super geholpen

super nette suzuki dealer

Komt heel vriendelijk en betrouwbaar over.

Wij hebben 2 weken geleden een auto bij Ajo gekocht. Verkoper (eigenaar) was totaal niet opdringerig en nam alle tijd voor ons. Wij zijn helemaal uit Purmerend gekomen om hier een auto te kopen en wij zouden het de volgende keer zeker weer doen. Al met al zeer tevreden.

Zeer correct en goed geholpen

Goed advies na aanschaf van een Suzuki SCross Netjes en correct afgeleverd en klaar volgens afspraak Eerste Suzuki van ons uiterst tevreden

heel fijn geholpen door Roald.

Heb in 1 week 3x van auto keus gewisseld en ondanks de drukte i.v.m. de vakantie periode, is de Suzuki S-cros optijd afgeleverd in 3 dagen voor dat wij de nieuwe auto mee konden nemen op onze vakantie.

Goed advies met de aankoop en adequate aflevering van de auto

In ruime mate geadviseerd en vragen beantwoord tijdens de aankoop waarin voldoende gelegenheid werd geboden de wagen uitgebreid te bezichtigen Na aankoop een zeer adequate communicatie en afwikkeling van het gereed maken van de auto voor aflevering. Voldoende uitleg bij het ophalen van de auto.

Service en aandacht.

Ik heb onlangs hier een Suzuki S-cross uit 2013 gekocht. Geheel door de Suzuki onderhouden. Duidelijke all-in prijs. Vriendelijk en klantgericht personeel. Omdat het echt nog een Suzuki dealer is , is er aandacht voor je als klant. Fijne service. Na een week waren er twee kleine zaken geconstateerd bij het rijden. Gebeld , meteen een afspraak gemaakt, vriendelijk ontvangen en meteen alles onder garantie geregeld. Fijn hoor!

Goede service, goed geholpen, goede uitleg.

Vlot geholpen en vragen beantwoorden. Geen addertjes onder het gras

goed klantcontact

Goede en duidelijke communicatie en vriendelijk contact.

Gastvrij..luisteren naar je wensen..en altijd tijd voor de klant

Ontzettend fijne mensen.

Hele fijne ervaring. Afspraak is afspraak. Redelijke inruilprijs. Behulpzaam.

Top bedrijf

Al meerdere keren hier een auto gekocht . Als je tevreden bent kom je ook weer terug en zo is het ook met ons. Een heel laagdrempelig bedrijf waar iedereen een naam heeft. Geen grote showroom, maar een gemoedelijke sfeer. De medewerkers van AJO stralen positieve energie uit en daar kan je als koper niet omheen. Moeite is geen bezwaar, oplossingen worden aangeboden en klantvriendelijkheid is hun motto. Om dit bedrijf kan je niet heen en zeker niet om het merk Suzuki wat volgens mij de betrouwbaarste auto is. Geen overdreven gedoe om een auto te verkopen. Als je met hen praat gaat het verloop vanzelf. Nee, voor mij echt geen ander. De rit van Veenendaal naar Tiel neem ik voor lief. Jacco en Roald kunnen van mij meer stuk.

Top Autobedrijf

Heel goede bedrijf, alles netjes, vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijk

Ben prettig geholpen

Zeer eerlijk en klantvriendelijk.

Men luistert goed naar de klant en des gevraagd krijgt men een goed advies.

Goede en duidelijke communicatie.

Uitstekend geholpen

Mooie Suzuki Swift gekocht bij dit bedrijf. Geen afspraak gemaakt, konden toch meteen een testrit maken . Prijs overeengekomen . Auto stond een week later klaar. Prettige samenwerking met AJO.BV.

Hele goede ervaring

Heel blij met deze auto top ik beveel iedereen aan om na dit auto bedrijf te gaan nemen de tijd voor je fijn om zaken mee te doen tot de volgende keer groetjes henriette

Hele fijne, prettige persoonlijke service

Prima service met nette prijzen en geen 'gladde verkooppraatjes'.

Vriendelijk en betrouwbaar

Wij werden vriendelijk ontvangen en goed ingelicht. Bij de proefrit mocht zelfs de hond mee in de auto, weliswaar op een door onszelf meegebrachte deken, maar toch. Bij het sluiten van de koop kregen we nog wat extraatjes zonder er om te vragen. Ook de inruilprijs van mijn auto was prima. Wij zijn tevreden over dit autobedrijf.

Zeer tevreden !

Ze komen na wat er is afgesproken.

Erg goede service

Vriendelijke realistische medewerker die veel vertrouwen gaf toen wij onze auto kochten. Kortom erg fijne service....

Netjes geholpen!

Vriendelijke en nette garage.

Prettig personeel, heel behulpzaam.

Wij zijn heel prettig geholpen door meneer Keiser bij AJO Tiel.

Lutterveldweg 2 4005 LD Tiel

344619153