betrouwbaar, coulant, attent en een vriendelijke benadering.

Positief en corona veilig

Positief en corona veilig Alles volgens afspraak en over de extra punten is gebeld

Alles wat besproken is is ook gedaan.

Mijn ervaring is dat wat ze beloven ook doen.

Uitstekende service en vakmanschap

Na vervanging van de automaat loopt de wagen weer als nieuw.

Ik voel mij thuis bij Beltman!

Betrouwbaar en duidelijk in de afspraken, goede service

Uitstekend, correct en op tijd

Zeer correct en snel geholpen

We zijn snel en correct geholpen in de tijd die van te voren werd gezegt ook kregen we zo als afgesproken een andere auto mee.

keurig en nette garage

We hebben hier onze Ford gekocht, vriendelijke verkoper (Martijn) en alles netjes afgehandeld.

Prima garage

Geweldig geholpen en alles naar wens.

Gewoon goed !

Goede en snelle service. Zeer klantvriendelijk en meedenkend.

Voel me welkom, persoonlijke service

Ik was klant bij de vestiging aan het Beatrixplein vanwege de korte afstand en het vertrouwen in het team daar. Maar nu die locatie is gesloten, toch bij Beltman de volgende afspraak gemaakt. Nette ontvangst. Werd tussendoor gebeld ivm overleg kosten onderhoud. Uitgevoerde zaken ook prima.

goede service en klantvriendelijk

goede service en klantvriendelijk

Prima mails.Goede service Kosten altijd prima meedegedeeld .

Prima geregeld

Prima geregeld

We zijn zeer tevreden over jullie

Ik werd correct, vriendelijk en snel behandeld.

Vriendelijke medewerkers en de extra niet ingeplande werkzaamheden konden wel direct uitgevoerd worden. Prettige wachtruimte.