Uitstekende service en feedback

Na vele problemen met onze auto zijn we zeer getoverd behulpzaamheid, communicatie, over oplossingen meedenken etc. Wees trots op zo’n team en werkplaats receptionist Gerlof!

Uitstekend.

Alle gemaakte afspraken werden stipt nagekomen, vervangend vervoer werd aangeboden en er werd afgesproken dat eventuele extra werkzaamheden zouden worden overlegd. Prima!

Heel klantgericht, duidelijk en vriendelijk.

Keurige snelle wisseling van de winterbanden

Zoals gebruikelijk snelle en keurige service van de Xtrail

zeer goed

zeer prettig personeel en goede uitleg wat er gebeuren moet of wat er gedaan is.

afspraak op tijd

Ik kon wachten i.v.m corona alles op gepaste afstand controle airco uit gevoerd

Perfect klantvriendelijk en zeer goed rekening houdend met huidige situatie

Klantvriendelijk ter zake kundig en rekening houdend met huidige Corona beperkingen

uitstekend

Wederom ervaar ik Aben en Van de Schelde als een zeer professionele organisatie, zelfs in deze bijzondere omstandigheden door de corona crisis, slagen zij er in om de service optimaal en veilig te houden. Respect!

Goed ingespeeld op de coronacrisis

Prima geholpen!

Bandenwissel

is uitstekend.

Je wordt altijd prima geholpen.

Goed , behulpzaam en zeer vriendelijk

Gewoon goed, zoals alle keren daarvoor

Gewoon goed, zoals alle keren daarvoor

Prima service!

Goede voorzorgs maatregelen in deze tijd van Corona virus.

Alles prima verlopen.

klasse !

Goede en preventieve ontvangst en afhandeling.

Alles goed geregeld

Ivm Corana de goede maatregelen genomen afstand houden en reinigen

Mijn ervaring is duidelijk en goed

topgarage

Bijzonder tevreden over mijn bezoek bij de garage zelfs onder beperkte omstandigheden (corona virus) alles is naar volle tevredenheid nagekeken, zodat ik weer een jaar vooruit kan. Bijzonder fijne garage met oog voor de klant.

Ģoede service

Perfect afhandeling

De medewerkers van Aben en Van de Schelde hebben mij van begin tot eind het gevoel gegeven dat zowel de auto als de klant bij een goed bedrijf in handen is. Dat gaf mij een perfect gevoel. Complimenten.

Perfecte service, problemen met de accu. Dit viel na 2,5 jaar nog onder garantie.

Vriendelijk en goed geholpen.

Auto gebracht voor jaarlijks onderhoud en winterwielen./zomerwielen verwisseld. Auto 's morgens gebracht, kreeg leenfiets mee. 's middags weer opgehaald, Prima!!

ervaring zeer positief

Wij zijn uitermate tevreden over de service van de garage.

Gewoon goed

Alles is conform afspraak correct afgehandeld.