Een fijne sfeer en een goede opleiding!

Ik ben vanaf het eerste moment goed ontvangen. De instructeurs helpen je het autorijden begrijpen en doen dit op leerzame en fijne manier. De instructeurs zijn zowel goed in het lesgeven als in de omgang met de leerling. Ze laten je het rijen zelf ontdekken en corrigeren waar nodig. Ik ben erg blij dat ik mijn rijopleiding bij hippe heb gedaan. De manier van lesgeven die ze hanteren paste goed bij mij.

fijne rustige leerschool

goede opbouw, veel ervaring. in een keer mijn geslaagd. thnx

Kan geen betere rijschool voorstellen!

Had hele slechte ervaringen in het verleden dus had het lang uitgesteld om weer op te pakken. Uiteindelijk moest het toch omdat ik van Amsterdam naar Uithoorn ben verhuisd. Binnen 20 lessen gewoon alles in een keer uitstekend gehaald dankzij Lenie. De eerste les zat ik te trillen en ben in huilen uitgebarsten en nu kan ik niet wachten tot dat ik mijn rijbewijs mag ophalen bij de gemeente. Had dit nooit kunnen voorstellen en kan ze niet genoeg bedanken!! Echt, als je opzoek bent, kijk niet verder dan dit familie bedrijf vol toppers.

Top lessen

Super leuke lessen. Voelde mij gelijk op me gemak. Alles werd duidelijk uitgelegd, met humor.

Perfect voorbereid op mijn praktijkexamen met dank aan Nick. Een goede leercurve houden ze aan en er wordt goed rekening gehouden. Ook een goede flexibiliteit in het inplannen van je autorijlessen.

Super ervaring!

In 1x mijn AVB en AVD examens gehaald met dank aan Jamal! Onwijs fijn kunnen lessen op de motor, ook wanneer je je op momenten onzeker voelt wordt daar tijd aan besteedt om je er met zelfvertrouwen doorheen te slepen. De lessen waren altijd gezellig, duidelijk en persoonlijk. Ik had geen betere ervaring kunnen wensen. Ondertussen al een aantal maanden mijn rijbewijs en met veel plezier aan het rijden.

Chill

Jamal is een goede docent, alles in 1x gehaald. Hij en zijn collegas zijn erg chill, dat merk je vooral bij het plannen van de lessen.

Fijne rijschool met aardige mensen en lessen op maat

Ik zou aan iedereen aanbevelen om ook bij HIPPE te lessen. Ik had al ervaring bij een andere rijschool, maar HIPPE sloot veel beter bij mij aan. Ik heb meerdere instructeurs en instructrices gehad en het waren allemaal aardige en prettige mensen. Ik ben met plezier naar mijn rijlessen geweest en wist altijd dat ik weer wat ging leren.

Fijn en rustig

Ik hrb het enorm naar m’n zin gehad bij Hippe. Ik kreeg per les veel duidelijke uitleg en ondersteuning. Als ik een fout maakte pakte we het op en gingen we door! Ik raad Hippe zeker aan als rijschool met goede rijinstructeurs! Astrid is een lieve en rustige begeleider!

Hele fijne rijschool

Ik vond de rijschool fijn en was heel blij met mijn rij instructeur!

Top rijschool

Rijschool die staat voor kwaliteit, mijn scooter rijbewijs in 1 keer gehaald door de goede rijlessen. Super!

Goede rijschool

Leuke rijschool met een hoog slagingspercentage. Ik heb er met veel plezier les gehad en ben in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Zeker een aanrader.

Hele fijne instructeur die goede tips gaf.

Ik vond het een mooie ervaring en fijn om dat bij Hippe te mogen afleggen. Claudia heeft mij heel erg geholpen om op de juiste dingen te focussen en heeft mij veel geleerd. Ik vond het heel fijn hoe ze les gaf. Daarnaast vond ik het ook goed van hippe dat ze zo goed bereikbaar waren. Dat was echt een pluspunt.

Super goede rijschool

Super goeie rijschool. Ik heb hier mijn motorrijbewijs gehaald, en ik ben voor allebei de examens in 1x geslaagd. De instructeur verteld precies wat je goed en fout doet. Super gezellige sfeer en iedereen is super vriendelijk. Zeker een aanrader!

Fijne rijlessen gehad

Je wordt goed voorbereid op het examen, veel ruimte voor eigen inbreng wat je graag wilt oefenen. Instructeur Jamal is altijd scherp en de auto ziet er altijd netjes uit.

Dat waren hele leuke en nuttige rijlessen

De rij-instructeurs kunnen heel duidelijk uitleggen. Ze focusen op de punten waar je minder goed in bent en zorgen ervoor dat je zo voor je praktijk-examen in orde krijgt. Heel erg bedankt HIPPE!

Hele fijne rijlessen gehad en ook goed geholpen met beschikbaarheid etc. Dankbaar.

Perfect!

Ik ben altijd heel erg fijn behandeld en de lessen waren uistekend. Ook voor iemand met minder rijtalent zoals ik is het mogelijk!

Jullie zijn geweldig!!

Vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar

Hippe is een heel betrokken en gezellige rijschool, die je super goed voorbereid op het rijexamen en je met vertrouwen achter het stuur laat zitten!

Super goed!!

Uitstekend service, ontzettend lieve en professionele mensen !!! Zeker een aanrader!!

Top ervaring

Top ervaring, hartstikke leuke instructeurs en snel mijn rijbewijs gehaald. Bedankt

Goeie rijschool

Ik heb les gehad van Jamal. Het waren erg gezellige en leuke lessen, maar zeker ook leerzame lessen; goed doordacht en afgestemd op wat je nodig had. Hij kan streng zijn, maar heeft het beste met je voor. Hij sleept je er door heen. Door Jamal kan ik nu veilig de weg op. Echt een topper! Rijlessen werden goed ingepland en er werd altijd rekening gehouden met je beschikbaarheid, heel chill. Joe! :)

Het duurde even, maar dan heb je ook wat

Top ervaring

Ik ben zo blij dat ik na 7 keren zakken met de schakel auto overgestapt was naar Hippe rijschool voor automaat. Bij de 2de keer heb ik dankzij Leni mijn rijbewijs in handen. Ik ben er heel trots op en zou graag deze rijschool aanbevelen. Super gedaan Hippe rijschool!!!

Kastanjelaan 32

1185KA Amstelveen

Over Auto- en Motorrijschool HIPPE Amstelveen

Het halen van je rijbewijs is een eenmalige investering waar je de rest van je leven plezier van hebt. Daarom stellen we bij Auto- en motorrijschool HIPPE Amstelveen met jou een pakket samen dat bij jou past. De een heeft nu eenmaal meer lessen nodig dan de ander. Wil je schakel rijden of toch liever automaat. Ook dingen als faalangst en rijangst zorgen ervoor dat je een eigen pakket nodig hebt. Heb je al een rijbewijs maar wil je je kennis opfrissen? Dat kan natuurlijk ook!