Een super goede garage, passie voor klassieke auto, top monteur!!

Gisteren vrijdag( 11-3-22) mijn klassieker op gehaald, Peter had haar weer onder handen genomen en al mijn wensen uitgevoerd, hetgeen super is gebeurt en als kers op de cake kreeg zij ook nog een nieuwe buitenspiegel. Auto rijd zoals die behoort te rijden volbloed Alfa Romeo, heb haar vandaag uitgelaten op de Duitse autobahn. Peter bedankt je bent een meester. Ga straks met een gerust gevoel met de Bella naar Italia Ciao

Geweldige garage!!!!!!!

Vandaag weer mijn Bella opgehaald nieuwe sloffen onder de auto en is perfect uit gelijnd. De auto heeft een kleine beurt gehad incluis een nieuwe thermostaat. Auto rijdt perfect. Dit is een garage waar je echt met je klassieker terecht kan voor goed onderhoud. Peter weet voor alles een oplossing, klasse Peter.

Bedankt voor de reactie en graag gedaan, uiteraard!

Topbedrijf met echt kennis van zaken

Peter heeft vandaag mijn oldtimer afgesteld en wat benodigde reparaties uitgevoerd. Toen ik de auto bracht liep deze belabberd. Wat een verschil toen ik deze vanmiddag weer ophaalde! Hij loopt als een klassieke racewagen. Wat een genot!

Perfecte,vakbekwame,klantegerichte,gastvrije meedenkende eigenaar

Vandaag mijn klassieke Alfa Romeo opgehaald, Peter heeft deze auto weer goed onderhanden genomen ,al mijn wensen uit gevoerd en nog meer. Hele fijne garage waar de klant echt klant is, ontzettend veel vakkennis, gedrevenheid en passie voor klassieke auto's. Peter bedankt, ga met een gerust gevoel voor de derde keer naar Italië (dit keer Sicilië om de Targa Florio te rijden) uiteraard onder voorbehoud. Peter bedankt.

Uitstekende service kennis van zaken.

Prachtig bedrijf, doen wat ze beloven.

Vakkundig, persoonlijk en voortreffelijke service

Niets is Peter teveel. Hij is een meester in het ontzorgen.

Top ervaring , Peter houdt alles nauwlettend in de gaten omtrent je auto. (Klassieke Alfa). Gaat net zo lang door tot hij zelf tevreden is . Top kwaliteit

• Reden bezoek Andere reden

Eindelijk een garagebedrijf gevonden waar men beschikt over vakmanschap en waar men streeft naar perfectie!

Dank je wel Harry!

Eindelijk! Na een aantal slechte ervaringen met zogenaamde specialisten met mijn Reliant Scimitar bij Peter terecht gekomen. Deskundigheid en passie stralen er af en het is een genot om in de werkplaats rond te lopen. Alles netjes en de Scim loopt eindelijk zoals het moet. Door moeizame onderdelenvoorziening was er wat vertraging maar ik werd daarvan netjes op de hoogte gehouden. Voor herhaling vatbaar!

Voor het eerst mijn Porsche 911T naar Garage De Basis gebracht. Hij heeft nog nooit zo goed gereden. Hartelijk dank Peter

• Reden bezoek Andere reden

Goede ervaring, Wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen, problemen etc. Vakkundige eigenaar, en een werkplaats die spil en span is. Grote kennis van oldtimers

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

2 dagen voor de vakantie problemen met de versnellingsbak. Peter gebeld en auto gebracht. Ondanks zn drukke schema heeft hij het toch klaar gekregen en kunnen wij op vakantie. Dit is wat ze noemen topservice. Voor mij geen andere garage meer.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zo hoort een all round garage te zijn met de passie voor klassieke auto\'s.Ben blij dat mijn klassieker daar in onderhoud is. De eigenaar Peter heeft zo\'n enorme passie, gedrevenheid, kennis, en vaardigheden waar menig garagebedrijf nog iets van kan leren. En wat heel belangrijk is heeft tijd voor zijn klanten. Fijn dat deze garage er is in Nederland. Je kan er uiteraard ook terecht met je moderne auto.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ondanks zijn volle agenda heeft Peter het voor elkaar gekregen dat ik de auto nog dezelfde dag mee kon krijgen. Wat een service, geweldig! Zijn deskundig advies, betrouwbaarheid en de fijne uitleg van Christina, maken dat ik veel vertrouwen heb in hun werk.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mijn vader\'s oude Ford is na vier jaar weer op de weg. Vakkundig zijn de gevraagde en gevonden zaken aangepast en opgelost. Een auto van 47 jaar oud is nooit helemaal af, maar we hebben samen een goede stap in de juiste richting gemaakt.

Ik heb dit bedrijf eerst beoordeelt met een 4, dit na dat ik gefrustreerd was dat ik pech had. Het euvel was te wijten aan het niet deskundig monteren door vorige eigenaar. Volgens contact dat ik later met de ANWB heb gehad, zou dit tijdens een inspectie niet gewoon op vallen. Garage de Basis treft dus geen blaam. Mijn beoordeling met een 4 is dus geheel onterecht.

Zeer deskundig, prettig in contact en betrouwbaar. Snelle service en ze zijn harde werkers!

Beste Margreet, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Christina Garage De Basis

2 sterren: slechter dan verwacht

Auto op 17 juni bij garage de basis gekeurd en 8 dagen later was ik aan het rijden met de auto en de remmen werkten helemaal niet meer

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Geachte klant, Wij vinden het heel vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Zoals reeds persoonlijk met u besproken, hebben we dan ook uitgezocht wat er is gebeurd. Op het moment van APK zagen de remleidingen er netjes uit en waren er aan het remsysteem geen afwijkingen te constateren. Aangezien de auto van 1968 is, heeft deze slechts 1 remsysteem. Bij een mankement aan dit remsysteem valt derhalve het gehele remsysteem weg. Het spijt ons dat u onderweg bent gestrand, maar hadden dit helaas niet kunnen voorkomen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Kleinschalige garage waar de klant en auto nog koning zijn.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hartelijk dank voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Christina Commijs Garage De Basis

Ik kom al jaren bij garage de Basis voor onderhoud aan mijn auto en ben erg tevreden. Betrouwbaarheid, deskundigheid en klantvriendelijkheid zijn voor mij erg belangrijke items en daar ontbreekt het niet aan bij de Basis.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed om te horen! Bedankt voor je beoordeling.

Een zeer net en goed bedrijf. Waar ze prima met de klant meedenken en erg nauwkeurig te werk gaan.

Geweldige Service! 100% professioneel en zeker niet duur! Deze mensen kan ik aanraden! TOP bedrijf!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Als je Garage de Basis binnenloopt weet je meteen waar je aan toe bent. De werkplaats ligt er altijd piekfijn bij en dat is tekenend voor het vakmanschap waarmee Peter zijn werk uitvoert. Of het nou een moderne auto is of een klassieker, hij levert echte kwaliteit met een eerlijke beoordeling en deskundig advies. De ontvangst door en communicatie met Christina is altijd hartelijk en zeer to the point. Afspraak is afspraak bij De Basis. Topbedrijf. Een tip nog voor de autoliefhebber, bekijk eens de klassieke Alfa Romeo Giulia die Peter in zijn vrije tijd geheel naar de oorspronkelijke staat aan het restaureren is. Indrukwekkend mooi werk.

Auto voor een beurt gehad en airco vulling. En had een nare fluittoon in de motor,peter heeft dit gevonden en keurig opgelost na overleg. Auto is in vertrouwde handen bij deze garage. Echt een garage waar service en kwaliteit voorop staan