Onbetrouwbaar bedrijf, wil negatieve recensies laten verwijderen

Aangezien onze negatieve recensie blijkbaar niet lekker viel bij Steza Zwolle, heeft directeur Beltman onze advocaat via email benaderd om de recensie te laten verwijderen. Deze zou volgens Beltman niet waar zijn, en de goede naam van Steza aantasten. Ten eerste: elke letter is 100% de waarheid. Zowel mbt tot verkoper Overmars als de storing van de auto. Er is geen woord gelogen. Het rapport van Dekra bevestigt dit. Ten tweede: welke goede naam? Steza heeft onze oude auto nu te koop staan, maar zegt er gemakshalve even niet bij dat het daadwerkelijke vermogen minder is dan de fabriekswaarden. Ook die waarden staan in het rapport van Dekra. Wie is hier nu niet eerlijk? Onze nieuwe auto had wel degelijk vanaf de allereerste dag een technisch probleem, dat pas veel later middels een terugroepactie van Nissan is verholpen. Om een volkomen onbegrijpelijke reden heeft Steza dit ruim 5 maanden lang voor ons (en de advocaten) verzwegen, waardoor wij al die tijd niet beter wisten dan dat het probleem nog steeds niet was opgelost. De auto ging nl. plotseling in een nood-loop, waardoor wij logischerwijs niet in de nieuwe auto wilden rijden. Je zal met je 3-paards trailer op de Duitse autoweg rijden, en al je vermogen en trekkracht valt weg. Dat is levensgevaarlijk. En nu beweert Beltman dat de auto altijd al goed was. Nou, meneer Beltman: even als geheugensteuntje een citaat uit het rapport van Dekra: "Aan de hand van de verkregen informatie uit het Nissan dealernetwerk is geconstateerd data op 3 november 2021, bij 4.400 kilometer een recall campagne werd uitgevoerd, welke betrekking heeft op het niet correct functioneren van het regenereren van het roetfilter. Deze storing geeft aanleiding tot het oplichten van het motorstoringslampje en het verminderen van het motorvermogen. Deze klachten komen overeen met de door de eigenaar gemelde storingen en klachten". Dus Steza: excuses zouden beter op zijn plaats zijn dan leugens verspreiden en klanten niet serieus nemen!!

Er werd gelijk aktie ondernomen.

Onderweg na familie bezoek kregen we een foutmelding in het display. Zo zijn we terecht gekomen bij Nissan Stern Zwolle. Daar werden we opgevangen door Marcel. En hij heeft ons probleem serieus genomen en met het team de auto aan de computer gehangen. Waar wel wat uit kwam maar waar we gelukkig onze weg mee konden vervolgen. Wij hebben dit alles super ervaren ...Steza team bedankt voor alle moeite.

Klantvriendelijk,empatisch personeel. Niets is teveel!

Vanaf eerste contact was het gevoel al goed. Open en eerlijk. Geen gedoe. Mooie combinatie met een fijne Qashqai!

Wat een super service biedt dit bedrijf! Ik heb bij Steza Hengelo mijn mooie Citroën DS3 gekocht. Ze hebben de auto perfect afgeleverd en hebben me zelfs van het station gehaald omdat ik zelf geen vervoer had. Dat noem ik nog eens service. Steza bedankt!

Ontevreden

Sinds 2015 ben ik in het bezit van een Nissan Quasquai, en ben daar tevreden over. In 2017 tijdens een weekje vakantie wilde de auto niet starten. Opgelost door Nissan Assistance. Bij controle bleek de accu defect, Nieuwe accu er in en alles leek opgelost. In 2021 tijdens een weekje vakantie wilde de auto niet starten. Opgelost door Nissan Assistance, Bij controle bleek accu defect, Nieuwe accu erin voor 250 euro en weer voor elkaar. Dat een nieuwe accu met 4 jaar weer kapot was vond ik eigenlijk te snel en ik gaf dat ook aan, maar helaas geen garantie dus niets aan te doen. De monteur kon daar niets mee. Nu word ik na elk bezoek in de garage benaderd om mijn ervaringen te delen dus ik gaf aan dat ik daarin nogmaals mijn ongenoegen kenbaar zou maken. Blijkbaar zit men daar niet op te wachten, want nu werd ik niet benaderd om mijn ervaringen te delen. Het is op die manier dan ook niet moeilijk om een hoge score te halen. Verder kan ik nog meedelen, dat ook de airco lek was en voor 600 euro gerepareerd moest worden dus dat deed mijn humeur geen goed. Ik weet niet of er inferieure accu's worden gebruikt of dat er een ander probleem is, maar goed lijkt het mij niet.

Uitmuntende service!

Ivm een niet werkende airco tijdens vakantie bij Steza Hengelo terecht gekomen. Ondanks dat de auto niet door hen geleverd is hebben zij toch veel moeite gedaan om de airco deels onder garantie van Nissan te repareren. Ik kon snel terecht en kon zelfs wachten op de reparatie. Van ons krijgt Steza Hengelo daarom een grote pluim!!

Sober en doelmatig

Werkzaamheden zijn volgens mij correct uitgevoerd. Medewerkers werkplaats Hengelo deskundig en heel vriendelijk. Ervaring rondom hele klantbeleving auto en merk laat te wensen over. Zeker na aflevering nooit meer wat vernomen van verkoop. Voel mij niet echt de klant zoals ik die was bij andere vorige merkdealer (Volvo) waar ik jaren klant was. Geen binding met merk daardoor, Costumer Journey laat te veel te wensen over. Ook veel uitzoekwerk rondom terugkoppeling, leaseovereenkomst, enz. komt bij klant te liggen. Stukje meerwaarde Nissan dealer mis ik hierin. Auto bevalt verder prima.

Goed geregeld

Deskundige en vriendelijke mensen

Prettige ontvangst, wel veel geld voor 1,5 uur werk,.goede service…

Meedenkend en lief

Ruitenwissers goed verzorgd, super mooi schoongemaakt, uitlijning perfect en nu rij ik een auto alsof deze nieuw uit de showroom komt. Puin op de snelweg zorgde voor schade aan de onderkant, maar dit is opgelost. Door vooruit- en mee te denken vanuit hen. Top, dank jullie wel en tot volgend jaar!

Ja

Het was de eerste keer goed bevallen met 15 minuten klaar

is goed

nette en en snelle behandeling

snelle behandeling

De ene dag de auto met schade gebracht, op het einde van de andere dag weer opgehaald. Als leenauto de elektrische Leaf mogen gebruiken. Het toppunt van snelheid en service! Dit wordt niet meer vergeten...

Prima Service, vriendelijke benadering door het personeel.

Klantvriendelijk, goede service.

Vakkundig geen problemen

Goede service ben tevreden.

Zie boven .

Compleet onderhoud goede info vooraf

Giede garage, perfect personeel

Complete service en correcte behandeling

Zie boven

Alles super gedaan

Zeer goed bedrijf super vriendelijk en goede service.

Zoals te doen gebruikelijk lekker goed.

Lekker goed.

prima, vlot geholpen en meedenken in oplossingen

blij mee

Zeer nette en snelle afhandeling van probleem

Niet alleen het probleem waar ik voor kwam werd snel en vakkundig opgelost ook gelijk een software update gekregen, altijd net dat kleine beetje extra dat je er gratis bij krijgt.

Een prima dealer.

Ik heb goede ervaringen met Abe Van de Schelde.