Fijn, deskundig en persoonlijk autobedrijf

Mijn eerste auto gekocht hier in oktober 2019. Nog steeds net zo enthousiast over de goede (Prijstechnisch fijn en kwalitatief) aankoop. Persoonlijke En tevens deskundige benadering in het proces van zoeken naar aankoop ook erg fijn.

Kom er sinds 1983 7 nieuwe en auto\'s en occations gekocht en heb er 10 auto\'s in onderhoud gehad (als privepersoon). Nooit teleurgesteld. Een vakman die zegt wat die doet en doet wat hij zegt.

Vier maanden geleden een gebruikte mini-cooper gekocht en inmiddels ruim 11.000 km mee gereden. Ben heel erg tevreden over de aankoop en de service!

Ik heb een gebruikte bedrijfswagen in zeer goede staat aangeschaft via autobedrijf A12. Zeer vriendelijke door de eigenaar geholpen, erg flexibel mbt aflevering.

Wij hebben onlangs een tweedehands FIAT 500C gekocht bij Autobedrijf A-12 en louter goede ervaringen met dit mooie autobedrijf. Alles tot in de puntjes geregeld en top service.

Twee maanden geleden een mooie Fiat 500 gekocht. We wonen niet heel dicht in de buurt, maar we zijn erg blij dat we voor Autobedrijf A-12 hebben gekozen. De eigenaar is een zeer vriendelijke man en hij weet waar hij het over heeft. Bij hem krijg je een eerlijk advies. Daarnaast is de auto zo goed als nieuw een erg netjes afgeleverd. Ondanks dat wij niet naast de deur wonen, weten we zeker dat we terug gaan voor onderhoud van de auto!!

Vorig jaar mijn Fiat 500 gekocht bij Autobedrijf A-12 Recent teruggegaan voor de eerste servicebeurt, al woon ik niet naast de deur. Erg tevreden met de prettige, deskundige en eerlijke manier van werken van dit keurige bedrijf. Henk zegt wat hij doet en doet wat hij zegt! En meer....Mijn autootje is weer als nieuw.

Gemoedelijk maar wel professioneel. We hebben een goed gevoel bij de aankoop van deze auto!

Vorige maand een 2 jaar oude Fiat 500 gekocht bij A12. Vanaf het eerste contact gelijk een vertrouwd gevoel. En nu nog steeds. Prima auto gekocht en de eigenaar, Henk, is een fijne, rustige en vakkundige man. Wekt vertrouwen. Geen standaard \'autoverkoper\' maar iemand die weet waar die het over heeft en eerlijk adviseert.

Onlangs heb ik bij A12-Henk een gebruikte VW T5 gekocht. Reeds jaren in onderhoud geweest bij A12. Alle afspraken voor de aflevering zijn waargemaakt of zelfs overtroffen. Ook achteraf nog een aantal punten onder garantie vernieuwd.

Nadat ik met pijn in het hart mijn geleasde Fiat 500 in moest leveren wist ik zeker dat ik een eigen fiat wilde. Na wekenlang het internet in de gaten te hebben gehouden en honderden fiatjes verder, uiteindelijk een selectie gemaakt welke we in het echt zouden gaan bekijken. Als eerste gingen we naar de dealer A12 in Bunnik. Wat al direct op viel was dat alles er zo schoon en netjes uitzag! Hij sprong meteen in het oog; een zwarte fiat500 1.2 lounge hij zag er werkelijk prachtig uit, als nieuw! Henk stond ons netjes te woord en beantwoorde al onze vragen geduldig. Uiteindelijk besloten mijn vader en ik toch nog een paar andere dealers te bezoeken puur om wat vergelijkings materiaal te hebben, daar kwamen we al snel van terug! In januari toch weer terug gegaan naar Henk en besloten om de zwarte fiat500 Lounge te kopen. Tot op de dag van vandaag nog geen moment spijt gehad! Bedankt Henk.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

We hebben onlangs een schitterende Fiat 500 gekocht bij A12. De auto was in nieuwstaat en perfect afgeleverd, eigenhandig en met heel veel aandacht door eigenaar Henk. En dat voor een hele scherpe prijs! Een aanrader dus!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Kort geleden een gebruikte Fiat 500 gekocht van ruim een jaar oud. De auto rijdt prima en is zo goed als nieuw (van buiten en van binnen). Keurig afgeleverd en prima service.Kleine garage met persoonlijke behandeling.

Ik heb 4 maanden geleden een 2de hands fiat 500 gekocht. Heeft 2 jaar in Milaan rondgereden. De auto was keurig opgelapt en hij rijdt super. Service was goed, prijs is goed. Erg betrouwbaar. Ik ben er erg blij mee. Jammer dat het zo ver weg is, anders was ik zeker jaarlijks terug gekomen voor onderhoud

Ik Heb Vorige week een mooi cadeau gehad , het betreft een fiat 500 lounge van 2010 uit milaan . Deze auto is als nieuw , en de perfecte service van eigenaar Henk en aflevering was top geregeld . Zoekt u een jonge 500 ga naar A12 garage U zult er geen spijt van krijgen . Neda

we rijden nu in een als nieuw zijnde gebruikte 500 uit Italie. perfect geregeld allemaal. top.

In december 2012 hebben wij een Fiat 500, een occasion van 1,5 jaar gekocht. De Fiat was als nieuw, hij ziet er fantastisch uit en rijdt geweldig, hij bevalt dus uitstekend! Wij zijn heel erg tevreden en bevelen deze garage dan ook zeker aan.

Ik heb er 2 weken geleden mijn nieuwe fiat 500 gekocht en ben uiterst tevreden over de onderhandelingen etc ,jammer dat het idd niet bij me om de hoek zit anders had ik mijn 500 graag bij hun in onderhoud gehouden. wat een mooie nette showroom en lieve mensen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vorige jaar een auto gekocht voor de dochter Fiat 500. Correct zaken gedaan met de eigenaar van het bedrijf. Tot op heden een perfecte auto. Tijdens ons bezoek kregen wij wel een vertrouwd gevoel, vandaar de aankoop.

WIJ ZIJN EEN ZEER TEVREDEN KLANT, AL JAREN! EEN BIJZONDER NETTE WERKPLAATS EN EEN ZEER KLANTVRIENDELIJKE EN UITERST KUNDIGE BEDIENING! OOK VOOR GEBRUIKTE AUTO\'S EEN AANRADER: DAT ZIJN OOK ALLEMAAL JUWEELTJES!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Autobedrijf A12 geeft een zeer klantgerichte & persoonlijke service en wij zijn daarom een terugkerende klant.

we zijn netjes en correct behandeld!!

Voor mijn vrouw en later voor onze dochter een mini (5jr oud) en een Fiat 500 (1 1/2 jr oud) gekocht, die perfect en als nieuw afgeleverd werden. Kleine onvolkomenheden, die bij gebruikte auto\'s kunt verwachten werden zonder extra kosten geregeld. We kregen het gevoel een nieuwe auto te krijgen. Het is een 1-mansbedrijf, dat perfectie nastreeft en bijzonder klantvriendelijk is. Het pand en werkplaats is onberispelijk schoon, ongelofelijk voor een garagebedrijf.