Vriendelijk, klantgericht

Wij hebben een nieuwe renault gekocht bij van Kesteren. Zij komen hun afspraken na. We zijn fijn ontvangen en geholpen.

Zoals gewoonlijk prima

Ben een tevreden klant, afspraak netjes nagekomen en prijs viel achteraf mee.

Groot onderhoud goed uitgevoerd

Auto moest voor APK en beurt. Tevens groot onderhoud, o.a. multiriem, nieuwe accu, airco, lager. Alles in goed overleg. Ook bleek dat de banden aan vervanging toe waren. All-season banden van een bepaald merk werden geadviseerd. Wat is de auto stil geworden! Wat verzoeken van mijn kant hebben ze ook prima opgelost. Ze komen afspraken na.

Flink onderhoud goed uitgevoerd

Auto moest voor APK en beurt, maar er moest van alles gebeuren van multiriem, nieuwe accu, airco en wat kleinere punten. Alles in goed overleg. Ook bleek dat de banden nog maar net konden. Kwamen met een tip voor bepaald merk all-season banden. Deze er onder laten zetten. Lijkt wel weer een nieuwe auto, ook heerlijk stil. Ook nog wat extra wensen zijn prima uitgevoerd.

Duidelijk in wat er moet gebeuren en wat de kosten zijn.

Zeer duidelijk in afspraken en het nakomen ervan.

Al jaren een heel fijn bedrijf voor het onderhoud van onze Scenic. Vriendelijkheid, transparantie en vakmanschap gaan hier hand in hand, ook bij het aantreden van nieuwe medewerkers. Hier voel je je thuis!

Zeer duidelijk in afspraken en het nakomen ervan.

Bandenwissel

Onder het wachten, wisselen van mijn zomer naar winterbanden een lekker bakje koffie

Ben tevreden

Ben tevreden

goede service

Er zijn naar tevredenheid nieuwe banden gemonteerd. Er was een leenauto beschikbaar. Alles okay dus

goede service

Het onderhoud duurde wat langer dan gepland. Het werd zonder probleem via de leenauto opgelost

Ik word altijd vriendelijk ontvangen en uitstekend bediend

De wijze waarop ik te woord word gestaan, is zakelijk, to the point en effectief. Bovendien zijn de medewerkers altijd vriendelijk.

goede service

Het onderhoud duurde langer dan gepland. Het langer houden van de leenauto loste dit op. Dit gebeurde soepel

Kilbystraat 4 8263CJ Kampen