Vriendelijk

Aardige mensen vriendelijk en niet opdringerig Prima bedrijf

Zeer prettig bedrijf

Ik was met spoed op zoek naar een andere auto, na enig zoeken kwamen we bij AJO uit, goede ontvangst en werdt gelijk meegedacht voor een oplossing top.

Het voelt als een thuis.

Altijd tijd voor je. Altijd vriendelijk Altijd een goede service.

Erg positief.

Als nieuwe klant hebben wij een erg positieve ervaring opgedaan. Bij de onderhandelingen wordt alles duidelijk gemeld en verteld Ook de sfeer in de showroom is aangenaam te noemen en zelfs voor ons hondje was aandacht! Gelukkig is autobedrijf AJO nog een kleinschalige speler in de steeds meer opslokkende overname 'jongens'. Wij hopen dat dit nog vele jaren zo zal blijven. Ons hebben ze er in ieder geval bij als nieuwe klant.

Betrouwbare dealer.

Na 43 jaar Ford gereden te hebben zijn wij op zoek gegaan naar een ander merk en zijn we bij Suzuki Dealer Ajo in Tiel terecht gekomen, de verkoper Jacco kwam bij binnenkomst voor ons gelijk betrouwbaar over dus de overstap was niet zo moeilijk. We zijn zeer tevreden met de aankoop en afhandeling van onze nieuwe auto. Bij het ophalen van de auto wordt alles rustig uitgelegd en we kregen ook nog eens een lekker taartje mee voor thuis, nogmaals bedankt.

Vriendelijkheid

Klantvriendelijk, de auto werd binnen gehaald i.v.m. de regen zodat ik rustig de auto goed kon bekijken.

Vriendelijke professionaliteit.

Prettig om bij een familiebedrijf te merken, dat de communicatie persoonlijk is: je weet wie je spreekt. We zijn blij dat onze Ignis na een lange levertijd is gearriveerd. Het missende puntje is vanwege de nummerbordplaat, die ondanks de toezegging, niet neutraal is. Dit komt vast goed en wie klaagt, als dàt het grootste probleem is...

Eerlijk en betrouwbaar

Prettig in contact en goede service

Hier voelt een nieuwe klant zich direct vertrouwd

Fijne garage

Uitstekende Suzuki dealer.

Ben hier naar grote tevredenheid geholpen met de aanschaf van onze Suzuki Celerio. Afspraken die gemaakt zijn bij de koop van de wagen zijn allemaal nagekomen. Ook een zeer goede uitleg over de auto gehad bij het ophalen. Wij zijn blij met onze nieuwe auto. Wat leuk dat we een taart kregen bij het ophalen van de auto. Deze was erg lekker.

Heel klantvriendelijk en prima service

Heel klantvriendelijk en fijn

Geweldig geholpen door Ronald Altijd vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk

Vriendelijk en goed geholpen

Betrouwbare en fijne garage

Afgelopen weekend occassion gekocht van 3 jaar oud. We zijn goed geholpen en van de aflevering hebben ze een superleuk moment gemaakt met onze zoon. Kregen ook nog een lekker taartje mee. Zijn al jarenlang klant daar, onze vorige auto ook daar gekocht. Vriendelijke mensen en goede service!

Betrouwbare sympathieke en vakkundige mensen, deze dealer heeft mij een goede occasion verkocht.

Vanaf moment van binnenkomst tot vertrek met mijn gekochte occasion heb ik bij deze mensen een goede ervaring erbij. Hier kom ik graag weer terug voor een volgende auto.

Goede service en betrouwbaar.

Je bent bij AJO een gewaardeerde klant waar service en duidelijkheid naar de klant toe bovenaan staan.

Vriendelijk, meedenkend en betrokken

Vriendelijke, behulpzame medewerkers. Als klant ben je hier geen nummer, je hebt een gezicht en je wordt altijd geholpen met een glimlach. En, niet te vergeten, de koffie staat altijd klaar!

Goed.e service

Positief

geen klachten

Ik ben blij met de auto!

Fijne verkoper; betrouwbaar en vriendelijk, leuke garage, tevreden met de verkoopprijs.

zoals ik het verwachtte

Alles goed gegaan.

Een fijne ervaring om zo een auto te kopen!

Het bezoek aan het bedrijf verliep op een heel ontspannen wijze. De vriendelijke en ongedwongen ontvangst voelde meteen goed. Na de testrit nog ontspannen zitten napraten (deels na sluitingstijd). Formaliteiten top afgehandeld en duidelijke afspraken gemaakt. Auto goed afgeleverd en na contact per email met vraag over auto dezelfde dag teruggebeld. We zijn zeer tevreden.

Keurig geholpen, blij mee! En een toffe auto!!

Een goede en nette service en zeer klantvriendelijk.

Zeer goede info

Prettige personeel en advies. Top.

super geholpen

super nette suzuki dealer