Top bedrijf hebben zeer goede ervvaring gaan morgen weer kijken voorwat anders

Na 12 jaar trouwe dienst en probleemloos en schadevrij rijden de oude Twingo ingeruild voor een 2 jaar jonge Twingo Dynamique. Deal gesloten na prima advies. Nog net voor de inruil wordt de oude geparkeerde Twingo thuis aangereden door een busje. Ronald Bakker assisteert bij schadeaangifte en regelt alles. Daarom een grote pluim voor Garage Bakker.

door een goed mail contact zijn wij van noordholland naar apeldoorn gegaan om daar voor een Renault Clio estate te kijken. Daar aangekomen zij we met open armen ontvangen.door ons goed te adviseren en een eerlijk verhaal hebben wij de auto gekocht. Bij het afleveren van de auto is alles uitgelegd hoe alles werkt.ook hier wordt alle tijd ingestoken. Conclusie is voor ons, een eerlijk bedrijf met een top service en raad dit bedrijf aan iedereen aan. Garage Bakker bedankt Mvg Fam van der Woude

Ik ben geruime tijd klant omdat het hier zo goed bevalt. De werkplaats doet dat wat nodig is en komt zonodig op eigen initiatief met prijsopgave. Recent een gebruikte auto gekocht, de service bij en na aankoop is BUITENGEWOON!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Na jarenlang tevreden een Ford gereden te hebben was het tijd voor een nieuwe auto. De kids werden groter en uiteindelijk viel de keuze op een Grand Scenic. Mijn familie is al jarenlang klant van Garage Bakker en ik vind het leuk om dan daar ook bij te zitten. Ronald ging voor mij op zoek en vond een Grand Scenic, een import. Wat hij niet wist was dat deze auto precies de kleur en de bekleding had die wij zochten. Na meerdere proefritten en gesprekjes was de kogel door de kerk. We kochten de auto voor een hele mooie prijs gezien de markt. We genieten er elke dag van met ons gezin. Wat me opviel bij Bakker is dat ze de naam hoog willen houden. Ja is ja en nee is nee. Geen gedoe, gezeur over garantiepakketten maar een een open en eerlijk verhaal. Vanwege mijn werk als journalist vraag ik vaak ver door. En in dit geval naar de geschiedenis van de auto, want het was toch een import. Wat was het prettig dat collega Richard de tijd nam om alle vragen te beantwoorden en daarbij ook mijn twijfels weg nam. Ook bij aflevering een volledige walk-through en alle tijd om vragen te beantwoorden over alle opties van de Scenic door collega Richard. Bakker heeft een goede naam hoog te houden. En daar werken ze hard voor, dat merk je. Chapeau!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Voor het woon/werk verkeer was ik op zoek naar een goede gebruikte auto. Eisen: klein, zuinig in gebruik en voorlopig geen kosten. Aangezien ik niet wist of dat dit een benzine of diesel auto zou moeten zijn ben ik te rade gegaan bij de heer Bakker. Samen met hem tot de conclusie gekomen dat dit het beste een diesel auto kon zijn. Aansluitend heeft de heer bakker mij een aantal mogelijkheden en modellen aangereikt. Mijn keuze viel al snel op een jong gebruikte Twingo diesel. Zoals zo velen ben ook ik gaan kijken en informeren bij andere garages. Maar wat een desillusie is dat als je de gastvrijheid, de service en de bereidwilligheid van Garage Bakker hebt meegemaakt ! Ik heb een proefrit in de door de heer Bakker voorgestelde Twingo Diesel gemaakt en de voor en tegen punten samen met hem goed afgewogen. Deze Twingo met een jaar garantie heb ik vervolgens een week later bij Garage Bakker aangeschaft. Dank jullie wel voor de gastvrijheid, de fantastische ondersteuning en service !

Vanwege terugkomende klachten door garage Bakker uitstekend geholpen. Doordat problemen aanhielden, ook buiten de garantieperiode, hebben zij steeds klaar gestaan om het probleem opgelost te krijgen en na diverse terughaal acties is het hun gelukt de storing te verhelpen. CHAPEAU voor het nakomen van beloften en uitstekende begeleiding tijdens de storing.

Na enige nare ervaringen met garages, hebben wij nu eindelijk een andere kant ervaren...een hele goede service, (je kan altijd terecht voor raad en daad), goede en fijne mensen, die al onze klachten ook na de aankoop hebben opgelost! Zeker een garage om onze evt volgende auto weer aan te schaffen!

Super garage! Aardige mensen en zeker goede service! Nemen de tijd en moeite voor klanten!👍🏻

Eerlijke dorpsgarage met vriendelijke en deskundige eigenaar / personeel die hun afspraken nakomen en service hoog hebben staan.

leuk en goed fam bedrijf kundig personeel ook bij aanschaf tweede hands auto de tijd voor de klant wij zijn zeker heel erg tevreden komen er al jaren Top!!!!!!

Goed bedrijf...eerlijk en helder...mijn soort bedrijf..geen poespas gewoon goed

Altijd klaar om van dienst te zijn. Vriendelijk en betrouwbaar.

Ze zijn zeer klant vriendelijk en nemen de tijd voor je . Ook als je er heen gaat voor een reparatie of iets anders ,ze lossen het snel en netjes op ! Telefonisch word je ook vriendelijk te woord gestaan .

Wij zijn al meer dan 10 jaar klant bij garage bakker en erg tevreden over de service. Door eigen toedoen was tijdens de zomervakantie het klepje van de benzinetank kapot gegaan. Garage bakker heeft dit kosteloos gerepareerd

Bij de aankoop van een gebruikte Grand Scenic zijn wij uitstekend geholpen. Zeer deskundige uitleg en benadering van de klant. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen en de uitleg van de \"nieuwe\"auto is uitstekend geweest., waarbij tijd geen rol speelde. Ook op de nabehandeling van vragen is zeer alert gereageerd.

Vandaag onze renault captur op gehaald,een bedrijf waar de klant nog gezien word tot zover bedankt bakker.

ik ga morgen 28-05-2015de renault captur op halen,bij de verkoop zo goed behandelt als ging rustig eerst een bakkie koffie toen mijn auto bekeken niet alleen t nummerbord nee de hele auto werd goed bekeken,toen een testritje in de captur120 goede uitleg geweldige verkopers Richard en Jeroen,als t morgen ook zo gaat, lang geleden geweldig daar moet je zuinig op zijn BAKKER!!!!!!!

Zeer behulpzaam en een juiste prijs / kwaliteit verhouding.

Hier ben je nog echt klant. en je krijgt een voortreffelijke uitleg en service, ook achteraf. WAAR EEN \'KLEIN\' BEDRIJF, GROOTS IN IS.