Enorm goede rijschool & een leuke, gezellige instructeur, Rob Wijker

Vanaf het begin was alles al erg goed geregeld. Ze hebben zelfs een eigen app waar je je rijlessen, betalingen, examens en het tegoed kan zien. Rob Wijker was mijn rij instructeur. Het was heel fijn met hem in de auto en hij gaf goede instructies. Ik zou hem zeker aanbevelen! Ook was de rijschool erg flexibel. Ik had het rijden vrij snel onder de knie en kon gemakkelijk mijn praktijk examen vervroegen.

Enorm goede rijschool & een leuke, gezellige instructeur, Rob Wijker

Enorm goede rijschool & een leuke instructeur, Rob Wijker

Enorm goede rijschool & een leuke instructeur, Rob Wijker

Had het niet beter kunnen bedenken.

HIPPE Amstelveen is simpelweg fantastisch. Van het inplannen van lessen en examens tot de rijlessen, HIPPE maakt het hele process aangenaam. Het is overduidelijk dat de mensen bij HIPPE oprecht het beste voorhebben met hun klanten en het niet zien als een snel verdienmodel. Zeker een aanrader!

Fijn

Ik heb voor mij gevoel goede rijles gehad. Ik heb altijd goed kunnen communiceren met hippe.

Hippe is de beste rijschool in Amstelveen

Ik heb zowel auto- als motorrijles gevolgd bij Hippe en altijd tevreden geweest met hun service. Ik heb wel altijd extra laten lessen moeten bijkopen maar daardoor heb ik en meer ervaring en alles in één keer gehaald

Top erg behulpzame mensen

Ik had in het begin nog wat moeite met het rijden en ben erg goed geholpen met alles door met verschillende instructeurs te rijden en later de juiste keuze te maken door m’n examen wat uit te stellen

Altijd heel hulpzaam

Goede rijlessen en een leuke sfeer. Hielpen altijd goed om me zover te krijgen tot het slagen. En konden altijd een plekje voor me maken in het rooster

Ik heb er fijn gereden met mijn rijinstructeuren.

Fijne rijschool met fijne mensen. In een keer geslaagd door hun.

Rijbewijs in één keer gehaald, maar zeker niet door alleen mijn verdiensten.

Toen we eenmaal mijn praktijkexamen hadden ingepland kwamen we er later achter dat het wel een beetje kort dag zou gaan worden. Uiteindelijk hebben we besloten om het toch niet te verzetten. Hierdoor werd ik ingepland bij zoveel mogelijk momenten waarop ik kon rijden, wat heel fijn was.

Een fijne sfeer en een goede opleiding!

Ik ben vanaf het eerste moment goed ontvangen. De instructeurs helpen je het autorijden begrijpen en doen dit op leerzame en fijne manier. De instructeurs zijn zowel goed in het lesgeven als in de omgang met de leerling. Ze laten je het rijen zelf ontdekken en corrigeren waar nodig. Ik ben erg blij dat ik mijn rijopleiding bij hippe heb gedaan. De manier van lesgeven die ze hanteren paste goed bij mij.

fijne rustige leerschool

goede opbouw, veel ervaring. in een keer mijn geslaagd. thnx

Kan geen betere rijschool voorstellen!

Had hele slechte ervaringen in het verleden dus had het lang uitgesteld om weer op te pakken. Uiteindelijk moest het toch omdat ik van Amsterdam naar Uithoorn ben verhuisd. Binnen 20 lessen gewoon alles in een keer uitstekend gehaald dankzij Lenie. De eerste les zat ik te trillen en ben in huilen uitgebarsten en nu kan ik niet wachten tot dat ik mijn rijbewijs mag ophalen bij de gemeente. Had dit nooit kunnen voorstellen en kan ze niet genoeg bedanken!! Echt, als je opzoek bent, kijk niet verder dan dit familie bedrijf vol toppers.

Top lessen

Super leuke lessen. Voelde mij gelijk op me gemak. Alles werd duidelijk uitgelegd, met humor.

Kastanjelaan 32 1185KA Amstelveen

Over Auto- en Motorrijschool HIPPE Amstelveen

Het halen van je rijbewijs is een eenmalige investering waar je de rest van je leven plezier van hebt. Daarom stellen we bij Auto- en motorrijschool HIPPE Amstelveen met jou een pakket samen dat bij jou past. De een heeft nu eenmaal meer lessen nodig dan de ander. Wil je schakel rijden of toch liever automaat. Ook dingen als faalangst en rijangst zorgen ervoor dat je een eigen pakket nodig hebt. Heb je al een rijbewijs maar wil je je kennis opfrissen? Dat kan natuurlijk ook!