Super bedrijf, super vriendelijk personeel

Afgelopen weekend renault master opgehaald, super service en het personeel begrijpt de klant. Een absolute aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super dikke bus geleverd gekregen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede service. Goede uitleg en echt een aanrader om je bedrijfswagen te gaan halen.

Zeer goede service echt een top bedrijf waar ik graag me bedrijfswagen in vervolg blijf halen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super Renault master B edition black bij hun besteld en opgehaald , ben er zeer blij mee en super bedrijf die nog s’avonds na de zaak komen om alles te regelen .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Opluchting dat er nog bedrijven zijn die snappen wat een klant is...

Vissinga had een auto op voorraad die voldeed aan de eisen voor onze huisstijl. Ik wilde onze 'oude' bakwagen inruilen en ik krijg direct een meer dan redelijk voorstel. Geen kat en muis spel, maar gelijk een nette deal. We hebben direct snel zaken gedaan en de boel afgewikkeld. Zaterdagmorgen even met Boris gesproken over elkaars business met wederzijdse interesse. Maandag de papieren geregeld en dinsdagmorgen is de auto keurig bezorgd door een nette chauffeur die alles keurig heeft uitgelegd en ook trots is op het bedrijf. Blij dat er nog betrokken bedrijven zijn, en een klant nog écht willen helpen. Meer dan tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend: veel ervaring met het MKB

Mijn ervaring met Vissinga is uitstekend. Het grote aanbod direct beschikbare wagens met complete optiepakketten spraken mij erg aan waarop ik er met mijn oude Renault Master op afspraak ben gaan kijken. Er wordt zeer goed en snel meegedacht met de ondernemer en de specifieke wensen en eisen. Dit onderscheidt Vissinga van de gevestigde dealers die ik ook heb bezocht en dat gaf mij samen met de zeer goede inruilwaarde de definitieve doorslag. Ik kom er zeker weer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en heel mooie duidelijke website. Ook geweldig dat de wagen netjes wordt thuis bezorgd..

Supergoede service!

Heel fijn contact. Goede service. Alles goed geregeld!

Perfecte service!!!

Alles was snel en perfect geregeld! Top bedrijf!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een top bedrijf en een super service!!!!

Ik heb via de site een offerte aangevraagd, waardoor er gelijk contact werd gezocht om naar de passende mogelijkheden te bekijken. Ik heb de Renault Master B edition uitgezocht maar helaas niet meer voorradig, Vissinga is zo beleefd te zijn om de Demo model aan mij te verkopen en op Texel te laten rijden. Binnen een week is alles geregeld en de bus op Texel afgeleverd. Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de snelle service. Mvg Tjarko Stolk Bestrating&Grondwerk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Net en correct bedrijf, soepel zaken mee gedaan

Komt afspraken na en heeft kennis van de markt

Goed geholpen vandaag..

Zeker een aanrader...wordt altijd goed geholpen..en zijn Vakkundig.. Bedankt weer voor vandaag..Mike !!!

Super geholpen vandaag

Maandag berichtje gestuurd, vandaag Woensdag geholpen... Bedankt voor de Service.. Toppers..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Topservice met correcte afspraken en eerlijke prijzen!

Op aanraden van een collega zocht ik op google naar Vissinga bedrijfswagens en vond ik in het uitgebreide aanbod wat ik zocht , na contact te hebben opgenomen werd ik telefonisch voorzien van alle informatie die ik nodig had , mijn contact ‘ Boris ‘ wist me haarfijn uit te leggen wanneer ik de wagen zou mogen ophalen , hoe alles zou verlopen , veelal via mail en Whatsapp rechtstreeks met Boris werd ik op de hoogte gehouden over het verdere verloop, stuurde hij me alles door en regelde de export naar Belgie probleemloos, steeds kreeg ik antwoord op mijn vragen of kon ik bij iemand binnen het bedrijf terecht ! Kortom een super ervaring waarbij alles zeer vlot, eerlijk en vol vertrouwen verliep. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden als je op zoek bent naar de volle 100% service ! Thnx jongens .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, snelle levering.

Zojuist onze bedrijfsbus afgeleverd gekregen. Geen gedoe met allerlei opties, gewoon een complete bus zonder smoesjes besteld voor een goede prijs. What you see is what you get. Prima geholpen!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed, degelijk en prima bedrijf

Top. Vanaf het begin zeer betrokken bij de aanschaf en financiering van mijn nieuwe bedrijfswagen. Snelle reactie op vragen en rondmaken van de aankoop.

Toppers..

Vanmorgen een Apje gestuurd,met de vraag ,of ze mij konden helpen, Verwarmingsventilator deed het niet meer.. Brrr nu met de Kou.. Ja hoor ,kon vanmiddag terecht,en is weer gemaakt.. Big Smile nu...thankxs..

helemaal geweldig

de klantvriendelijkheid en de snelheid waarmee ik geholpen ben is niet normaal. ik was opzoek naar een nieuwe bedrijfswagen en vissinga had die ene staan die ik zocht. goed email verkeer gehad eveneens telefonisch contact , waardoor de koop mega snel gegaan is. en thuis gebracht. de medewerker die hem bracht heeft alles netjes uitgelegd en laten zien. dit bedrijf verdiend geen 10 maar een 12 afz stucadoorsbedrijf steur uit volendam

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect op maat en compleet

Prima zaken gedaan en perfect afgeleverd. Je zou niet anders willen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en afhandeling!

Wij willen Vissinga heel erg bedanken voor hun top service. * Snelle levering * Goede communicatie * Vriendelijke personeel De auto is dagelijks op weg om klanten blij te maken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vissinga regelt het snel en correct!!

Top Boris Vissinga, en collega’s Nog bedankt voor jullie super service en de communicatie! Heb het als zeer prettig ervaren om dit op afstand toch geregeld te krijgen! Ik zeg DIKKE PLUIM voor jullie. Alvast hele fijne feestdagen en een gezond en succesvol 2021.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Via de website een auto uitgekozen precies 1 week later de bus netjes thuis bezorgd door een aardige jongen. Wat uitleg gekregen van de nieuwe auto. Verder alle communicatie perfect geregeld bij dit bedrijf. Ik weet nu al dat als wij weer een nieuwe bus gaan halen dat ik weer bij dit bedrijf uit ga komen. Ga zo door met deze manier van werken

• Deskundigheid/Vakmanschap

Boris regelt het. Geen gezeur, snelle afhandeling en prettig zakendoen.

Bedankt Vissinga, tot de volgende keer.

Nog nooit meegemaakt

Hierbij wil ik jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking,goede energie en uitstekende service. Ik wil graag op deze manier zaken blijven doen met JULLIE!!!!!!. Dank jullie wel team Vissinga. Een super tevreden klant. Grt.bob

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima advies, begeleiding en afhandeling. Zeer vakkundig en serieus bedrijf. Korte lijnen!

Voor de tweede keer een wagen gekocht bij Vissinga, niet naar showroom hoeven gaan. Goede communicatie, doorgeven van benodigde gegevens en maatvoeringen, maakten dit overbodig. Wagen netjes bij de deur afgeleverd en uitleg gekregen. Oude wagen ingeruild en weer meegenomen. Ze nemen je een hoop werk uit handen, doordat ze gericht advies kunnen geven en duidelijke informatie doorspelen aan de hand van foto's met toelichting. Ze weten precies wat er wel en niet mag bij de aanschaf en gebruik van een bedrijfswagen en zodoende is de kans op spijt achteraf zeer gering. Tot zover zeer tevreden.

Over Vissinga Bedrijfswagens

Vissinga Bedrijfswagens sinds 1977. Welkom! Met trots kunnen wij zeggen dat wij een van de hoogste klantenbeoordeling score hebben in de branche! Bedrijfswagens zijn onze passie en is ons vak sinds 1977. Als bedrijfswagen specialist van Renault, Nissan en Opel staan wij dagelijks voor je klaar. Wij verkopen jong gebruikte bedrijfsauto’s en nieuwe Renault bedrijfswagens uit voorraad. Dit betekent direct rijden, want wachten vindt niemand leuk toch? De Opel, Nissan en Renault bedrijfswagens (occasions) dealer uit Arnhem. Koop online nieuwe Renault bedrijfswagens uit voorraad! Je bent altijd van harte welkom om langs te komen. Tot snel. Team Vissinga Bedrijfswagens