Er werd de tijd genomen.

Zowel bij het zoeken, het kopen en het afleveren werd er alle tijd genomen. Roald nam de tijd en liet duidelijk merken dat je niet zomaar zoveel geld uit geeft. Vooral de uitleg in voor mij de zo belangrijke Jip en Janneke taal beviel mij heel erg goed. Het heeft er in ieder geval toe geleid dat ik vol vertrouwen de auto bij Ajo in onderhoud wil houden.

Alles gewoon perfect.

Dit is mijn 5de auto die bij ajo gekocht is Maar je voelt je eigen gewoon thuis. Eerlijk en betrouwbaar daar hou ik van. En dat is dan ook wederzijds.

Fijne ervaring bij aankoop van mijn eerste auto

Bij AJO heb ik vorige week mijn eerste auto gekocht: een mooie Suzuki Alto! Door goed en eerlijk advies was de koop snel een feit.

Geweldige begeleiding en uitleg bij aankoop nieuwe auto.

Goede service en nette afhandeling

Gewoon goed bedrijf waar alles gaat zoals het hoort en waar je goed tot elkaar kunt komen qwa inruilprijs en ook alles netjes afgehandeld word met lekker taartje als bonus . Gr Fam van alfen.

eerlijke en betrouwbare dealer

In januari jl. heb ik bij AJO een Suzuki Splash gekocht. Omdat ik niet zoveel verstand heb van auto's en al bij andere garages een aantal auto's bekeken had die achteraf tegenvielen in verhouding tot de prijs ben ik wat verder weg gaan zoeken en kwam ik bij AJO terecht. Vanaf het eerste moment een prima ontvangst en een goede nette benadering in het hele proces. Ik kreeg alle ruimte om de auto te (laten) beoordelen maar eigenlijk wist ik wel dat het goed zat en ik met een betrouwbare dealer te maken had. De auto is heel netjes afgeleverd en ik ben er superblij mee. Ik raad AJO 100% aan, geen gladde verkooppraatjes, gewoon een eerlijke en betrouwbare dealer die zuinig is op zijn goede naam en dus op zijn klanten.

zeergoed

nemen alle tijd voor je veel kennis van zaken vriendelijke medewerkers.en niet onbelangrijk lekkere koffie .conclusie een uitstekend bedrijf

Heel goed uitstekend.

Zeer vriendelijke goede uitleg alles prima geregeld.

Perfect geholpen top

Goede service goede kwaliteit ze krijgen een 10

Voor de 3e keer hier een Suzuki gekocht, en zoals altijd weer keurig afgeleverd!

Duidelijke uitleg, goed advies

Goed advies. Kennis van zaken. Prettig in omgang

uitstekende garage

behulpzaam, vakbekwaam en servicegericht.

Erg fijne garage!

Ik kwam hier voor een occasion, die bleek toch niet te zijn wat ik wilde. Uiteindelijk hier toch een andere auto gekocht, waarbij ik erg fijn begeleid werd. Vriendelijk personeel en een prettige manier van verkopen!

Zeer tevreden over de dienstverlening en klantgerichte benadering

Nu

De ervaring is TOP

In 1 woord geweldig. Ontvangst een 10 Begeleiding een 10 Service een 10 Klantzorgvuldigheid een 10 Uitleg voertuig een 10 Hoewel de afstand naar ons huis bijna 100 km. bedraagt, daar toch heen voor onderhoud.

Betrouwbaar en goede service!

We komen hier al enkele jaren. Zeer betrouwbare garage! Vriendelijke medewerkers. Altijd perfecte service, leveren vakkundig werk!

Heel prettig, servicegericht, vertrouwenwekkend. Super!

We hadden een occasion op het oog. Toen we aankwamen stond de heer Van Ewijk meteen voor ons klaar. Hij was zeer vriendelijk, had een reëel verhaal en was totaal niet opdringerig. We hebben diezelfde middag besloten de auto te kopen. Kregen nieuwe accu, lakpuntjes werden bijgewerkt en we kregen een andere versnellingspook omdat de originele versleten was. Zo wil je een auto kopen. Het was het uurtje rijden meer dan waard. Superervaring.

Een klantvriedenlijk en behulpzaam bedrijf.

Een bedrijf wat meedenkt met de klant. Zoekt en denkt mee naar oplossingen. Is klantvriendelijk en behulpzaam.

altijd zeer tevreden geweest over autobedrijf Ajo

Altijd netjes geholpen . Betrouwbaar en kundig

Altijd goed....

Autobedrijf AJO is een bedrijf waar we nu al jaren komen. Prima auto,s en service. Vooral het laatste ligt gevoelig bij de consument. Bij AJO is dat vanzelfsprekend. Dit jaar hebben we daar 2 auto,s gekocht en beide keren was het een schot in de roos.

Vertrouwd en deskundig autobedrijf zonder kapsones!

Na een uitstapje van enkele jaren naar een ander merk, weer met ‘open armen’ ontvangen door dit vriendelijke en op de klant gerichte autobedrijf. Men denkt mee met de klant en anticipeert op diens wensen. Zowel de afdeling verkoop als de werkplaats hebben mij nooit teleurgesteld.

Vriendelijk en men komt alle afspraken na.

Fijn geholpen met een nieuwe auto uitkiezen, de auto samenstellen. Tijdens het ophalen zeer goede uitleg, er is alle tijd voor je. Zeker een aanrader om hier een auto te kopen.

zeer goed geholpen . alles aan gedaan om schade tijdelijk zo goed als weg te werken. in afwachting van schade herstel. top gedaan!!!!

Fijn autobedrijf!

Klantvriendelijk, professioneel, goede service. Wij zijn al meer dan 10 jaar klant bij Ajo en nog steeds erg tevreden.