Persoonlijk, betrouwbaar, vakkundig en altijd bereid met je mee te denken

Mijn ouders hebben al jarenlang uitstekende ervaringen met Aktief. Nu wij sinds een tijd een auto hebben, gaan we ook naar Aktief en zijn wij ook zeer tevreden. We zijn er nu een aantal keren geweest voor APK's en enkele reparaties, en we worden altijd vriendelijk, persoonlijk en vakkundig geholpen. Bovendien was er bij enkele van deze reparaties redelijke spoed bij en konden we gelijk of vrijwel gelijk terecht. Ze denken altijd graag met je mee wat betreft oplossingen, en reparaties en dergelijke worden altijd in overleg gedaan. We hebben dan ook het volste vertrouwen in Aktief.

Alles voor de klant

Wij zijn denk ik bijna 40 jaar klant. Bij Aktief. Eerst bij vader en nu bij de zoon. Wij zijn altijd eerlijk en snel geholpen , we zijn wel eens bij andere garages wezen kijken maar kwamen toch weer bij Aktief terecht . Ze denken altijd mee en vinden dan een oplossing.

Nette service voor een nette prijs

Tijdens service wordt je netjes op de hoogte gehouden van extra kosten en dat alles voor een nette prijs.

Wederom erg goed

Na een positieve ervaring met de oude Nissan Figaro van mijn dochter, ook mijn oude Benz naar Aktief gebracht voor APK en wat lastige klusjes. Wederom perfect uitgevoerd voor een alleszins redelijke prijs. Klasse!

Super bedrijf nu met 2 auto's klant Altijd netjes en goede service

Ik kreeg de Nissan Figaro van mijn dochter niet meer netjes aan het lopen en er zat ook wat laswerk aan. Nu is een Figaro best apart... 30 jaar oud en oorspronkelijk alleen in Japan geleverd. Een retro sportcoupe gebaseerd op de Micra uit 1990. Vindt nog maar eens mensen met verstand van zo'n auto! Ik heb ze gevonden bij Aktief. Vanaf de eerste email, waar zeer snel en correct op gereageerd werd, tot het terugbrengen van de Figaro alleen maar positief! We hebben een Figaro met een nieuwe APK die weer heel mooi loopt. En dat alles voor redelijke kosten. Autobedrijf Aktief heeft er een klant bij!

Goede service voor nette prijs

Dik tevreden over geleverd werk en prijs.

Altijd betro9uwbaar - altijd beschikbaar

Altijd bereid om mee te denken en altijd redelijk in het overleg. Zeer klantvriendelijk. 100% betrouwbaar en eerlijk. Een woord een woord een man een man.

zeer tevreden

goede en snelle afhandeling door monteurs perfect.

top

2e auto gekocht , dit keer voor mijn vrouw perfect geholpen en tevens top afgeleverd ben zeer tevreden over garage

Vriendelijk en kundig

Aktief heeft voor ons een auto aangekocht en deze rijden we nu ondertussen een jaar. Zowel tijdens de zoekperiode als nu in ervaring met onderhoud maakt aktief een erg positieve indruk. Klantgericht en vriendelijk. Weet hebben over het product wat je verkoopt en onderhoud. Wij zijn erg tevreden!

betrouwbare goede garage

Uitstekend geholpen Deskundig en is een betrouwbare garage zal zeker weer terugkomen bij mijn volgende auto Wordt gelijk een oplossing gezocht bij problemen een perfecte garage

Betrouwbaar , uitstekende service!!

• Reden bezoek Andere reden

Een stukje moeten rijden voor een occasion, maar dat was zeker de moeite waard. Zeer Vriendelijke mensen en super service. Als ik op zoek ben naar een andere auto is dit bedrijf het 1e waar ik ga kijken. Ga zo door.

Super aardige mensen daar en een eerlijke garage is iedereen aan te raden

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

We hebben bij garagebedrijf Aktief een mooie occasion gekocht. We kwamen er voor uit Berkel en Rodenrijs (Rotterdam), een eindje rijden, maar dat was zeker de moeite waard! De service was erg goed en de prijzen prima. Harm, de eigenaar was heel vriendelijk en eerlijk. We hadden er echt een goed gevoel aan over gehouden dat we de auto daar hebben gekocht!

We hebben onze 12e auto bij Harm gekocht, altijd goede service en kwaliteit.

Zeer vriendelijk, eerlijk, uitstekende service, hulpvaardig. Geen minpunten.

zeer prettig bedrijven, vriendelijk gedienstig al meer dan 20 jaar klant. Prijzen zijn goed, service super. Nog nooit overwogen om mijn auto bij een ander bedrijf voor onderhoud aan te bieden.

Dit een door en door betrouwbaar, zeer klantvriendelijk deskundig bedrijf is

Betrouwbaar-accuraat-leuke mensen en medewerkers altijd bereid om te helpen. In een woord klasse

De medewerkers altijd voor me klaar staan

Goorsestraat 122 7482 CL Haaksbergen