Haastige service van eerste monteurcontrole. Slecht uitgevoerde reparatie.
Mijn ervaring is dat mijn KIA niet in goede handen is bij uw bedrijf.
Een paar maanden voor het aflopen van de 7-jarige fabrieksgarantietijd van mijn KIA gaf ik aan dat ik moeilijkheden had met de adresinput in mijn navigatorsysteem.
Uw (hoofd-?)monteur gaf mij de illusie dat hij op basis van fabrieksgarantie nieuwe software zou inladen. Er blijkt niets veranderd te zijn, en het probleem blijft bestaan. De rekening leek me erg hoog. Achteraf leek mij de diagnose van de monteur “half werk”. Achteraf ben ik er achter gekomen dat het probleem ligt aan het niet functioneren op het moment dat de motor koud of vochtig is. Enige tijd daarna kwam ik weer bij uw garage omdat de ruitenwissers bij nat weer tegen de zijkant botste. Ook nu deed uw monteur niets om het probleem op te lossen. Om die reden ben ik naar Profile gegaan, en daar werd het probleem zonder kosten opgelost.
Met vriendelijke groet,
F. van Veen
Kenteken: 05-ZLS-3