Top bedrijf.

Altijd goed geholpen, kosten worden goed uitgelegd en er word altijd meegedacht over hoe het anders of eventueel goedkoper kan. Ik raad van Kesteren iedereen aan..

Zeer goede service!

Een goede service en er staat altijd koffie klaar. Er worden geen dingen gedaan waar jij niets van af weet, maar later op de rekening ziet staan. De mannen in de garage weten precies wat ze doen en komen altijd met vrijblijvend advies! Kortom, uitstekend allemaal!

Top service!

Ik werd goed ontvangen en geholpen bij van Kesteren Zwartsluis door Hein + team, waardoor ik vervolgens met een vertrouwd gevoel mijn Renault Captur heb aangeschaft. Ik wilde daarnaast een armsteun bijbestellen. Er was een tijdelijke actie; ‘gratis fietsendrager bij een occasion’, echter ik heb geen trekhaak. Desondanks had Hein geregeld dat ik de armsteun in plaats daarvan kon krijgen. Kortom top service!

Super geregeld

Goede communicatie Goed vervangend vervoer Vriendelijk personeel Denken met de klant mee Eerlijke en redelijke kosten

Prima garage. Ze denken goed mee, ook als het gaat om de kosten.

Goede service en betrouwbare en vriendelijke mensen!

Veel geld uitgeven, voor een reparatie aan je auto, is nooit leuk! Ik vind autobedrijf van Kesteren een betrouwbaar partner!

prima service!

prima service en uitstekende garage

Klantvriendelijk.Goeie service

Klantvriendelijk.staan altijd klaar.komen altijd wel met een oplossing.

geweldige service

Goed meegedacht en geholpen met de service/onderhoud.

Prima service, aan alles gedacht.

Inmiddels 4e auto bij van Kesteren gekocht, keurig afgeleverd aan alles gedacht.

Gewoon zoals altijd perfect geregeld in een vriendelijke sfeer.

zoals bij elk bezoek aan de garage: vriendelijk te woord gestaan en perfect geholpen!!

Ik heb aan mijn korte slagzin niets toe te voegen!! Zoals altijd: een prima service!!

Vriemdelijk, hulpvaardig, to the point

Miste het bakkie koffie en koekjes, maar dat ligt niet aan de garage!!!

Top zaak die zijn afspraken nakomt.

Ik ben nu al jaren vaste klant , waarbij ik merk dat zij hun afspraken gewoon nakomen. Zowel bij het onderhoud als bij de aankoop van mijn auto, is de afhandeling goed. Al met al een aanrader .

Na apk keuring duidelijke uitleg over reparatie en vervanging onderdelen.

Duidelijke uitleg van de servicebalie medewerker over reparatiepunten na apk. Voorspoedige reparatie en vervanging van de bobine. Fijn dat dit direct na de keuring kon plaatsvinden zodat ik er op kon wachten en de auto direct weer mee kon nemen.

gewoon goed

gewoon goed

x

x

Uitstekende service.

De deskundigheid, service en klantvriendelijkheid straalt er vanaf bij van Kesteren

Service staat boven aan. En vriendelijkheid.

Heel goede service.

Altijd erg tevreden. Heel klantvriendelijk personeel.

Goede service en keurige afhandeling

Goede ervaring met uw medewerkers

prima service

de klant is hier nog koning zo hoort het.

Ik ga met plezier naar dit bedrijf

Aardige medewerkers, door wie je echt wordt geholpen. Ze zijn daar service gericht. Bovendien vind ik het een mooi bedrijfspand.

Net als anders keurig weer

Al jaren vertrouwd adres

Top ervaring! Heel fijn geholpen!

Ik heb mijn eerste auto hier gekocht en ben heel erg fijn geholpen! Alles is mij goed uitgelegd. De auto is top afgeleverd! Hele fijne service, erg blij mee!