Aug. 2011 een Megane Scenic uit 2006 bij Garage Bakker gekocht en is hier ook altijd in onderhoud. Altijd prima service en de nodige uitleg. Afgelopen zaterdag een gezellige dag weg met 9 collega\'s (2 auto\'s), in mijn auto 5 personen. Ondertussen aangekomen in Zwolle en het kinderslot zat er nog. Met het boekje in de hand lukte het niet deze eraf te krijgen. Wel wat gedaan en toen ... kreeg ik de auto niet meer op slot. Ja, wat nu, zaterdag, ANWB?, nee, toch maar even bellen met garage Bakker. Met telefonische uitleg ging het kinderslot er heel makkelijk af maar de auto kon nog steeds niet op slot. Bleek dat, bij het sleuteltje uit de kaart te halen, het batterijtje eruit was gevallen. Bleek later in het gras te liggen. Ik was nog aan de telefoon en kreeg netjes uitleg hoe het batterijtje er weer in moest, want dat moet ook weer op een speciale manier. Tevens ook nog uitleg gekregen hoe je de auto zonder kaart op slot kunt doen en nog een paar handige dingetjes. Daarna hebben we met z\'n negenen nog een hele gezellige dag in Zwolle en Giethoorn gehad. Dat was nog eens service en dat op een zaterdag. Want ik zeg altijd, met een dikke portemonnee iets kopen is niet moeilijk, maar de service daarna is het belangrijkste en dat staat bij garage Bakker in een HOOG VAANDEL!!!

• Reden bezoek Andere reden

Wij waren op zoek naar een mooie Renault Grand Scenic. Vol argwaan gingen we naar Apeldoorn, want iedereen weet in Apeldoorn zitten zaken die het minder met de service en auto\'s nemen dan wij doorgaans gewend zijn. Dus we kwamen bij de Firma Bakker aan. En we hebben eerst rustig rond gekeken. Toen we in gesprek kwamen met een medewerker direct onze angsten geuit. Middels een persoonlijk gesprek, kop koffie zijn er toch zaken duidelijk geworden. Toen eens rustig gesproken over de auto die wij zoeken, wat de mogelijkheden waren, en rustig een proefrit afgesproken. Wij waren toen wij naar huis reden al zo ver, dat als de autorit ons zou bevallen, wij hier een auto zouden kopen. De service, de klant centraal stellen en vriendelijkheid is uitmuntend. Wij hebben de proefrit gemaakt, en die beviel ook dus, nu even onderhandelen over de prijs, en ook daar kwamen we uit. Dus de auto aangeschaft. Wij zouden hem over een week halen, op een zaterdag. Door omstandigheden kwam dat niet uit en de vraag was of het een dag eerder kon, en ja hoor, daar deden ze niet moeilijk over. Vrijdag rond 16 uur was hij klaar. Wat een service. We hebben de auto gekocht met garantie, en doordat er wat kleine dingen die niet direct zichtbaar waren, nu naar boven komen, ben ik nog weer terug geweest, maar ook dat is nu opgelost. Alles boven alles wat een bedrijf, dit soort bedrijven kun je met het blote oog niet zomaar vinden in de wirwar op het internet. Dus bij deze een grote aanbeveling voor dit bedrijf. Bij hun is nog belofte is belofte, galantie en service hoog in het vaandel. Zoals we nu behandeld zijn, zo willen wij graag bij de volgende auto ook behandeld worden. Dus ik zeg over een aantal jaren weer terug naar Bakker.

Zelden vind je nog zó\'n goede service bij welk bedrijf dan ook. Wij zijn enorm verrast door de klantgerichtheid en door de service. Super!

Onder het genot van een bak koffie hebben wij de auto geruild met dhr. Bakker. Zeer tevreden.

Het uitzoeken van een auto gebeurt op een zeer ontspannen manier met de mogelijkheid tot een proefrit of in mijn geval meerdere proefritten. Onder het genot van thee of koffie worden de mogelijkheden doorgesproken zonder het gevoel te hebben dat je meteen een beslissing zou moeten nemen. Ik zou er zo een auto gekocht hebben ware het niet dat mijn keus toch op een ander merk/type auto is gevallen. De koop is uiteindelijk dus niet doorgegaan maar toch veel lof over Garage Bakker en medewerkers! Ga zo door!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

We liepen zaterdag 23-03-13 binnen om ons te orienteren voor een jong gebruikte auto. Door de heer Bakker zeer goed en professioneel geholpen. Hij heeft ons aan de \"hand\" meegenomen en ons de mogelijkheden laten zien en aangerijkt. Onze uiteindelijke keuze was redelijk snel gemaakt. We kunnen onze auto donderdag 28-03-13 ophalen ! Geweldig !!

Gebruikte Auto gekocht in november 2012 Mooie en goede auto met goede aflevering ervan.nu na drie maanden kom je met een aankoop storing en dat word dan verholpen na de garantie tijd zonder dat er kosten voor gerekend word. Super service en zeer klant vriendelijk geholpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heb op 6-2-2013 hier een renault espace gekocht van bj 1999. auto is fantastisch afgeleverd .. wederom een zeer goede ervaring met dit autobedrijf

Al ruim 20 jaar klant bij Garage Bakker. Altijd naar tevredenheid geholpen. Klein maar fijn, daardoor heel persoonlijk.

Het voelt als klant vertrouwd, door de vakkundigheid ondersteund door een eerlijke en oprechte vriendelijkheid.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Doet mij denken aan een franse dorpsgarage. Iedereen is vriendelijk en wil je graag helpen. Ze zijn redelijk in onderhandelingen en vertellen eerlijk wanneer een auto schade heeft gehad. Ze namen zelfs de hele onderhouds historie met mij door.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

prima service bij aanschaf van andere auto...........

het is een bedrijf waar je je als klant thuis voelt goede service en vakman schap

Bewust overgestapt van grotere merkdealer (die een proefrit had toegezegd en de afspraak niet nakwam) naar Garage Bakker, in de hoop dat hier nog wel persoonlijke aandacht is. Hierin beslist niet teleurgesteld.

Zeer prettig geholpen, zowel aan de telefoon, als bij het kijken naar de occasion, als bij de aflevering. Ik werd op een deskundige, maar gemoedelijke manier geholpen. Er werd rustig de tijd voor ons genomen.

Vriendelijk en deskundig personeel.Niet afraffelen maar de tijd voor je nemen.Een garage van de oude stempel de klant is koning.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

ik ben ook al jaren tevreden klant . word altijd naar behoren en vriendelijk behandeld. kijk altijd voor ik weer een andere auto koop ,eerst ook even hier . al een paar keer goed geslaagd.

• Reden bezoek Andere reden

Gazellestraat 21