Goeie ervaring.

Mijn laatste ervaring van de garage is heel slecht

Ik kwam voor een olie beurt, de beurt was na anderhalf uur niet uitgevoerd, er kwamen wel een paar andere dingen aan het licht welke bij een tweede inspectie van een andere kia dealer was het helemaal niet nodig. Wij zijn klant af. Fam Strijker

Goed bedrijf erg klantvriendelijk

Na een week rijden in onze Kia Niro en ongeveer 500 km kunnen we zeggen dat het een uitstekende comfortabele stille auto is.Zeker geen miskoop.Wij hopen dat dit zo mag blijven.

goed geholpen

Ik ben goed geholpen en op tijd geinformeerd. Het instellen van de juiste tijd (zomertijd) blijkt bij de Kia moeilijk te zijn dus ik moet vaak terug rekenen.

Prima geholpen

Nog klachten na reparatie, had bij proefrit uit moeten komen

Super service

Bij jullie is alles te regelen zelfs binnen zeer korte tijd. Compliment hiervoor. Ben erg tevreden met mijn nieuwe auto. Vorige week niet gebruikt vanwege de sneeuw. Maar vandaag liep hij perfect. Mocht er weer wat mee aan de hand zijn, dan kun je altijd op jullie terug vallen.

Ik ben erg tevreden over de goede service en klantvriendelijkheid

Ik kon dezelfde dag nog komen voor een reparatie en kreeg een vervangende auto mee

Keurig geholpen

Winterbanden geleverd en gemonteerd. Zeer tevreden!

Goede services

Het personeel zijn zeer vriendelijk.

Tevreden verder geen opmerkingen

Tevreden verder geen opmerkingen .

Super!!

Korte termijn afspraak, fijne communicatie, perfect onderhoud, en de leenauto, ook al hadden we hem maar kort nodig. Kortom weer een uitstekende ervaring.

Goede uitleg

Ze geven precies aan wat er aan de auto gebeurden moet alleen konden ze wel nog even vragen welke banden eronder konden dit was niet goed gecommuniceerd Veder een hele goede ervaring!

Klein probleempje bij de APK, kon gelukkig direct gemaakt worden. Top service.

Tijdens de apk bleken de koplampen te dof en de claxon niet te werken. Dit kon direct gemaakt worden waardoor ik niet terug hoefde te komen. Helaas was er na de tijd wel een klein probleempje met de centrale vergrendeling, maar dit is netjes opgelost.

Betrouwbaar en goed geholpen

Betrouwbaar en goed geholpen

goede service en fijne communicatie

Na dat wij jaren bij beltman in de beatrixstraat Klant waren, zijn wij meegegaan naar de samen gevoegde garage. Daar ook gelijk een goed gevoel aan overgehouden. Dus tot nu toe geen klagen ,maar de zelfde service! Ook top is een leenauto.

Perfecte service en zeer klant vriendelijk

komt vertrouwd over

prima en correcte afhandeling net bedrijf

Goede service, geen op-of aanmerkinen

Grote beurt en APK keuring gehad. In de tussentijd kon ik gebruikmaken van een leenauto. Prima geregeld.

Correct , duidelijk, snel

Goed geinformeerd , duidelijke prijs indicatie, gratis vervangend vervoer

Duidelijkheid vooraf

Tijdens APK keuring werden wij opgebeld om te overleggen wat te doen met een aantal gebreken aan de auto. Ze geven duidelijk aan wat de mogelijkheden zijn en de daarbij horende kosten.

Ik ben positief verrast over de service en klantvriendelijkheid.

Ik heb nog nooit zo'n goede ervaring met een garagebedrijf gehad als nu. Erg klantvriendelijk, ben heel netjes geholpen. Niets dan lof.

Vriendelijk en accuraat in kontakt en service

Bij de vraag om assistentie was in korte tijd hulp aanwezig en werd vervolgens na achterlaten van een vervangende auto onze auto mee genomen voor een grote beurt en tevens werd kosteloos vervanging en herstel van ( door Fabrikant Nissan aan de Micra's geconstateerd probleem ) de passagiersairback en ook nog een upgrade van de software gedaan .

Keurig, klantvriendelijk

Krijg het idee dat ik persoonlijk wordt geholpen m.a.w. men neemt de tijd voor je.

Bijzonder vriendelijke verkoper, uitstekende service, gemoedelijkheid in het bedrijf

Wij hebben in eerste aanleg een telefonisch gesprek gehad met mijnheer Hazewinkel aangaande een gebruikte Kia Sportage. Dit was een gemoedelijk gesprek en straalde veel vertrouwen uit. Aangaande de inruil van onze auto konden wij goed onderhandelen. De extra service van de ons geleverde auto was helemaal goed. Denk hierbij aan service de auto te doen afleveren op ons adres in Leeuwarden.

Gewoon goed geregeld!

Alle zorg wordt uit handen genomen bij het afhandelen van de schade aan onze bestelbus en hier is regelmatig contact over vanuit autobedrijf Beltman. Ook voor andere zaken kunnen we altijd, op korte termijn, bij hun terecht. Heel fijn!