Duidelijkheid vooraf

Tijdens APK keuring werden wij opgebeld om te overleggen wat te doen met een aantal gebreken aan de auto. Ze geven duidelijk aan wat de mogelijkheden zijn en de daarbij horende kosten.

Ik ben positief verrast over de service en klantvriendelijkheid.

Ik heb nog nooit zo'n goede ervaring met een garagebedrijf gehad als nu. Erg klantvriendelijk, ben heel netjes geholpen. Niets dan lof.

Vriendelijk en accuraat in kontakt en service

Bij de vraag om assistentie was in korte tijd hulp aanwezig en werd vervolgens na achterlaten van een vervangende auto onze auto mee genomen voor een grote beurt en tevens werd kosteloos vervanging en herstel van ( door Fabrikant Nissan aan de Micra's geconstateerd probleem ) de passagiersairback en ook nog een upgrade van de software gedaan .

Keurig, klantvriendelijk

Krijg het idee dat ik persoonlijk wordt geholpen m.a.w. men neemt de tijd voor je.

Bijzonder vriendelijke verkoper, uitstekende service, gemoedelijkheid in het bedrijf

Wij hebben in eerste aanleg een telefonisch gesprek gehad met mijnheer Hazewinkel aangaande een gebruikte Kia Sportage. Dit was een gemoedelijk gesprek en straalde veel vertrouwen uit. Aangaande de inruil van onze auto konden wij goed onderhandelen. De extra service van de ons geleverde auto was helemaal goed. Denk hierbij aan service de auto te doen afleveren op ons adres in Leeuwarden.

Gewoon goed geregeld!

Alle zorg wordt uit handen genomen bij het afhandelen van de schade aan onze bestelbus en hier is regelmatig contact over vanuit autobedrijf Beltman. Ook voor andere zaken kunnen we altijd, op korte termijn, bij hun terecht. Heel fijn!

top service

Ik vond het contact erg fijn! En hij doet het gewoon fantastisch weer,super bedankt voor jullie hulp en kennis!! m.v.g. jelmer witvoet

Zoals altijd en dat betreft ruim 45 jaren,zeer tevreden

Altijd zeer correct en behulpzaam

Vertrouwd adres voor vaste klanten

Je wordt altijd persoonlijk geholpen en iedereen staat voor je klaar. Prima gesprekken gevoerd met de verkoper Marcel Hazewinkel. Heel goed advies gekregen,

Uitstekende ervaringen en klantenservice.

vriendelijk,geinterresseerd en vakkundig.

zie boven

goede service

Er werd mij aangeboden om mijn auto thuis op te halen bij het volgende garagebezoek,omdat een familielid van de verkoper in Bathmen woont en hij dan zo mijn auto mee kan nemen,superservice!

Uitstekend, zelfs in relatie met de door Beltman genomen corona maatregelen.

Snel, accuraat en behulpzaam !

Op automobielbedrijf Beltman kunnen wij altijd vertrouwen. Moet er onverwacht meer gedaan worden, krijgen we op tijd een belletje, met de nodige gegevens. Tijdens de werkzaamheden keurig thuisgebracht en ook weer opgehaald.! Echte service !

Wederom op een meer dan correcte manier geholpen.

Auto op afspraak gebracht voor jaarlijkse onderhoudsbeurt. Tussentijds gebeld door garage dat ruitenwisserbladen niet al te best meer waren (laten vervangen) en nadat de onderhoudsbeurt was afgewikkeld wederom gebeld dat auto kon worden opgehaald. Alles volgens afspraak keurig geregeld.

buitengewoon goed

zeer betrouwbaar, coulant, attent en een vriendelijke benadering.

Positief en corona veilig

Positief en corona veilig Alles volgens afspraak en over de extra punten is gebeld

Alles wat besproken is is ook gedaan.

Mijn ervaring is dat wat ze beloven ook doen.

Uitstekende service en vakmanschap

Na vervanging van de automaat loopt de wagen weer als nieuw.

Ik voel mij thuis bij Beltman!

Betrouwbaar en duidelijk in de afspraken, goede service

Uitstekend, correct en op tijd

Zeer correct en snel geholpen

We zijn snel en correct geholpen in de tijd die van te voren werd gezegt ook kregen we zo als afgesproken een andere auto mee.

keurig en nette garage

We hebben hier onze Ford gekocht, vriendelijke verkoper (Martijn) en alles netjes afgehandeld.

Prima garage

Geweldig geholpen en alles naar wens.

Gewoon goed !

Goede en snelle service. Zeer klantvriendelijk en meedenkend.