Met kopen zeer vriendelijk met retour brengen zeker niet

Van de week 2 stuks rafter stangen gekocht voor de zijwanden van de luifel , maar met opzetten van de luifel kwamen we erachter dat de stokken wel bij de caravan zaten , de gekochte stokken terug gebracht met veel mopperen kon ik ze dat wel retourneren, maar bleek dat ik de doppen voor op de uiteinden niet erbij had , deze opgehaald in caravan en bij terugkomst deden ze nog moeilijker en werd ik ervan beschuldigd dat ik de verkeerde doppen mee had deze waren zwart en volgens de mevrouw van de winkel hoorde er grijze bij . Pas na het laten zien van een verkoop foto op mijn Mob. van de rafter met zwarte dop kreeg ik me geld terug Wat een slechte zaak , kom hier nooit meer !

Zeer goed bedrijf! De moeite van een bezoek waard en prima spullen.

Dit is mijn eerste ervaring want voor het eerst een vouwwagen gekocht. Het ligt voor mij niet naast de deur, maar zeer de moeite waard. We hebben een tweede hands Campooz vouwwagen gekocht. De verkoper (Erwin) nam alle tijd om ons de details en het gemak van de vouwwagen te laten zien. Geen verkooppraatjes, maar een eerlijk verhaal over voor- en nadelen en zaken waar je op moet letten. Dat gaat verder dan ik aanvankelijk had gedacht. Bij het ophalen bleek de 13-polige stekker niet goed te passen op de aansluiting van de auto. Geen probleem een halfuur en een kopje koffie later zat er een nieuwe stekker aan. Samen achter de auto gehangen en getest. Alles werkt perfect. Dat is nog eens service waar je niet om vraagt, maar die spontaan wordt geboden. Waarom dan geen 10 als review? Tja, er is altijd ruimte voor verbetering, maar eerlijk gezegd niet weten waar. Dus misschien toch een 10 geven? Dat mag u doen bij uw bezoek!

Topbedrijf

Wij zijn al 42 jaar tevreden klanten van dit prachtige .bedrijf. Goudeerlijke hardwerkende eigenaren!

Fijne dealer, goede service

Komen afspraken na, doen niet moeilijk over laatste moment aanpassing. Klacht na afleveren werd goed en adequaat in behandeling genomen en opgelost.

zeer plezierig en zorgvuldig

servicegericht, men neemt de tijd voor de klant en is vriendelijk. Zeer deskundig.

Wat een fijn familiebedrijf!

Tijdens ons langdurig verblijf in Zwitserland in onze Kip Hyline kregen wij problemen met de kranen en later ook met de verwarming. Wij belden met Caravancentrum Peelo voor advies, waar onze caravan ook in onderhoud is. Zij namen alle tijd voor ons en dachten met ons mee. Een nieuwe kraan werd probleemloos per koerier naar ons adres in Zwitserland verzonden. Ook andere vragen werden zondermeer beantwoord. Weer thuis, het probleem met de verwarming besproken en opgelost. Ook daarin werd actief meegedacht! Kortom, alle lof voor dit plezierige familiebedrijf! Wat fijn dat zulke service nog bestaat!

Super.

Zeer goede service en vriendelijk personeel. Ze nemen echt de tijd voor je als je vragen hebt. Wij zijn zeer tevreden.

Had een probleem met onze Isabella voortent de hoekstukken en het midden stuk was versleten. Nieuwe gehaald bleek dit niet te passen omdat de stang maat anders was, geen probleem werd terug genomen . Samen naar een oplossing gezocht was even niet voor handen. Een paar dagen later gebeld door Peelo misschien dat er een oplossing was bij een ander merk voortent dit zal besteld worden en dan kijken of het allemaal paste met een paar kleine aanpassingen paste het perfect. Bedankt mensen van Caravancentrum Peelo nu kunnen wij nog weer een aantal jaren genieten van onze oude voortent. Zelf voor deze kleine dingen doen ze bij dit bedrijf hun best

Zeer fijne en goede service.

Vorig jaar oktober caravan aangeschaft en nu net geprobeerd, accu gaf het op en steuntje fietsendrager slecht. Na één belletje was eigenlijk alles al geregeld en konden wij de onderdelen ophalen dus over Peelo Assen niets dan lof voor de geleverde service.

betrouwbaar,klantvriendelijk en denkt mee in oplossingen.

• Reden bezoek Andere reden

In januari een vouwwagen gekocht bij Caravancentrum Peelo. We zijn op een fantastische manier geholpen. Nergens dwingend, een uitstekende uitleg. Er werd de tijd voor je genomen. Niets was teveel. Hulde

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Keurig netjes en professioneel bedrijf. Denkt met je mee bij het oplossen van vraagstukken en geeft dan deskundig advies.

• Reden bezoek Onderhoud

• Reden bezoek Onderhoud

Wij zijn correct op prettige en deskundige wijze geholpen aan een goede occassion caravan. En zijn aangenaam verrast door de grote kampeerafdeling met alle benodigdheden en accesoires voor caravan,vouwwagen,camper etc.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Hele nette en goede service. Zeer zeker een aanrader om zaken mee te doen.

• Reden bezoek Andere reden

Waarom hou ik toch zo van dit bedrijf ? Mijn mysterieus stroom-probleem in caravan werd snel gevonden en vakkundig opgelost. Wat een verademing dat er nog steeds mensen en bedrijven zijn waar je je nog steeds welkom voelt, de \"ouderwetse\" bejegening van de klant nog geldt en waar \"afspraak nog steeds afspraak\" is. Chapeau !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Sinds gisteren heb ik een aantal Caravan/Camperbedrijven gebeld met de vraag ik sta op een camperplaats in Borger met een elektrisch zonnescherm van Thule. Deze rolde zich verkeerd op en ging niet meer dicht. Caravan Peelo in Assen was de enige die een goed advies gaf om het zonnescherm weer werkend te krijgen zodat ik mijn weg kon vervolgen. Ondanks dat iedereen het druk heeft werd er een advies gegeven welke ook werkte. Top en bedankt voor het redden van mijn vakantie want met een open Thule Omnistar zonnescherm was het onmogelijk te rijden met mijn camper. Top Caravan Centrum Peelo in Assen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Bij aanschaf van de nieuwe caravan is gelijk ook een fietsendrager geleverd op de diesel. Helaas bleek de kogeldruk te hoog. In goed overleg en zonder enige discussie de fietsendrager terug genomen, en het volledige bedrag, incl. montagekosten uitbetaald. Dit is nog eens een optimale service!!!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Heel goed! Het probleem dat wij hadden met een onderdeel van onze vouwwagen, werd serieus mee omgegaan.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

De gebruikte caravan opgehaald; alles stond klaar en er werd doorgenomen; ook de resultaten van de keuring. Opvallend is dat er extra onderdelen waren vernieuwd zonder dat dit genoemd werd. Iets als een raamuitzetter van 7 jaar oud die niet goed werkte wordt direct zonder kosten vervangen. Dus service en garantie ook prima. U kunt alle vetrouwen hebben in dit bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Onze eerste ervaring met de aankoop van een gebruikte caravan (geen Adria); de caravan is nog niet geleverd, daarom nog geen mening over de algehele service. Het bedrijf straalt degelijkheid en betrouwbaarheid uit. Men neemt de tijd en geeft duidelijke antwoorden en uitleg doordat men echt luistert. Maar los daarvan is het een schoon, goed ogend zakelijk bedrijf zonder verkooppraatjes. Je weet direct waar je aan toe bent. Ook aardige mensen....trouwens zo\'n Adria is best veel caravan voor het geld, zagen we .

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Goede service en kennis van zaken Correcte afhandeling van onze caravan

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij zijn zeer tevreden met caravanpeelo, word als klant serieus genomen en niets is te veel voor caravan peelo. Kortom een fijn verkoopteam die nog tijd voor je maakt.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

zeer vriendelijke mensen met kennis van zaken

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Nu onze 2e caravan van dit bedrijf en beide keren waren we erg tevreden. No nonsens, eerlijke adviezen en prima service! Deskundig en oplossingsgericht, hier kun je zeer vertrouwd een caravan kopen.