Echt een top bedrijf

Goede zorg en alles wordt tot in de pintjes geregelt Dik tevreden en dat alles binnen twee weken voor elkaar Pluimpje bedient dit bedrijf Dit is mijn zesde bus maar zo goed als dit is gegaan echt petje af Bij deze alle medewerker en Boris natuurlijk Bedankt voor de goede zorge

Geweldig Bedrijf

Sympathieke mensen, perfecte service en komen afspraken na. Zeer betrouwbaar bedrijf, voor iedereen aan te bevelen.

Ook top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top autobedrijf! Doen wat je afspreekt en meedenkend

Vorige week een gebruikte Renault Master opgehaald die ik via de internetsite heb gekocht. Alles conform de advertentie op de website is de Master aan mij afgeleverd. Ik ben met de trein naar Arnhem gereisd en een tijdstip van aankomst doorgegeven, bij het station op nog geen 200 meter afstand stond een medewerker mij op te wachten en bracht mij naar Vissinga Bedrijfswagens. Een zeer enthousiast team van medewerkers, uiterst beleeft en zeer geïnteresseerd in de klant. Vissinga Bedrijfswagens heeft een behoorlijke voorraad nieuwe en jong gebruikte Renault bedrijfswagens voor een zeer goede prijs. Zelf ben ik ook werkzaam in de autotechniek en camperbouw, ik hoop in de toekomst meer zaken te kunnen doen met Vissinga Bedrijfswagens!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar, recht door zee en ontzorgend, snel, correct handelend.

Een ondernemer heeft geen zin om te wachten, maakt hier ook geen tijd voor vrij, het was een verademing om de renault master L2H2 dubbelcabine in diverse kleuren en maten (op voorraad) te kunnen bekijken, onderhandelen en aanschaffen. Binnen een week was alles geregeld met dit zeer veel passie en goede communicatie, ook het ophalen en technische uitleg was een prettige ervaring. Mooi team daar onder leiding van Boris Vissinga.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Binnen enkele dagen alles geregeld en hadden wij onze nieuwe bus. Die er echt super mooi uit ziet. Boris en Arjen zijn erg behulpzaam en denken mee met de klant. Super bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb deze week me bus hier gehaald. Ben echt super tevreden over de snelle afhandeling. Dit bedrijf denkt met je mee en helpen jou wensen te vervullen. Echt een aanrader. Groeten van een tevreden klant uit Almere

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer correct, vlot en meedenkend

Aankoop Renault Master bakwagen uit voorraad. Alles op afstand geregeld. Plezierig contact en er wordt goed meegedacht. Auto netjes gebracht en ook dat weer in een prettige sfeer.

Vlot en netjes geholpen!

Voor de 2e keer keurig en snel geholpen met de aanschaf van een nieuwe bedrijfswagen. Afspraak is afspraak bij Vissinga.

Super !!

Snelle service en als klant behandeld .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, scherp en simpel!! (zaken doen met Boris Vissinga)

Heerlijk zoals hier zaken worden gedaan, correct, duidelijk en vlot. Goed advies voor de te nemen beslissing, het gaat toch altijd over veel geld. Als ondernemer spreekt me de manier van handelen erg aan en ik kan een ieder adviseren om hier eens te kijken, vooral als je ook al bij de dealer bent geweest, je staat versteld van de mogelijkheden en vooral de snelheid, volgende bedrijfsbus check ik weer bij Boris Vissinga in. Arnhem

Super goed geregeld 👍👍👍

Vriendelijke mensen, een verkoper die ook wat anders kan vertellen dan wat zijn de bandjes mooi zwart , nee een leuk mooi jong team snelle levering , kort om leuke mensen

Zeker aan te bevelen!!

Goede service! De prijs is goed! Snel gehandeld! Gewoon super!!

Wat een geweldige jongens mooie bus snel handelen mee denken en super mooie prijs!! Bedankt voor de goede service!!

Vissinga bedrijfswagens is een zeer compleet bedrijf. Heeft op alle vragen een antwoord. Snelle service. geen poespas, eerlijk en doortastend!

Super en snel geleverd en scherpe prijs

Goed bedrijf. Veel info gekregen over de bakwagen. Top

Gewoon goed voor elkaar. Geen lange verhalen. Duidelijke taal en geen verkoop praatjes.

Leuke gasten, kom graag bij vissinga. Echt top.ben zeer tevreden

Vanochtend bus opgehaald vooraf alles goed en duidelijk geregeld met vandaag een correcte afhandeling. Prima bedrijf.

Over Vissinga Bedrijfswagens

Vissinga Bedrijfswagens sinds 1977. Welkom! Met trots kunnen wij zeggen dat wij een van de hoogste klantenbeoordeling score hebben in de branche! Bedrijfswagens zijn onze passie en is ons vak sinds 1977. Als bedrijfswagen specialist van Renault, Nissan en Opel staan wij dagelijks voor je klaar. Wij verkopen jong gebruikte bedrijfsauto’s en nieuwe Renault bedrijfswagens uit voorraad. Dit betekent direct rijden, want wachten vindt niemand leuk toch? De Opel, Nissan en Renault bedrijfswagens (occasions) dealer uit Arnhem. Koop online nieuwe Renault bedrijfswagens uit voorraad! Je bent altijd van harte welkom om langs te komen. Tot snel. Team Vissinga Bedrijfswagens