Goed geholpen vandaag..

Zeker een aanrader...wordt altijd goed geholpen..en zijn Vakkundig.. Bedankt weer voor vandaag..Mike !!!

Super geholpen vandaag

Maandag berichtje gestuurd, vandaag Woensdag geholpen... Bedankt voor de Service.. Toppers..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Topservice met correcte afspraken en eerlijke prijzen!

Op aanraden van een collega zocht ik op google naar Vissinga bedrijfswagens en vond ik in het uitgebreide aanbod wat ik zocht , na contact te hebben opgenomen werd ik telefonisch voorzien van alle informatie die ik nodig had , mijn contact ‘ Boris ‘ wist me haarfijn uit te leggen wanneer ik de wagen zou mogen ophalen , hoe alles zou verlopen , veelal via mail en Whatsapp rechtstreeks met Boris werd ik op de hoogte gehouden over het verdere verloop, stuurde hij me alles door en regelde de export naar Belgie probleemloos, steeds kreeg ik antwoord op mijn vragen of kon ik bij iemand binnen het bedrijf terecht ! Kortom een super ervaring waarbij alles zeer vlot, eerlijk en vol vertrouwen verliep. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden als je op zoek bent naar de volle 100% service ! Thnx jongens .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, snelle levering.

Zojuist onze bedrijfsbus afgeleverd gekregen. Geen gedoe met allerlei opties, gewoon een complete bus zonder smoesjes besteld voor een goede prijs. What you see is what you get. Prima geholpen!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed, degelijk en prima bedrijf

Top. Vanaf het begin zeer betrokken bij de aanschaf en financiering van mijn nieuwe bedrijfswagen. Snelle reactie op vragen en rondmaken van de aankoop.

Toppers..

Vanmorgen een Apje gestuurd,met de vraag ,of ze mij konden helpen, Verwarmingsventilator deed het niet meer.. Brrr nu met de Kou.. Ja hoor ,kon vanmiddag terecht,en is weer gemaakt.. Big Smile nu...thankxs..

helemaal geweldig

de klantvriendelijkheid en de snelheid waarmee ik geholpen ben is niet normaal. ik was opzoek naar een nieuwe bedrijfswagen en vissinga had die ene staan die ik zocht. goed email verkeer gehad eveneens telefonisch contact , waardoor de koop mega snel gegaan is. en thuis gebracht. de medewerker die hem bracht heeft alles netjes uitgelegd en laten zien. dit bedrijf verdiend geen 10 maar een 12 afz stucadoorsbedrijf steur uit volendam

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect op maat en compleet

Prima zaken gedaan en perfect afgeleverd. Je zou niet anders willen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en afhandeling!

Wij willen Vissinga heel erg bedanken voor hun top service. * Snelle levering * Goede communicatie * Vriendelijke personeel De auto is dagelijks op weg om klanten blij te maken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vissinga regelt het snel en correct!!

Top Boris Vissinga, en collega’s Nog bedankt voor jullie super service en de communicatie! Heb het als zeer prettig ervaren om dit op afstand toch geregeld te krijgen! Ik zeg DIKKE PLUIM voor jullie. Alvast hele fijne feestdagen en een gezond en succesvol 2021.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Via de website een auto uitgekozen precies 1 week later de bus netjes thuis bezorgd door een aardige jongen. Wat uitleg gekregen van de nieuwe auto. Verder alle communicatie perfect geregeld bij dit bedrijf. Ik weet nu al dat als wij weer een nieuwe bus gaan halen dat ik weer bij dit bedrijf uit ga komen. Ga zo door met deze manier van werken

• Deskundigheid/Vakmanschap

Boris regelt het. Geen gezeur, snelle afhandeling en prettig zakendoen.

Bedankt Vissinga, tot de volgende keer.

Nog nooit meegemaakt

Hierbij wil ik jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking,goede energie en uitstekende service. Ik wil graag op deze manier zaken blijven doen met JULLIE!!!!!!. Dank jullie wel team Vissinga. Een super tevreden klant. Grt.bob

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima advies, begeleiding en afhandeling. Zeer vakkundig en serieus bedrijf. Korte lijnen!

Voor de tweede keer een wagen gekocht bij Vissinga, niet naar showroom hoeven gaan. Goede communicatie, doorgeven van benodigde gegevens en maatvoeringen, maakten dit overbodig. Wagen netjes bij de deur afgeleverd en uitleg gekregen. Oude wagen ingeruild en weer meegenomen. Ze nemen je een hoop werk uit handen, doordat ze gericht advies kunnen geven en duidelijke informatie doorspelen aan de hand van foto's met toelichting. Ze weten precies wat er wel en niet mag bij de aanschaf en gebruik van een bedrijfswagen en zodoende is de kans op spijt achteraf zeer gering. Tot zover zeer tevreden.

Echt een top bedrijf

Goede zorg en alles wordt tot in de pintjes geregelt Dik tevreden en dat alles binnen twee weken voor elkaar Pluimpje bedient dit bedrijf Dit is mijn zesde bus maar zo goed als dit is gegaan echt petje af Bij deze alle medewerker en Boris natuurlijk Bedankt voor de goede zorge

Geweldig Bedrijf

Sympathieke mensen, perfecte service en komen afspraken na. Zeer betrouwbaar bedrijf, voor iedereen aan te bevelen.

Ook top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top autobedrijf! Doen wat je afspreekt en meedenkend

Vorige week een gebruikte Renault Master opgehaald die ik via de internetsite heb gekocht. Alles conform de advertentie op de website is de Master aan mij afgeleverd. Ik ben met de trein naar Arnhem gereisd en een tijdstip van aankomst doorgegeven, bij het station op nog geen 200 meter afstand stond een medewerker mij op te wachten en bracht mij naar Vissinga Bedrijfswagens. Een zeer enthousiast team van medewerkers, uiterst beleeft en zeer geïnteresseerd in de klant. Vissinga Bedrijfswagens heeft een behoorlijke voorraad nieuwe en jong gebruikte Renault bedrijfswagens voor een zeer goede prijs. Zelf ben ik ook werkzaam in de autotechniek en camperbouw, ik hoop in de toekomst meer zaken te kunnen doen met Vissinga Bedrijfswagens!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar, recht door zee en ontzorgend, snel, correct handelend.

Een ondernemer heeft geen zin om te wachten, maakt hier ook geen tijd voor vrij, het was een verademing om de renault master L2H2 dubbelcabine in diverse kleuren en maten (op voorraad) te kunnen bekijken, onderhandelen en aanschaffen. Binnen een week was alles geregeld met dit zeer veel passie en goede communicatie, ook het ophalen en technische uitleg was een prettige ervaring. Mooi team daar onder leiding van Boris Vissinga.

Uitstekende service

Binnen enkele dagen alles geregeld en hadden wij onze nieuwe bus. Die er echt super mooi uit ziet. Boris en Arjen zijn erg behulpzaam en denken mee met de klant. Super bedankt!

Top service

Ik heb deze week me bus hier gehaald. Ben echt super tevreden over de snelle afhandeling. Dit bedrijf denkt met je mee en helpen jou wensen te vervullen. Echt een aanrader. Groeten van een tevreden klant uit Almere

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer correct, vlot en meedenkend

Aankoop Renault Master bakwagen uit voorraad. Alles op afstand geregeld. Plezierig contact en er wordt goed meegedacht. Auto netjes gebracht en ook dat weer in een prettige sfeer.

Vlot en netjes geholpen!

Voor de 2e keer keurig en snel geholpen met de aanschaf van een nieuwe bedrijfswagen. Afspraak is afspraak bij Vissinga.

Super !!

Snelle service en als klant behandeld .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, scherp en simpel!! (zaken doen met Boris Vissinga)

Heerlijk zoals hier zaken worden gedaan, correct, duidelijk en vlot. Goed advies voor de te nemen beslissing, het gaat toch altijd over veel geld. Als ondernemer spreekt me de manier van handelen erg aan en ik kan een ieder adviseren om hier eens te kijken, vooral als je ook al bij de dealer bent geweest, je staat versteld van de mogelijkheden en vooral de snelheid, volgende bedrijfsbus check ik weer bij Boris Vissinga in. Arnhem

Over Vissinga Bedrijfswagens

Vissinga Bedrijfswagens sinds 1977. Welkom! Met trots kunnen wij zeggen dat wij een van de hoogste klantenbeoordeling score hebben in de branche! Bedrijfswagens zijn onze passie en is ons vak sinds 1977. Als bedrijfswagen specialist van Renault, Nissan en Opel staan wij dagelijks voor je klaar. Wij verkopen jong gebruikte bedrijfsauto’s en nieuwe Renault bedrijfswagens uit voorraad. Dit betekent direct rijden, want wachten vindt niemand leuk toch? De Opel, Nissan en Renault bedrijfswagens (occasions) dealer uit Arnhem. Koop online nieuwe Renault bedrijfswagens uit voorraad! Je bent altijd van harte welkom om langs te komen. Tot snel. Team Vissinga Bedrijfswagens