Goed geholpen bij het zoeken naar een electrische auto voor mijn werk en prive. Keurig advies en goed en compleet geïnformeerd. Inruilen was geen probleem en tegen de juiste prijs. Top bedrijf!

Klantvriendelijk

Spreekt voor zich.

Duidelijke afspraken en goed geholpen.

Afspraak maken over de beurt en andere bijzonderheden is zeer goed. Uitgevoerde werkzaamheden naar tevredenheid gedaan.

Fantastisch!

Afgelopen weekend ons nieuwe pareltje mogen ophalen. Bij van Kesteren werken allemaal auto liefhebbers, zij waren net zo enthousiast over onze nieuwe auto als wij zelf! Ondanks je met zakelijke dingen bezig bent, voelt dit helemaal niet zo. Lekker down to earth, eerlijk en realistisch. Dankjewel toppers! Tot snel ;-)

Topbedrijf.

Prima geholpen bij aankoop occasion. Duidelijke uitleg van de mogelijkheden van de nieuwe auto. Prima service, al jaren lang. Deskundige monteurs. Jeroen en Roel bedankt.

Super fijn.

We zijn er fijn geholpen, service was top. Er bestaat toch nog menselijkheid.

Geweldig, zoals altijd!

Vandaag de ene Twingo voor de andere Twingo omgeruild. Zoals altijd neemt Raymond alle tijd hiervoor en is het altijd weer oprecht gezellig! Inmiddels zijn wij kind aan huis, of bijna meubilair bij van Kesteren en lopen wij regelmatig graag een rondje door de zaak, de voor ons bekende gezichten komen dan ook altijd even een praatje maken. Stuk voor stuk toppers. Tot snel!

Zeer klantvriendelijk.

Altijd zeer klantvriendelijk en je wordt uitstekende geholpen.

Een hele fijne garage

Wonen 60 minuten ervan af. Een bus daar gekocht in 2017. Sinds dien voor apk-keuring en andere reparaties altijd na van Kesteren. Ook is al het personeel heel vriendelijk

Behulpzaam

Opnieuw snel en accuraat geholpen door van Kesteren Zwartsluis. Molle Stuivet

Zoals altijd zeer goed en vriendelijk

Mijn auto weggebracht vanuit Almere naar Kampen, de service, duidelijkheid en vriendelijkheid is voor mij deze afstand dubbel en dwars waard.

het is gewoon een fantastisch bedrijf.

ze doen wat ze weggen, en ze zeggen wat ze doen. 10+++

Super service

Wij kwamen ooit binnen voor een Dacia Duster, maar gingen de deur uit met een Renault of eigenlijk 3 Renaults :-) Inmiddels is de 6e Renault in bestelling. Wij komen hier graag langs. De service is meer dan uitstekend. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk. Er word ruim de tijd voor je genomen en er is veel persoonlijke aandacht. Al met al zeer tevreden! Goed werk toppers!

Er hangt binnen Van Kesteren en geweldige en warme sfeer. De service die Van Kesteren levert is altijd uitstekend.

erg tevreden

sinds wij onze vorige auto bij jullie kochten (dat was toen nog aan de andere kant van de IJssel) zijn we bij jullie blijven "hangen". Waarom? nou, we zijn tot dusver altijd goed en correct door jullie behandeld en zien daarom geen reden om te veranderen.

Goede communicatie en prima service.

Ik ben naar tevredenheid behandeld

Ondanks achterstallig onderhoud en meer werk was de grote beurt toch keurig binnen 1 dag Afgehandeld

snelle en klantgerichte service

een lekke band snel tussendoor verholpen voor een goede prijs

Garage doet enorm zijn best voor de klanten

Meerdere keren uitdagingen gehad met onze Zoë. Van Kesteren doet enorm zijn best om de problemen te tackelen. Ook al maakt Renault Nederland het ze niet altijd even makkelijk. Zie weinig garages meer die zo klant begaand zijn als Van Kesteren. Ofwel deze garage is een aanrader!

Goede communicatie en prima werk geleverd

Er wordt duidelijk aangegeven wat er moet gebeuren, en na toestemming wordt dat goed uitgevoerd

super service !

altijd service al vele jaren

Zeer tevreden. Fijne medewerkers/ters

Zeer tevreden. Fijne mensen om mee te spreken en goede uitleg wat eraan je auto mankeert.

Vriendelijk personeel en zijn transparant over de prijs

als van ouds

auto op tijd gebracht maar helaas verkeerde onderdeel ontvangen dus 1 dag uitstel van reparatie, wel gratis leen auto mee gekregen om thuis te komen. Volgen de dag gebeld dat de auto klaar was en in begin van de middag opgehaald. Verder netjes afgehandeld.

Snel geholpen met reparatie kapotte lamp. Super blij mee!

Kilbystraat 4

8263CJ Kampen