Een prima bedrijf dat z'n woorden waar maakt.

Prima bedrijf,alles werd duidelijk uitgelegd. Ze nemen de tijd voor de klant. Prettige verkoopresultaten.

Fijn personeel

Heel goed bebrijf

Prachtig en zeer fijn bedrijf

Word altijd zeer vriendelijk ontvangen en alles is altijd perfect geregeld

prima bedrijf

Prima ouderwets, klantvriendelijk bedrijf met goede service

Goed en vertrouwd bedrijf

Komen afspraken goed na

Apk + nieuwe accu

Geen vaseline en geen vervanging van muizenvraat-hoesje!!!

Vertrouwd adres

Goede servce

Afspraken worden nagekomen goede service goed contact.

Persoonlijke en eerlijke service

Goed advies en meedenken, nette behandeling en betrouwbaar!

Goede service. Meedenken.

Denken met de klant mee. Zijn zeer service gericht

Komt gemaakte afspraken zeer correct na.

Recentelijk mijn KIA Rio voor een onderhoudsbeurt aangeboden. Bij deze en ook andere beurten worden onvoorziene kosten eerst met mij doorgesproken zonder voor verassingen komen te staan. Technisch personeel is zeer vakkundig en klantvriendelijk. Kom al jaren bij deze dealer en raadt het graag aan aan anderen !

geweldig

we worden altijd vriendelijk ontvangen krijgen een leenauto mee zodat we even naar de camping kunnen we staan op het molke zodoende komen wij bij beltman we komen zelf uit wapenveld maar de garage bevalt ons prima.

Modern bedrijf met ouderwetse service

Leveren goed werk is min ervaring en hebbennog echt contact met de klanten

Ik kende het bedrijf niet. Heb een Pulsar occasion gekocht en zijn zeer vriendelijk en correct behandelt. We zijn blij met de auto en vinden het cijfer 10 volledig verdiend.

Zeer klantvriendelijk.

Beltman is zeer klantvriendelijk en geeft je warm welkom Tijdens het wachten blijven alle medewerkers oog houden voor de klant.

Zoals inmiddels gewent. Top

Een bedrijf waar de service nog "ouderwets" is. Dus service die je mag verwachten en soms verrassend goed is.

Prima Services

Gewoon geweldig

Zeer goede service

Top bedrijf waar je je heel snel thuisvoelt en service 100% is

Verkoop denkt mee met de wensen van de klant en geeft goede practische adviezen. Echt Top.

al ongeveer 10 jaar, uitstekend

goed onderhoud en aardig personeel

prima service

Afspraak maken ging prima, fijn gebruik van leenauto en auto was ruim op tijd klaar

Fijn dat we toen het er op aan kwam direct geholpen werden.

Jammer dat de monteur ons eigenlijk te lang heeft laten doorrijden met een kapotte wiellager. Gelukkig is de boel niet vastgelopen. Maar ik weet dat Beltman een prima garage is. Waar je altijd uitstekend wordt geholpen

Super goede service en wordt meegedacht met de klant.

Ik ben zeer tevreden met de service die ik krijg bij Beltman. Er wordt naar je geluisterd en grote onderhoudsdingen worden eerst vermeld. Zo kun je altijd een eigen beslissing maken. Dat vind ik het fijne van Beltman. Ze staan altijd voor je klaar! Ga zo door!

Klantvriendelijk en meedenkend

Erg fijn bedrijf. Er wordt goed met de klant meegedacht, het serviceniveau is hoog. Ook de kwaliteit van het geleverde werk is prima in orde.

Goede service, snel geholpen

Goede service, snel geholpen