Uitstekend geholpen volgens afspraak

Offerte vooraf klopte, werkzaamheden prima

Een garagebedrijf zonder problemen.

Nu na plusm. 13 jaar ervaring na nieuwe en gebruikte auto,s te hebben gekocht ben ik alleen voor het nodige onderhoud in garage geweest ( lees onderhoud of APK )en dat altijd in volle tevredenheid.

Netjes geholpen, afspraak maken verliep soepel. Reparatie keurig in overleg met eigenaar uitgevoerd.

gemoedelijk professioneel.

Ontvangst en verdere behandeling was uitstekend. Personeel toont belangstelling voor de klant. Je krijgt informatie wat men heeft gedaan, waarna je de autosleutel terugkrijgt en kunt vertrekken.

Uitstekend.

Alles volgens afspraak uitgevoerd, goede service.

Prima gedaan.

De aangegeven zaken zijn in goed overleg prima uitgevoerd.

al jaren uitstekende ervaring

al jaren een uitstekende ervaring

Ben tevreden

De auto rijd weer goed Zijn tevreden

zeergoede behandeling

correcte medewerking

Met mijn ervaringen ga je niet naar een andere Garage TOP

Doeltreffende dienstverlening!

Ik ben uiterst tevreden over de wijze waarop de koop van de occasion en de inruil van mijn oude auto tot stand is gekomen. Prettige, vriendelijke en ongedwongen ontvangst, een reëel koop/verkoop gesprek en een na volle tevredenheid stemmende "deal". Compliment voor verkoper Mike.

Prima geholpen

Alles volgens de afspraak

Beurt en APK onderhoud uitgevoerd. Goed geinformeerd over extra werkzaamheden welke noodzakelijk waren en de kosten. In 1 woord PRIMA!

Kan het nog beter!

Na een beurt was er iets niet ok met de (CVT) automaat van mijn Nissan Qashqai wat onder garantie viel, en opnieuw een afspraak gemaakt om dit te verhelpen. Omdat dat enkele dagen zou duren kreeg ik een vervangende auto, ik dacht een gelijkwaardige auto met hoge instap i.v.m. met mijn heup, was het echter een auto met lage instap die voor mij gereserveerd was. Na dit kenbaar te hebben gemaakt, was er op dat moment geen andere auto beschikbaar. Maar nu komt het! De auto werd die zelfde dag vanuit Rijssen avonds bij mij thuis in Enschede omgewisseld, zonder extra kosten! Wat een SERVICE!

Goede wijn behoeft geen krans, maar doe er toch maar een....

Ben zeer tevreden, meer kan ik niet zeggen.

ervaren en geweldig garage bedrijf

aanschaf en servis zeer goed ook mijn onderhoud tankpas loopt via dit bedrijf! TOP!

Uitstekend geholpen

Ik ben uitstekend geholpen bij de aankoop van een Nissan Micra. Dhr. Hazewinkel is een prettige verkoper met gevoel voor de klant!

Prima. Kon auto dezelfde dag ophalen, al was het iets over 18.00 uur.

De problemen zijn verholpen. De extra service om de accu uit te lezen, vond ik plezierig.

Erg tevreden

Vriendelijk personeel, erg netjes geholpen.

Fijn automobielbedrijf geven je een klant gevoel

Goede communicate en komen afspraken na

Haastige service van eerste monteurcontrole. Slecht uitgevoerde reparatie.

Mijn ervaring is dat mijn KIA niet in goede handen is bij uw bedrijf. Een paar maanden voor het aflopen van de 7-jarige fabrieksgarantietijd van mijn KIA gaf ik aan dat ik moeilijkheden had met de adresinput in mijn navigatorsysteem. Uw (hoofd-?)monteur gaf mij de illusie dat hij op basis van fabrieksgarantie nieuwe software zou inladen. Er blijkt niets veranderd te zijn, en het probleem blijft bestaan. De rekening leek me erg hoog. Achteraf leek mij de diagnose van de monteur “half werk”. Achteraf ben ik er achter gekomen dat het probleem ligt aan het niet functioneren op het moment dat de motor koud of vochtig is. Enige tijd daarna kwam ik weer bij uw garage omdat de ruitenwissers bij nat weer tegen de zijkant botste. Ook nu deed uw monteur niets om het probleem op te lossen. Om die reden ben ik naar Profile gegaan, en daar werd het probleem zonder kosten opgelost. Met vriendelijke groet, F. van Veen Kenteken: 05-ZLS-3

Vriendelijk en professioneel

Kleine onderhoudsbeurt en APK laten uitvoeren. Na afgifte van de sleutels had de monteur de ingestelde verlichting niet teruggezet en het navigatiesysteem "ontregeld".

Goede service en vriendelijke mensen

Goede service ze bellen je als er meer werk aan moet gebeuren en gaat kosten.vriendelijke mensen

Goedemorgen service!

Warm welkom bij binnenkoms Eigenaar Martijn heeft oog voor de klant,persoonlijk praatje geeft mij een zeer goed gevoel. Goede service. Mijn vriendin heeft ook een auto bij Beltman gekocht omdat ik zo tevreden ben.

de auto rijdt weer prima.

vertrouwde kwaliteit.