Helder en transparant. Snel. Vriendelijk. Een aanrader.

zeer bekwaam en net bedrijf alles tot in de puntjes netjes verzorgd. vriendelijk en behulpzame verkoper en zeer goede service!

Fijne mensen die je goed adviseren. Voor de bus die wij hebben gekocht een, denken wij, goede prijs voor betaald. De toekomst zal uitwijzen of wij de juiste keuze hebben gemaakt. Dit is natuurlijk altijd zo, maar voor zover zijn wij goed geholpen.

Via internet bij Vissinga terecht gekomen. Zeker geen spijt van. Als je een gladde verkoper zoekt moet je daar zeker niet zijn. Een bedrijf waar je je welkom voelt, de tijd voor je word genomen. Top Boris en alle medewerkers blijf zo door gaan.

Een bedrijf die met je meedenkt ben zeer tevreden over de aankoop van een nieuwe Renault Master L3

Geweldige ervaring. Vissinga denkt graag mee met de klant, zo heb ik mijn bus eerder kunnen aanschaffen. Mijn ervaring is zo goed bevallen dat dat ik over 5 jaar zeker mijn bus kom inruilen voor een nieuwe!

Ons bedrijf heeft een auto bij deze heren in de lease en de afhandeling en klant vriendelijkheid is heel goed. Duidelijk en recht door zee! Tenminste nog zoals het zaken doen hoord te zijn!

Super bedrijf...denkt met je mee en levert mooie auto.s Boris en team bedankt Gr Daniel van de beeten

Super hoe Boris Vissinga met ons dacht, de tijd voor ons nam en ons heeft geholpen. Vooral omdat wij best wel specifieke wensen hadden met de levering van de nieuwe bakwagen.

perfect en snel geregeld. super tevreden.

Superrrrr en zeer snelle levering

zeer vriendelijke heren zeker niet opdringerig en zoeken voor jou de beste oplossing zeer prettige ervaring

Op deskundige wijze zijn wij geadviseerd welke uitvoering Renault Master we moesten aanschaffen. Ook over de extra uitvoering met koel/vries installatie heeft men ons vakkundig advies gegeven. Resultaat een perfecte auto voor onze toepassing.

Prima service, geen gehaast, duidelijke communicatie, no nonsens.

na problemen met mijn oude bus. mijn bus in geruild voor een vers exemplaar. super tevreden.

zeer prettig

Zeven jaar geleden heb ik een 2e hands auto gekocht bij Vissinga voor 2000 euro, waar ik nog steeds met heel veel plezier in rijd dankzij de service van Vissinga; ik heb er bijna geen reparaties of kosten aan gehad de afgelopen zeven jaar. Men is altijd erg vriendelijk en servicegericht, hetgeen ik bijzonder prettig vind! Helemaal super, een topbedrijf!

Perfect onderhouden auto! Zeer snelle en goede service! Zeker een aanrader voor een bedrijfsauto.

Wij hebben Vissinga als deskundig, vriendelijk en niet opdringerig ervaren. Daarnaast hanteren ze scherpe prijzen. Kortom, prima zakendoen!

100% tevreden met de manier zoals de aankoop van mijn nieuwe Master is gegaan. Geen poespas en mooie verhalen. Ik heb al enkele collega\'s jullie bedrijf aanbevolen.

THey are simply amazing.

Doctor C. Lelyweg 5 6827 BH Arnhem

026-364 93 00

Over Vissinga Bedrijfswagens

Vissinga Bedrijfswagens sinds 1977. Welkom! Met trots kunnen wij zeggen dat wij een van de hoogste klantenbeoordeling score hebben in de branche! Bedrijfswagens zijn onze passie en is ons vak sinds 1977. Als bedrijfswagen specialist van Renault, Nissan en Opel staan wij dagelijks voor je klaar. Wij verkopen jong gebruikte bedrijfsauto’s en nieuwe Renault bedrijfswagens uit voorraad. Dit betekent direct rijden, want wachten vindt niemand leuk toch? De Opel, Nissan en Renault bedrijfswagens (occasions) dealer uit Arnhem. Koop online nieuwe Renault bedrijfswagens uit voorraad! Je bent altijd van harte welkom om langs te komen. Tot snel. Team Vissinga Bedrijfswagens