Na mijn ongeluk, kwam ik hier terecht. Wat een warm ontvangst gekregen en wat een service. Fantastisch

Heel prettige ervaring!

Netjes en vlot geholpen. Auto is volgens afspraak en verwachting afgeleverd en met de inruil heel tevreden. Klantvriendelijk en heel aardig personeel.

Bijzonder goed

Heldere afspraak. Ook vooraf aangegeven wat noodzakelijk onderhoud is. Kunnen wachten met koffie. Vlotte afhandeling

Airco laten repareren. Dit was jn eerste instantie niet helemaal goed gegaan, kan gebeuren. Een aantal maanden later (door omstandigheden mijnerzijds kon het niet eerder) alsnog onder garantie gerepareerd. Heel fijn en netjes. Groeten, Wiemer.

prima service

prettige ontvangst en nemen de tijd.

Top garage met fijne medewerkers!

De sfeer bij Auto Beerda is erg fijn. Goed geholpen bij de aankoop van mijn auto. Goede prijs en snelle levering!

Alles was o.k.

Alles was o.k.

vlot geholpen en mankement perfect opgelost

vlot geholpen en mankement perfect opgelost

Het kan niet beter

Ik werd goed geholpen en kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen

Top bedrijf

Wat wil je nog meer dan een Top Bedrijf Familie Beerda en medewerkers:geweldig!

deskundige medewerkers

Zeer goed gehandeld door verkoper en de rest van het team, auto keurig afgeleverd

Super goed en altijd zeer tevreden

Mijn youngtimer is in goede handen bij beerda . Er wordt met zorg en aandacht aan deze auto gewerkt. Altijd een vertrouwd gevoel om mijn auto door hun de werkzaamheden te laten verrichten.

Een vakgarage waar de klant centraal staat.

Altijd behulpzaam en veel kennis van zaken. Fijne locatie en personeel uiterst vriendelijk. Een aanbeveling.

geweldig

Geweldige autoverkoper.Zeer tevreden

Prettig, correct en snel

Top bedrijf

Kwalitatief uitstekend werk afgeleverd. Bijzonder deskundig, professioneel en vriendelijk personeel.

Afspraak is afspraak

Bij Beerda ben je echt klant!

Zeer tevreden met onze Renault megane

Kreeg een goed gevoel bij de eerste kennismaking met het personeel, na dat ik een proefrit had gemaakt was ik niet tevreden over de voorste banden, die zijn op aanraden van mij meteen vervangen. Kom graag nog eens terug voor onderhoud.

Keurig geregeld zoals we gewend zijn

Reparaties uitgevoerd volgens afspraak en voor een zeer redelijke prijs. We zijn erg tevreden

Gewoon goed

Goede service en vriendelijke mensen

Snel en accuraat geholpen

Vakkundig personeel , vriendelijke omgeving tijdens het wachten. Lekkere koffie .

Zeer te vreden

Ben zeer tevreden over Auto Beerda. Leuk personeel en klantvriendelijk.

Uitstekende service.

We zijn uitstekend geholpen met het zoeken en kopen van een auto. Zeer vriendelijke verkoper die met ons mee dacht om de juiste auto te vinden voor het geld dat we beschikbaar hadden.

Wel betaald geen geen rekening ontvangen wel belooft.

Hartelijk dank voor de 10! De factuur hebben wij u vandaag per mail verstuurd. Hier zal iets mee zijn misgegaan. Graag tot een volgende keer.

Zeer attent en een goede afwerking.