fantastischeservice

Tot mijn schrik had ik per ongeluk water bij de remvloeistof gedaan....overleg met mijn garage had geen tijd. Dus ik belde?Willem Bakker op en die had gelijk plek.Binnen 2 uur verholpen ben super blij met Michael chef werkplaats echt aanrader als u pannen hebt met uw auto...dus onthouden.Willem Bakker ern begrip voor Saasenheim

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en vakkundige reparatie!

Prima service en vakkundige snelle reparaties.

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben heel goed en deskundig geholpen.

Heel tevreden!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goed open en vertrouwd gevoel.

Onze ervaring is tot op heden top. Vriendelijk geholpen en alles wat is besproken en afgesproken is nagekomen.

Prettig, klantgericht vakmanschap

Denken mee in oplossingen., klantvriendelijk

Snel en Top

Snel en Top

Goed snel, gewoon goed

Prettig en snel geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Perfecte afhandeling in korte tijd

De APK en aansluitende onderhoudsbeurt zijn prima afgehandeld. Al jaren kom ik bij Willem Bakker en altijd is de uitvoering van de afgesproken werkzaamheden uitstekend verzorgd en snel afgehandeld.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd snel, vakkundig, vriendelijk en met een goede prijsstelling geholpen.

Willem Bakker zorgt al bijna 35 jaar ervoor dat ik altijd op mijn auto kan vertrouwen.

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen, als altijd!

Goed geholpen, als altijd!

Deskundig en betrouwbaar

Transparant in de diagnose, de reparatie en kosten. Jarenlange ervaring en dat is merkbaar. Goede nazorg, kortom een verademing.

Heel snel opgeloste zaak dankzij de heer W.J Backer

Voor het eerst te maken gehad met een officiële zaak. Voor het eerst ook een advocaat nodig gehad en heb meteen geluk gehad! Hij heeft in een hele korte tijd, erg zijn best gedaan om mijn zaak op te lossen. Ik bedank hem van harte voor zijn professionele en oprechte houding tov mij als klant en de zaak zelf. Fijne samenwerking.

• Prijs/Kwaliteit

Prima garage voor deskundig onderhoud en zeer klantvriendelijke afhandeling

Deskundig onderhoud met duidelijke afspraken en snelle terugkoppeling bij onverwachte reparaties. Staan altijd klaar om tussendoor even een kleine reparatie te verrichten. Hoewel "auto first" komt de klant niet achteraan.

Onnodige reparatie advies

Onnodige reparatie advies (5.000,00) werkelijk een 200,00 reparatie

Zeer snel geholpen

Laatst bleef mijn automatische handrem vastzitten op de parkeerplaats van de supermarkt, na zelf wat dingen te hebben geprobeerd, garage Bakker gebeld. Na drie minuten monteur ter plaatse die hem meteen wist los te krijgen,zodat naar de garage kon rijden waar het euvel verholpen is en ik na een paar uur de auto weer kon ophalen...

• Prijs/Kwaliteit

Vai van Schie Citroën advies bij Bakker te gaan voor onderhoud dit is heel goed bevallen en correct afgehandeld

Fantastisch geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle en duidelijke deskundige advisering.

Garage Willem Bakker staat gerant voor een stabiele mobiliteit.

Kundige en betrouwbare garage

Iets meer dan twee jaar geleden bij Willem Bakker aangeklopt met een hortende en stotende peugeot met THP motor voor reparatie en schoonmaak. We zijn nu twee jaar (servicebeurten) verder en de motor loopt nog steeds als een zonnetje. Ben blij dat ik twee jaar geleden de investering voor revisie van de motor heb gedaan.

zoals afgesproken

Apk gedaan, en als er iets extra moest gebeuren zou ik gebeld worden. Dat is ook keurig zo gebeurt .

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en een goede koffie

• Prijs/Kwaliteit

Je voelt je als klant serieus genomen en je krijgt deskundig advies.

Willem Bakker neemt de tijd om uit te leggen wat het probleem van een motorstoring is. Hij neemt je mee met zijn jarenlange ervaring en expertise. Hij geeft vertrouwen door een goudeerlijk advies. De auto is daarom in goede handen bij hem en zijn personeel, dat is zeker.

Goed en kwalitatief

Snel en goed geholpen met het vervangen van een defect raammechaniek.

Prima en snel geholpen.

Prima en snel geholpen