Prettige service

Fijn geholpen met veel geduld

Onlangs auto gekocht. Erg vriendelijk ontvangen en geholpen! Zat wat schade op de bumper maar dat werd meteen verholpen. Top surves!

Zeer goede en prettige service bij zowel onderhoud alsook aanschaf van nieuwe en/ofgebruikte auto's

Zeer goede en prettige service bij zowel onderhoud alsook aanschaf van nieuwe en/of gebruikte auto's

Hartelijk,duidelijk,je weet je welkom

Door de Hr.Roald Keijzer vriendelijk ontvangen en wij werden het al gauw eens over de Suzuki-Celerio. Ook de inruilprijs voor miin Opel-astra was goed. Na enig overleg kon ik de nieuwe auto de vlg.dag al ophalen Super! Mijn ervaring met deze dealer was top! Van mijn kant, van harte aanbevolen

AJO denkt met je mee en helpt je snel weer opweg

Mijn Suzuki Ignis was 2 jaar oud en toen reed ik hem total loss op 20-11-2019. Dat was een private lease auto, maar was in onderhoud bij AJO Tiel. Gezien mijn leeftijd kon ik niet opnieuw een private lease auto rijden, dus moest ik kopen. Ajo had een jong gebruikt exemplaar staan en daar rijd ik nu in. Prima werk!

Is goed afspraak is nagekomen

Alles werd uit gelegd ik vond duidelijk

Echt netjes en correct geholpen.

Het kopen van een auto bij autobedrijf AJO is ons goed bevallen. De auto is netjes volgens afspraak afgeleverd en heeft nog een volledige beurt gehad. Wij voelde ons als klant netjes vriendelijk en eerlijk behandeld.

Menselijk en behulpzaam

vriendelijke ontvangst betrouwbaar ogend Nette uitstraling showroom en keurige auto die we uitgezocht hadden Dak en spiegels “gewrapt” dat was alleen pas Bekend nadat we op de zaak waren Dat was wellicht beter als het op de site stond maar werd wel meteen benoemt Verder alleen lof

fijn geholpen , goede voorlichting over de auto .

fijn gesprek , de tijd genomen voor de verkoop van de auto .

klantvriendelijk met aandacht voor de koper

Snelle reactie verkoper op zondagavond op vraag over beschikbaarheid auto. Alle afspraken worden goed nagekomen. Persoonlijke benadering. Auto netjes afgeleverd. Top bedrijf!

fijne verkoper die me hielp en laat je rustig kijken

prettig

Goed en klant vriendelijk

Ik heb met AJO goede ervaring serieus en ter zaken kundig ,ik heb alles met de Heer van Ewijk behandeld is niet opdringerig vriendelijk ,en je kan echt goed zaken doen met dit bedrijf. En het ziet er allemaal heel goed en verzorgd uit .

Super toppie

Zonder afspraak daar aangekomen, toch super geholpen en er werd gewoon tijd vrij gemaakt om me netjes te helpen

Tweedehands voelt als nieuw

Prettig geholpen met de aanschaf van de voor mij nieuwe auto (Suzuki Alto). Werd netjes en vooral niet opdringerig aangesproken. Met 2 modellen een proefrit gemaakt, auto's stonden klaar en waren al lekker warm van binnen.Heldere uitleg, goede inruilprijs en bij afhalen was de auto voorzien van nieuwe wieldoppen en een nieuwe mattenset. Verder kreeg ik een jaar lang de Suzuki servicekaart, korting op onderhoud en wegenwacht service. Ook werd ik dmv een heerlijke slagroomtaart gefeliciteerd met mijn aankoop. Ga hier zeker mijn auto laten onderhouden.

Komt zeer betrouwbaar over

Niks geen poes pas service gericht voelt dat je op het juiste adres zit en ziet er spik en span uit dat verkoopt goed erg vriendelijk allemaal dat vindt ik ook een plus punt

Goed geholpen door verkoper, goed advies en zelfs bij 13 jaar oude auto.kregen we nog 3 maanden garantie en een lekkere taart. De auto loopt overigens goed en ziet er mooi uit.

een bedrijf waar iedereen zich welkom voelt.

een betrouwbaar bedrijf waar je met een goed gevoel de deur uitgaat, of je nu een auto koopt of niet. Er word je niets opgedrongen enzijn op een zeer vriendelijke manier geholpen.

Een hele goede ervaring

Ik heb het als heel goed ervaren. Ze zijn er heel erg vriendelijk en je wordt er netjes behandeld. Je krijgt goede uitleg over de auto die je er koopt. En als je vragen hebt over de auto of er is iets met de auto kun je altijd contact opnemen met ze.

Meedenkend, meelevend, ze nemen alle tijd. Top. En het gebak bij de koop van een auto is echt ouderwets goed.

tot zover uitstekend!

tot nu alles prima geregeld, pas nieuwe/eerste ervaring

Uitstekend!

Bij AJO moet je wezen als je eerlijkheid, een pro actieve houding, maatwerk en service verwacht! Bedankt allemaal en in het bijzonder Roald. 👍😊💐

Hele goede ervaring

Super vriendelijk

Erg goed geholpen, zeer vriendelijk

De service vond ik uitstekend

Alles is snel en goed geregeld en voor mij was alles naar wens.

Zeer goed ontvangen

Ik heb mijn tweede Suzuki gekocht goede service dus een top garage