Geen opmerkingen

Zoals gewoonlijk keurig geholpen. Jammer dat de leenauto van binnen niet schoon was maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Mijn dashboardklokje stond nog in de zomertijd. Ik ben daar niet handig genoeg voor.

Al jaren uitstekend en vertrouwd adres !

Team van vriendelijke vakmensen, staan altijd voor je klaar.

Geweldig goed geholpen

Ik ben fantastisch geholpen met mijn keuze.

Met Beltman

Goede afspraken gemaakt met de verkoper en deze allemaal goed nagekomen.

vriendelijk en alles perfect geregeld

vriendelijk personeel ze denken met je mee perfect, klantvriendelijk Ik beveel Beltman aan

Prima geholpen

Alle werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd.

top

Vriendelijke mensen en je wordt altijd correct geholpen.

Klantvriendelijkheid hoog in vaandel

De eerste keer voor een grote beurt geweest, werd netjes overlegd wat er gedaan zou worden ivm ontbreken historie. De leenauto werd instapklaar voor de deur gezet, eigen auto werd ook weer voor de deur gezet, net dat beetje extra.

Afhandeling na tevredenheid verlopen.

Na 1 week nog volop aan het ontdekken.

Ben altijd plezierig geholpen, maar helaas konden wij bij een inruilpoging niet tot elkaar komen en heb ik bij een ander bedrijf een nieuwe Nissan gekocht

Uitstekend bedrijf, met zeer goede service.

Ben er nu vier jaar klant, had hier al veel eerder naar toe moeten gaan !!!

Alles 100 %

Niets anders dan goed ervaringen!!!!!!!!!!!!!!!

prima service

Kia Stonic besteld... prima uitleg en geholpen door Mike. Nam ruim de tijd om al onze vragen te beantwoorden. Ook voor vragen via mail, krijgen we snel antwoord We zijn nu we de auto hebben opgehaald heel erg tevreden met alles.

Goede garage

42 jaar geleden mijn eerste auto hier gekocht. Afgelopen week weer een nieuwe afgeleverd. Alles in een goede en prettige sfeer. Ook onderhoud is uitstekend geregeld.

Netheid en correct en duidelijke afspraken

Ik ben er blanco heen gegaan voor een kia niro of Nissan en werd goed geholpen en netjes te woord gestaan met een kop koffie.

werkzaamheden uitgevoerd overeenkomstig afspraak

elke keer als ik bij Beldman kom dan wordt alles overeenkomstig de afspraken keurig uiygevoerd.

Goede service en afspraak is afspraak

Correcte deal gemaakt en netjes afgeleverd. Binnen afwerking van de laadruimte erg netjes afgewerkt. Kortom tevreden.

Vriendelijke ontvangst. Komt afspraken na.

Vriendelijke ontvangst. Komt afspraken na.

Een betrouwbare klantvriendelijke garage.

Ik heb alleen maar lof voor de manier waarop ik als klant wordt behandeld. Het maakt niet uit waarvoor ik daar kom. Op alle gebieden een goede servicegerichte houding. En de koffie is er ook nog eens lekker ;-) .

hartstikke goed

altijd correct en goed en snel geholpen

Andermaal erg goed geholpen

Het defect aan mijn auto werd op een voortreffelijke wijze gerepareerd. Gedurende de tijd dat mijn auto in de garage stond kon ik beschikken over een vervangende auto. Alles was perfect geregeld.

Service

Medewerkers zijn klantvriendelijk. Goede service!

het is perfekt

ik ben nu bijna een jaar bij jullie. had ik veel eerder moeten doen top

klasse bedrijf !

We hebben een prettige ervaring gehad, inclusief bloemen[onverwacht]

Alle tijd voor een proefrit en een prettig gesprek en tekst en uitleg.