Prima.

Bandenwissel

Prima service. Snel geregeld.

mijn auto verdient gewoon het beste.

Al jaren mijn vaste dealer, altijd correct geholpen en reparaties vakkundig uitgevoerd. Voor onderhoud en reparaties is dit een vakkundig en vertrouwd adres.

uitstekend

Startproblemen met mijn vrij nieuwe Micra.(krap 2 jaar oud) Geweldige SNELLE service. Oorzaak helaas niet kunnen achterhalen.

Gewoon goed als altijd

Kleine opmerking ze zouden een vlekje proberen weg te poetsen Is niet gedaan Jammer Maar ben ervan overtuigd dat dit de volgende keer goed gemaakt wordt Vandaar mijn 7

Zoals altijd vriendelijk en snel geholpen

Hoeft geen nadere omschrijving

gewoon super goed

Ik ben al meer dan 20 klant, dus dat zegt genoeg lijkt mij!

goede service

goede service

snel en goed werk geleverd

bandenwissel goed en snel gedaan

Snel en plezierig geholpen bij een acuut probleem

Sta je op het punt om een weekend weg te gaan. Auto volgeladen en gevulde fietsendrager op de trekhaak. Wil je de auto starten klinkt er alleen maar een paar keer ‘geklik’. Nissan assistance gebeld. Deze waren er binnen 20 minuten. Met behulp van een kickstarter de motor gestart. Zij gaven advies om even bij de dealer langs te gaan voor een accu check. Direct naar Aben en van de Schelde in Zwolle gereden. Werd daar direct geholpen en na een vervanging van de accu konden wij weer verder. Alles van bellen assistance en installeren accu duurde nog geen uur. Dus weinig vertraging voor de start van een geweldig lang weekend. Allemaal erg bedankt.

goed, zoals je verwacht en zoals het behoort te zijn.

goed en uiterst vriendelijk.

Prima service; vriendelijke mensen

Heel fijn ontvangen

Goede service en echt klantvriendelijk

Heel tevreden, goede communicatie

Goede communicatie, ik werd goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Zeer plezierige ontvangt en klantgerichte benadering

Zoals altijd vriendelijk geholpen en de auto weer tip top op de afgesproken tijd gereed. Ook de kosten conform de afspraak. De mannen aan de receptie zijn enorm klantgericht.

Prima geholpen en service door Steza

Prima vriendelijk ontvangen en service door de mensen van Aben en van de Schelde te Zwolle. Netjes met de regels rondom Corona. Ik vindt alleen een eerste beurt , 20.000 km, van ruim 333,- Euro wel aan de hoge kant.

Correct en netjes

Meedenkend. Erg vriendelijk en belangstellend.

Update NAV systeem uitgevoerd.

uitstekend

Klantvriendelijk ondanks dat ik een dag te vroeg was, vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Zeer klant vriendelijk behandeling.

Heel soepel in maken van afspraak.

Altijd de klant op 1. Service perfect

Goede servers

Snel probleem verholpen

Snel probleem verholpen

vriendelijk en duidelijk

Gewoon goed

Prima uitgevoerde controle. Zoals gewoonlijk.

Volgens mij zegt de geformuleerde zin voldoende.