Prima garage

Duidelijke uitleg bij aanschaf andere auto

Beltman: een prima garage, waar we niets voor niets al zo veel jaren klant zijn!

Sinds we in ( ik schat 1985) onze Renault inruilden voor een Nissan busje, zijn we nu aan onze 7e Nissan begonnen en vertrouwen er op dat de kwaliteit en klantgerichtheid van jullie bedrijf ook in de toekomst blijft zoals we dat gewend zijn.

Prima garage

Uistekende uitleg gehad over de auto waar we voor geïnteresseerd waren. Auto gekocht en prima afgeleverd ook weer met handige tips.

goede levering.

Snelle, goede service!

Dik tevreden, goed vertrouwen.

Al jarenlang zeer goede ervaring(en) met Beltman.

Of het nu gaat om verkoop van een (nieuwe) auto, om onderhoud, of gewoon informatie je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en correct behandeld. Dit geldt voor iedereen van directie tot monteur en alles wat daar tussen zit.

Goede service en vriendelijk geholpen

Afgelopen zaterdag mijn Kia Rio opgehaald en alles werd helder en duidelijk uitgelegd. De overdracht ging zeer soepel, na een lange reis vanuit Amsterdam naar de locatie werd ik verwelkomd met een lekker bak koffie en natuurlijk ook een fijn gesprek gehad. Super service en vriendelijke mensen :)

Onze ervaring met garage Beltman Rijssen is in alle opzichten positief

Klantvriendelijk met bijzondere aandacht voor de wens van de klant.

Zeer prettig contact en je wordt geholpen als 'noaber'.

We zochten een auto met speciale wensen. Door in gesprek te gaan met de verkoper zijn we tot een goed besluit gekomen. Je kon merken dat hij verstand van zaken had en leuk in de omgang was. Door hem zijn we met een mooie Nissan X Trial de deur uit gegaan.

Goede service en klantvriendelijk.

Wordt netjes geholpen en ze denken mee.

Personeel keurig van taal en antwoord, reparaties correct uitgevoerd.

Ben nu 9 jaar bij deze garage heb 2 nieuwe auto's gekocht een Kia Sportage en een Nissan Qaschqai. Vanuit Apeldoorn laat ik alle beurten zowel groot als klein hier zeer correct uitvoeren. Het personeel is klant vriendelijk. Ik kan deze garage als een betrouwbare garage aan een ieder aanbevelen. In cijfers uitgedrukt krijgt deze garage van mijn een 10.

Ik heb al meerde auto,s gekocht maar Beltman is de eerste garage waar ik volledig vertrouwen in heb.

Ondanks dat ik dit keer geen Nissan of Kia bij Beltman heb gekocht ben ik zeer tevreden over de kennis van de verkoper van mijn Renault .dat vertrouwen had ik al door de aanschaf van mijn vorige auto,s Kia,s . Dit is dus hele geruststelling.

Vervangen van een nieuwe accu is goed uitgevoerd

Deze keer een negatief punt.

Ruitensproeiervloeistof bijgevuld volgens de factuur, heb de auto afgeleverd voor een beurt met met een tot de rand toe door mij gevuld reservoir. Heb bij een vorige beurt ook al gezegd dat dit niet nodig was om te vullen. Gevraagd om een koplamp te vervangen, omdat deze stuk was, is niet gebeurd. Dus lampen controle heeft niet plaats gevonden.

Alles klopte, planning, onderhoud en aflevering

- Goede planning - Onderhoud degelijk uitgevoerd - Aflevering was prima

Werd vlot en deskundig geholpen

Vakmensen

Goede garage met mensen die verstand hebben van auto's,en je bij naam en toenaam kennen..Beter dan de grotere kia showrooms/fabrieken

zeer positief

Kwaliteit van zowel technisch werk als ook bediening is van hoge waarde daarom een dikke tien voor allen .

Prima garage

Garage en personeel helemaal naar wens !

Het is een hele fijne garage

Geen idee wat ik te mekkeren zou hebben🤗 prima zo👍

Zie eerste regel

Prima geholpen!

De servicebeurt is perfect uitgevoerd!

Afspraak goed nagekomen.

Duidelijke afspraak. Werkzaamheden naar behoren uitgevoerd.

Deskundig en correct geholpen

Ik ben vriendelijk ontvangen. De verkoper nam alle tijd. Hij gaf deskundige uitleg en drong niets op. Dat was ook zo de tweede keer. Daarna een snelle levering en een prettige overdracht van de auto met goede en geduldige uitleg

Tot op de puntjes wordt alles verzorgt

Een nieuwe bedrijfsbus gekocht. Alles werd perfect voor elkaar gemaakt in een zeer korte tijd, zodat we de bus mee konden nemen voor vakantie. Complete uitleg gehad qua specificaties, ze nemen de tijd voor je als klant.