Prima garage

Goed en vriendelijk geholpen en afspraken nagekomen

De reparatie prima uitgevoerd.

Het probleem kundig en snel en goed opgelost.

Een fijne en een hele goeie garage

Heel fijn personeel je word altijd goed geholpen

Gewoon weer uitstekend geholpen!

Weer prima geholpen.

Dat duurde langer dan verwacht

Ik ben tevreden over de werkzaamheden die zijn uitgevoerd en het telefonisch overleg daarover. Er ontbrak wel wat aan het verwachtingsmanangement. Bij het maken van de afspraak kreeg ik de richttijd mee dat het ong 2 uur zou duren (ivm leenauto). Bij het brengen werd aangegeven pas eind van de dag klaar. Later werd ik gebeld dat het de volgende dag werd. Er was iets mis gegaan met de planning. Dat was onhandig want ik had naar Amsterdam gewild met mijn eigen auto. Door andere omstandigheden ging dat niet door waardoor het minder erg was. Er werd wel 20% korting gegeven op het uurtarief extra werkzaamheden. Dat maakt natuurlijk wel weer eea goed.

Snel geholpen

Had lamp kapot snel vervangen

tevreden

Voor het eerste bezoek goed tevreden

Zoals altijd weer super geholpen!

Zoals altijd weer super geholpen!

Goed geholpen en snel klaar

Zie boven

positieve ervaring.

zeer klant vriendelijk geholpen

x

Er wordt meegedacht met de klant en dat wordt door mij als erg prettig ervaren

Er wordt meegedacht met de klant en dat vind ik erg prettig.

Altijd volgens afspraak!

Personeel altijd vriendelijk,behulpzaam. Niets is teveel gevraagd. Krijg de auto goed terug. Leenauto is nooit een probleem. 25 jaar bij Renault van Kesteren zegt dan ook wel wat....toch.

Goed geregeld

Vriendelijke mensen en altijd duidelijk over wat er bij een onderhoudsbeurt gaat gebeuren. Geen verassingen achteraf. Zeer tevreden over dit bedrijf.

N.v.t.

Goede service! En klantvriendelijk! Erg tevreden.

Ontzettend vriendelijke mensen en goede service.

De klantvriendelijkheid is hoog en er worst goed met je meegedacht. Goede service en communicatie.

Ze denken mee, zijn eerlijk en doen enorm hun best voor je

Ik had een wel erg moeilijk probleem met mijn auto. Men heeft het bekwaam kunnen oplossen en er tevens voor gezorgd dat Renault zelf 70% van de kosten voor hun rekening nam. En dat terwijl het niet meer onder de garantie viel... Men doet z'n best voor de vaste klanten en dat is heel wat waard in deze tijd!

Duidelijk en Correct

Apk keuring en van te voren dingen doorgenomen wat er moest gebeuren. Keurig uitgevoerd

Kilbystraat 4

8263CJ Kampen