Een betrouwbare garage.

Altijd attent en meedenkend!

mijn indruk en ervaring tot nu is prima, .

personeel is vriendelijk en de gemaakte afspraken worden keurig nagekomen. Aflevering was ook prima.

Niet helemaal

Het betreft de voor parkeersensoren,die geven ook een akoestische geluid te pas en te onpas! En bij de Renault app van de auto staat dat er een service beurt nog uit gevoerd moet worden volgens de werkplaats is er een A en B servicebeurt gedaan bij aflevering . Zo ja waarom staat dat niet vermeld in de status van de auto( My Renault app)

Heel fijn

Zeer fijne behandeling ongedwongen niks te veel

goeie service

Vriendelijk, duidelijke uitleg en antwoord op al mijn vragen. Nemen de tijd voor je.

Goede service , duidelijke afspraken.

Onze auto kon op korte termijn gemaakt worden duidelijke communicatie en top service ( jacob bedankt ). Gewoon een nuchtere Renault dealer en zeker aanbevolen.

Reparatie is perfect uitgevoerd.

Had een probleem dat de auto sputterden, in display kreeg ik een error controle inspuiting. Afspraak gemaakt, wat bleek een bougie was defect. Tevens is er een update gedaan van de software. nu is alles weer goed.

Prima service zonder gedoe

Een occasion gekocht, die uit Zweden moest komen. Dat ging heel snel met uitzondering van de paperassen. Buiten de schuld van garage Beerda om. Voor de wachttijd kregen we een prima vervangende auto mee. Inmiddels rijden we nu tot grote tevredenheid is onze bijna nieuwe auto.

Service was weer perfect. Auto netjes afgeleverd na de service beurt

Correct en vriendelijk

Geen enkele opmerking

Ik ben meeeeer dan tevreden.

Auto gehaald en weer thuisgebracht. Auto gewassen en gestofzuigd, 30 jaar ander merk en andere garage, nooit gewassen of gestofzuigd, super blij.

heel goed

klantvriendelijk

Zeer tevreden.

Altijd bereid om te helpen en een goed advies / service.

Top bedrijf

Voor het eerst bij Auto Beerda geweest, super geholpen door Stefan,al mijn vragen zijn naar alle tevredenheid beantwoord ,waardoor ik een fijn gevoel kreeg bij het aankopen van mijn nieuwe auto ,de afhandeling was ook super geregeld en alles werd goed uitgelegd, ik kom zeker terug bij Auto Beerda

Perfecte aflevering en hoop nog vele veilige km's te rijden...

Mijn ervaring is goed. Ik heb nog een klein probleempje en dat is als je in de auto zit, de linker ruiten wisser zit een beschadiging in het midden dat streept op de ruit. Ja, en daar kom je pas achter als het regent.

Uitstekende service, men denkt met je mee

Ik vind service bij problemen erg belangrijk en die is tot dusver altijd uitstekend geweest. Heb absoluut geen spijt van het kopen van onze auto bij jullie en zal bij de volgende zeker weer naar jullie toe komen.

Houden zich aan de afspraken. Je weet waar je aan toe bent.

Was ik anders na 5 jaar weg te zijn geweest, weer terug gekomen ? Dat is inmiddels alweer 3 jaar geleden.

Prima ervaring

Keurige apk uitgevoerd. Netjes contact opgenomen dat de auto weer klaar stond. Vriendelijke mensen en goede kwaliteit.

Klantvriendelijk en meedenkend

Top ervaring bij Auto Beerda, klantvriendelijk en meedenkend met de klant.

Heel erg vriendelijk geholpen, top bedrijf!

Je wordt altijd erg vriendelijk geholpen. Ze weten meteen dat je een afspraak hebt en de auto wordt ook nog eens schoon weer terug geleverd , super!

vriendelijk personeel, koffie staat klaar en een gratis vervangende auto

zoals gewoonlijk, een prima en een eerlijke onderhoudsbeurt aan mijn auto

Klantvriendelijk, vakkundig, betrouwbaar, persoonlijk.

Uitstekende vakmanschap

Zoals altijd zeer goed

Echt een top bedrijf. Ik ben hier zeer tevreden over. Het enige min puntje en waardoor ik een 8 geef is dat je de haal en breng service kunt aangeven maar dat ze je gebeld word met de mededeling dat dit niet mogelijk is i.v.m. afstand. De enige gratis optie is dan gaan wachten op locatie.(Hele ochtend of langer?) Een andere optie is een leen auto tegen betaling. Maar los daarvan is de rest echt super. (Geen extreem hoge kosten etc.)

Mr. Andreaestraat 24

9291MA Kollum