Erg goede service

Vriendelijke realistische medewerker die veel vertrouwen gaf toen wij onze auto kochten. Kortom erg fijne service....

Netjes geholpen!

Vriendelijke en nette garage.

Prettig personeel, heel behulpzaam.

Wij zijn heel prettig geholpen door meneer Keiser bij AJO Tiel.

Was erg tevreden over de auto hij rijdt goed

Klantvriendelijk goede service

Vriendelijke ontvangst De gemaakte afspraken goed nagekomen . Prima service Alles naar wens Een aanrader

Prima garage

Mooie prijs voor zowel de nieuwe als de inruil auto. Als verrassing een lekkere taart en een service pas die een jaar geldig is. Vriendelijk geholpen met een duidelijke uitleg en geen opdringerige verkopers

top geholpen

kom zeker bij jullie terug

Bedrijf om bij terug te komen

Je wordt zeer prettig geholpen. Vertrouwelijk en netjes

Hier ben je een koning en geen nummer!!!!!!

Geweldig bedrijf of je een oude of nieuwe auto heb de behandeling is gelijk, dank jullie wel!!!!!

menselijk en professioneel

goed ontvangen eerst een kopje koffie er werd alle tijd genomen voor een goede uitleg en fantastische service nergens werd moeilijk over gedaan . proefrit ook uitstekend ook met ophalen van de auto alles volgens afspraak verlopen en nog een lekkere taart ook meegekregen .

Uitstekend bedrijf

Goede service en klantvriendelijk en koffie staat altijd klaar

DIK 5 sterren waard

Makkelijke en vriendelijke communicatie, betrokken en eerlijk. Auto krijgt nog een beurt en APK keuring bij aflevering. Complimenten voor dit bedrijf.

Vriendelijk en kundig

Via andere reviews bij het bedrijf terechtgekomen. Vriendelijke ontvangst en kundig. Bij de levering van de auto kwam ik met het OV en reed de bus vanuit station Tiel niet. Na telefonisch contact werd ik op het station opgehaald. Dat vond ik zeer servicegericht. Na een heldere uitleg over de auto nog verrast met een smakelijke attentie.

Wordt netjes geholpen en goed werk geleverd.

Goede vakkundig garage die klantvriendelijk is

Top, super service. Echte waardering naar de klant

Bij geen enkele garage in Tiel zo goed en vriendelijk geholpen als bij Ajo. Nemen rustig de tijd om te kijken wat je zoekt. Het vervolg proces van de nieuwe auto verliep vlekkeloos. Mede hierdoor de keuze gemaakt voor een Suzuki. Compliment.

Betrouwbaar en behulpzaam

Fijn autobedrijf dat de klant voorop stelt. Goede adviezen

Zijn zeer klantvriendelijk

Ja word goed geholpen als er wat met je auto is en als het kan word het gelijk gemaakt zeer tevreden over deze garage

Uitstekend!

Prettige ervaring, super geholpen.

Snel en makkelijk geregeld.

Snelle en vriendelijke service. Auto in keurige staat bij ophalen.

Klantvriendelijk

Onze eerste ervaringen zijn goed, de indruk bij het zoeken naar, en uiteindelijk aanschaffen en afleveren van een andere auto: een betrouwbaar bedrijf met een hoge klantvriendelijkheid. Tot nog toe TOP!

no nonsense

Eerste auto hier gekocht. Keurige aflevering, vriendelijk en komen zeer betrouwbaar over. Ga hier graag het onderhoud laten doen

Heel goed en fijn bedrijf om zaken me te doen.

Net een andere auto gekocht doormiddel van een nette deal. Vriendelijke mensen en doen wat ze beloven. Dit bedrijf bestaat niet voor niets al zo lang.

Zeer klantvriendelijk

Prettige onderhandeling(en) met de verkoper. Prima service.

Zoals gewoonlijk goed

Gebruikte auto gekocht zoals altijd goed te woord gestaan alles is netjes uitgelegd ajo is een betrouwbaar bedrijf en beveelt dit iedereen aan kom hier al jaren en ben altijd netjes behandeld ze denken hier met de klant mee

Zeer goede service en persoonlijk advies.

Bij de afhandeling van schade ben ik door autobedrijf AJO dat als tussen persoon fungeert voor de SUZUKI autoverzekering uitstekend geholpen en bijgestaan. Niets is voor AJO teveel.

Lutterveldweg 2

4005 LD Tiel