Altijd goed!

Auto Beerda is voor ons al jaren een betrouwbaar adres voor aanschaf en of onderhoud van onze auto!

Bij auto bedrijf Beerda wordt je klantvriendelijk ontvangen de services zijn goed en het personeel is behulpzaam en vriendelijk

Goed en deskundig

vriendelijke mensen en prima service.

voor de 2de keer een bijna nieuwe auto gekocht,prima afievering en goede uitleg ,zeer prettige mensen om zaken mee te doen!

Zeer goede service

Prima ontvangst. Deskundig advies. Ze kennen je daar als vaste klant. Ik woon op Terschelling en ik heb Auto Beerda gekozen als dealer. Auto Beerda zit in Kollum!!!!

Heel goed geholpen

Onderweg naar huis bij garage Beerda aangeland met een afgebroken vering. Zeer vriendelijk ontvangen, kopje koffie, en er werd onmiddellijk naar de auto gekeken. De reparatie werd de volgende dag ingepland en alle afspraken werden nagekomen, zelfs de kosten bleven beperkt. Super service!

Snel en vakkundig opgelost

Twee mankementen snel en vakkundig verholpen

prima ervaring

prima service en persoonlijk coontact

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Transparant en eerlijk. Goede service verlening. Denken in oplossingen waarbij de klant op nr. 1 komt

10 jan j.l. onze andere captur bij Auto Beerda opgehaald. Inmiddels onze 8 e Renault waarvan de 6 e bij Beerda vandaan. Na een zoek opdracht van enkele weken, kwam Bastiaan met deze jonge captur op de proppen. We zijn weer zeer tevreden.

Uitstekend en snel op weg geholpen

Renault garage met moderne middelen, zoals vervangend vervoer. Snel en goed geholpen.

Heel tevreden en blij met de fijne auto.

Vol vertrouwen rijden wij de toekomst tegemoet. Gemotiveerd door ervaring met de hulpvaardigheid van het volledige team van auto Beerda, zowel bij problemen als bij de aankoop van de “nieuwe” auto. De slogan wordt waar gemaakt.

Prima!

Goede communicatie, goed werk!

De ontvangst is super En de afhandeling wat aan mijn auto moest gebeuren super

De keuring en beurt zijn prima afgehandeld

De auto was volgens afspraak op tijd klaar.

Heerlijk eerlijk en duidelijk

Naar aanleiding van een telefoongesprek en korte diagnose vraagstelling. Hebben ze mij de verwachte reparatie doorgegeven. En de klacht is inderdaad nu ook verholpen. Helemaal top dus.

Vlotte service en zeer klantvriendelijk - Top!

Mijn Renault ingepland in de werkplaats. Keurig te woord gestaan door de serviceadviseurs. Uitsluitend goede ervaringen met Auto Beerda!

Duidelijke afspraken van begin tot eind.

Mooi bedrijf, korte lijnen en afspraken worden nagekomen zoals afgesproken.

En autobedrijf die alles doet om de klanten tevreden te stellen.

Uitstekend geholpen in prettige sfeer

Op zoek naar een andere auto uitgekomen bij Auto Beerda. Afspraak gemaakt en in het weekend vanuit Hengelo naar Kollum gereden. Prima geholpen, reëele inruil prijs gekregen dus we waren er snel uit. Alles in een prettige ongedwongen sfeer.

uitstekende service

eerlijk advies en vakkundig onderhoud

Klantgericht

op een vrijdagmiddag 16 uur melding : accu wisselen 17 uur nieuwe accu gemonteerd, Dit kan alleen bij Beerda.

Prettig persoonlijk contact

Auto Beerda is een autobedrijf waar je gezien wordt. Het contact is erg prettig. Er wordt geluisterd en meegedacht.

Altijd gevoel van welkom

Komen al jaren bij Auto Beerda. Je bent er geen nummer, ze weten wie je bent. Betrouwbaar, en bij problemen wordt er mee gedacht. Net dat stapje extra, tot het ophalen van een kapotte auto toe.

Al jierren in goede behandeling.

Foaral de lêste tiid in hektyske tasten. Auto stikken, auto makke, auto wer stikken. Mar Beerda bleaun klantgericht. Wy binne tige tefreden. Top