hartstikke goed

altijd correct en goed en snel geholpen

Andermaal erg goed geholpen

Het defect aan mijn auto werd op een voortreffelijke wijze gerepareerd. Gedurende de tijd dat mijn auto in de garage stond kon ik beschikken over een vervangende auto. Alles was perfect geregeld.

Service

Medewerkers zijn klantvriendelijk. Goede service!

het is perfekt

ik ben nu bijna een jaar bij jullie. had ik veel eerder moeten doen top

klasse bedrijf !

We hebben een prettige ervaring gehad, inclusief bloemen[onverwacht]

Alle tijd voor een proefrit en een prettig gesprek en tekst en uitleg.

Nette en vlotte service

Goed gesprek gehad was een genoegen om hier een auto te gaan bekijken en te kopen. Koopgesprek liep erg goed. De aanvullende informatie per mail was duidelijk. Bij aflevering was alles keurig verzorgd.

Ik werd vakkundig en zeer klant-vriendelijke geholpen

Ik werd vakkundig en zeer klant-vriendelijke geholpen

Een prettig bedrijf, vriendelijke mensen en een goed produkt.

Een aantal jaren geleden heb ik elders een KIA gekocht. Daarna is de auto in onderhoud bij Beltman gegaan, dit i.v.m. de recreatie woning in Enter. De contacten met deze dealer c.q. garage zijn uitstekend en zeer vriendelijk.

Beltman prettig en solide.

Was een genoegen om hier een auto te gaan bekijken en te kopen. Koopgesprek liep erg goed. De aanvullende informatie per mail was duidelijk. Bij aflevering was alles keurig verzorgd.

Het personeel bij Beltman heeft altijd tijd voor je en is accuraat en punctueel. Niets op aan te merken.

Gewoon een TOPPER

Al 10 tallen jaren zeer tevreden klant

Deskundig, correct en snel.

Top communicatie en servicegerichtheid.

Omdat wij in een privat lease Nissan Leaf van Beltman rijden en niet om de hoek wonen, Groesbeek bij Nijmegen!, luistert het nogal nauw, als er "iets" moet gebeuren. Hoewel er bijna nooit "iets" is, ervaren wij in die spaarzame momenten een zeer prettige, en deskundige communicatie, gekoppeld aan een betrouwbare deskundigheid.

Super Bedrijf

Zeer klantvriendelijk en snelle service. Staan altijd klaar voor hun klanten. Niets is dit bedrijf te veel om hun klanten goed te helpen. Goede en deskundige verkoop medewerkers. Top bedrijf !!

Goed en Vriendelijk

Als er problemen zijn gaan ze dat in overleg goed oplossen

Gewoon goed, vlot en vriendelijk.

Plezierig en betrouwbaar.

Gewoon goed !

Goede service , vriendelijk en betrouwbaar.

Geweldig autobedrijf

Vakkundig, vriendelijk autobedrijf waar ik al jaren mijn auto’s koop/inruil en in onderhoud heb

Correct en deskundig

Ik had veel vragen waar alle tijd voor genomen werd en naar tevredenheid beantwoord werd. Ook de uitleg over de bediening van de automaat was duidelijk.

Een geweldig bedrijf👍

Goed bedrijf Goed uitleg door Mike Wolfkamp bij mijn eerste nieuwe automaat geweldig.

Goede en prettige service voor onderhoudsbeurt Daihatsu

Prima service voor onze dealervreemde Daihatsu. Daarom ook ondergebracht bij garage Beltman voor periodiek onderhoud en APK.

fijn en zeer netjes geholpen door Marcel Hazewinkel

goede uitleg gekregen,en een zeer leerzaam proefritje gehad i.v.b met eerste automaat.

geweldig

vriendelijk en goed geholpen

Mijn ervaring bij deze aankoop is tot nu toe goed prima.

Heb op een heel prettige manier bij de heer Marcel Hazewinkel mijn auto gekocht. Dit is mijn ervaring tot dit moment kan tot nu toe nog geen oordeel hebben over verdere ervaring betreffende service etc. Maar heb er wel vertrouwen in.