En autobedrijf die alles doet om de klanten tevreden te stellen.

Uitstekend geholpen in prettige sfeer

Op zoek naar een andere auto uitgekomen bij Auto Beerda. Afspraak gemaakt en in het weekend vanuit Hengelo naar Kollum gereden. Prima geholpen, reëele inruil prijs gekregen dus we waren er snel uit. Alles in een prettige ongedwongen sfeer.

uitstekende service

eerlijk advies en vakkundig onderhoud

Klantgericht

op een vrijdagmiddag 16 uur melding : accu wisselen 17 uur nieuwe accu gemonteerd, Dit kan alleen bij Beerda.

Prettig persoonlijk contact

Auto Beerda is een autobedrijf waar je gezien wordt. Het contact is erg prettig. Er wordt geluisterd en meegedacht.

Altijd gevoel van welkom

Komen al jaren bij Auto Beerda. Je bent er geen nummer, ze weten wie je bent. Betrouwbaar, en bij problemen wordt er mee gedacht. Net dat stapje extra, tot het ophalen van een kapotte auto toe.

Al jierren in goede behandeling.

Foaral de lêste tiid in hektyske tasten. Auto stikken, auto makke, auto wer stikken. Mar Beerda bleaun klantgericht. Wy binne tige tefreden. Top

Super mensen daar

goed, deskundig en vriendelijk.

Tevreden klant

helemaal goed

goede prijs voor onze oude auto gekregen verder is de up geweldig mooi afgeleverd keurig hoor even later moesten we een nieuwe accu in de auto hebben is allemaal keurig geregeld kortom een geweldige service een top bedrijf

Onderhoud

Werkzaamheden worden naar alle tevredenheid uitgevoerd.

Uitstekend.

Op een plezierige wijze is de koopovereenkomst tot stand gekomen.

Ik heb maar 1 woord UITMUNTEND

Ik heb voor het eerst een auto gekocht bij Auto Beerda in Kollum .Daar heb ik een voortreffelijke ervaring mee gehad .Dat er nog bedrijven zijn die zoveel voor de klant doen .Het was in een woord Geweldig .Zo gewoon en zo vriendelijk en hulpvaardig .Ik wil mijn hartelijke dank uitspreken en hoop op een langdurige auto toekomst .Bedankt .

Geen betere garage voor ons

Alles o.k.

Er valt niets op aan te merken.

Vlotte afhandeling,prima service

Prima ervaring met de garage

De auto gebracht, sleutel afgegeven bij de balie, de wachttijd doorgebracht aan de stamtafel met een goede krant en een heerlijke cappuccino. Toen de auto klaar was, werd er nog even persoonlijk advies gegeven. Vriendelijk en persoonlijk!

Betrouwbaar en klantvriendelijk

zeer goede ervaren professionele personeel

heb geen min punten

Uitstekende en vriendelijke service

Heb bij Beerda mijn auto gekocht en laat hem hier altijd onderhouden. Zeer vriendelijk personeel en een gemoedelijke sfeer. Echt een aanrader.

Nog nooit zo'n prachtige auto gekocht bij betrouwbaar bedrijf.

Wat een leuke verkoper, die Bastiaan. Het klikte direct toen hij mij belde om te melden dat wij de auto konden bekijken en proefrijden. We waren al verbaasd over de vraagprijs en na bekijken van de auto en proefrit kwam ook een aantrekkelijk bod voor de in te ruilen auto. Wat een mooie deal.

Een betrouwbare garage.

Altijd attent en meedenkend!

mijn indruk en ervaring tot nu is prima, .

personeel is vriendelijk en de gemaakte afspraken worden keurig nagekomen. Aflevering was ook prima.

Niet helemaal

Het betreft de voor parkeersensoren,die geven ook een akoestische geluid te pas en te onpas! En bij de Renault app van de auto staat dat er een service beurt nog uit gevoerd moet worden volgens de werkplaats is er een A en B servicebeurt gedaan bij aflevering . Zo ja waarom staat dat niet vermeld in de status van de auto( My Renault app)

Heel fijn

Zeer fijne behandeling ongedwongen niks te veel

Mr. Andreaestraat 24 9291MA Kollum

511452046