Erg goede ervaring een leuke tijd gehad met Astrid. En elk moment een fijn gevoel erbij gehad

Geweldige rijschool!

Na een teleurstellende ervaring bij mijn vorige rijschool, Overtoom, was ik op aanraden van vrienden overgestapt naar Hippe Amstelveen. Bij Hippe kreeg ik les van Claudia, een geweldige leraar die me veel vertrouwen heeft gegeven. Ze is geduldig en vriendelijk en geeft daarnaast zeer waardevolle en nuttige feedback. Wat ik ook fijn vond was dat de rijschool zo flexibel was met rijlessen plannen: mocht jouw rij-instructeur verhinderd zijn dan is het altijd mogelijk om een les te nemen bij een andere instructeur. Het contact met de rijschool was ook erg goed en vlot! Dankzij de overstap naar Hippe Amstelveen en de geweldige leraar Claudia heb ik uiteindelijk vol vertrouwen mijn rijbewijs gehaald. Ik raad Hippe Amstelveen zeker aan!

Het was Leuk en leerzaam.

Ik heb dankzij mijn rijinstructeur mijn rijbewijs in 1 keer gehaald met maar 3 lessen. Was een beetje zenuwachtig voor het examen maar het is uitijndelijk goed gekomen

In één keer geslaagd!

HIPPE kan ik zeker aanbevelen als rijschool. Altijd gezellig en er wordt op een fijne, persoonlijke manier met je omgegaan als leerling. Rob, heel erg bedankt voor de fijne lessen. Ik wens je het beste toe!

Erg goed

Aan het Hippie Team, mijn oprechte dank voor de steun en het geduld bij het behalen van mijn NL rijbewijs. Nic, je kalme en beredeneerde benadering van elke uitdaging toen je me een leven lang een Zuid-Afrikaanse rijstijl 'afleerde' en me 'opnieuw leerde' in een Nederlandse stijl, was een proces dat mijn respect en dankbaarheid heeft. Mvg

Hele fijne lessen!

De rijschool is erg flexiebel qua tijdstippen voor lessen en ze zijn ook allemaal heel aardig. Ik ben ook heel tevreden met mijn instructeur, Rob. Hij legde alles heel goed uit en door hem voelde ik mij erg op mijn gemak tijdens de lessen. Hierdoor heb ik in één keer mijn examen gehaald. Ik raad overigens wel aan om een tussentijdse toets te nemen, die heeft mij veel geholpen.

Een degelijke rijschool met vakmensen en een persoonlijke touch

Ik beveel deze rijschool aan

Top service en zeer vriendelijke medewerkers!

Fijne en gezellige ervaring gehad bij meerdere rijinstructeurs. Snel en duidelijk in communiceren, duidelijke uitleg tijdens de lessen en enorm behulpzaam allemaal! Als laatst ook een fijne auto om les in te hebben, kortom enorm fijne rijschool en echt een aanrader!

Super aardige rij instructeurs en een goede rij opleiding, waardoor ik in 1x ben geslaagd.

Ik ben in 1x geslaagd bij Hippe. Super fijne rijschool met aardige en goede rij instructeurs.

Perfeckt geholpen als ik ietw niet begreep werd her nog eens uitgelegd

Mijn ervaring was echt super goed! Ik heb echt heel veel geleerd in die 2 dagen dat ik les heb gehad wat een aanrader!

Goede ervaringen

Goede lessen met duidelijke uitleg. Fijne begeleiding erbij.

Van suffe automobilist naar dynamische motorrijder

Een bijna onmogelijke opdracht voor Jamal: een automobilist met 40 jaar ervaring omturnen naar een motorrijder. Ik vind motorrijden nog leuker dan dat ik dacht toen ik begon met lessen en door het leren defensief rijden op de motor ben ik ook een veel betere automobilist geworden. Motorrijles? Een aanrader voor elke automobilist!!!!

Mijn lessen waren altijd super relaxed en met een duidelijk plan voor iedere les.

Ik heb met heel veel plezier gereden met een rij instructeur die zorgt dat de sfeer vrolijk en relaxed blijft. Er wordt een lijst bijgehouden van alles wat er gedaan wordt en wat er verbeterd moet worden etc. Zo werk je op een prettige manier toe naar je rij examen. Helemaal top!

Het was perfect

Ik heb heel veel geleerd van de rijlessen, de rij instructeur was erg goed en scherp. Ik heb scooter gedaan en ik kom zeker terug bij mijn auto rijbewijs.

Laatst me motorrijbewijs hier gehaald.kreeg les van Jamal hele goede motorrijinstructeur en het rijschool is netje en gezellig.

Degelijke, goede, vriendelijke rijschool

Onze zoon heeft voornamelijk les gehad van Astrid en ook een aantal lessen van Claudia en Jamal. Iedereen is even vriendelijk, Thomas ging met plezier naar de lessen. Er wordt duidelijk uitgelegd wat de aandachtspunten zijn. Lessen van 1,5 uur zijn ook top, dan is er meer tijd, ook om in het examen gebied te rijden. De duidelijke communicatie, de tijdige planning en bereidwilligheid om een goed les moment te vinden is ook echt zo fijn. Samen met de Amsterdamse sfeer maakt Hippe Amstelveen echt een top rijschool.

Perfect voorbereid voor het examen. Ik heb vooral bij Claudia gereden, maar de lessen die ik van andere instructeurs had (Rob, Jamal en Astrid) waren ook top. Daarnaast is elke instructeur ook hartstikke gezellig, waardoor je tijdens het rijden ook lekker kan kletsen. Ik zou Hippe aan iedereen aanbevelen.

Super goede rijschool!

Woohoo geslaagd!!!!! Ik had al aardig wat rijscholen versleten en was voor de zoveelste keer gezakt voordat ik bij Hippe terecht kwam.. Maar vandaag dankzij de vakvrouw die Lennie is, geslaagd! Lennie heeft met heel veel geduld en aandacht alles dat ik fout of zelfs helemaal niet had aangeleerd stap voor stap opnieuw geleerd Ik voelde me tijdens de lessen erg fijn bij Lennie! Ze laat je echt de logica achter de handelingen snappen waardoor je je zeker voelt achter het stuur. Lennie is een ontzettend lief mens en uitzonderlijk goede instructrice met liefde voor haar vak. Ze is wat mij betreft dan ook zeer terecht genomineerd voor leukste instructrice van Nederland! Hippe en Lennie, super bedankt!

Het waren erg leerzame lessen voor mij

Ik heb langzamerhand plezier gekregen in rijden. Mijn rijinstructrice wist precies hoe ze mjj dingens moest bijleren en op welke manier. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik in 1 keer geslaagd ben.

erg fijn

De lessen en service zijn super goed! Ik ben in 1x geslaagd en ik raad het zeker aan om hier rijlessen te volgen.

Goede rijinstructeurs

Mijn ervaring bij de rijschool heb ik als goed ervaren. Ik heb voornamelijk bij Claudia gereden. Ik vond het heel fijn om met haar te rijden. Ze is meelevend, begripvol en nam de tijd voor mij wat ik heel fijn vond. Ik heb bij bijna iedereen gereden op 1 iemand na. Bij iedereen bij wie ik gereden hebt heb ik een goeie vibe gehad. Ze nemen de tijd om alles goed door te nemen en zijn heel vriendelijk!

Rijles awsome

Ik heb veel geleerd afgelopen jaren Ben onwijs blij hoe hippe alles heeft geregeld voor me en ben ze onwijs dankbaar groet Michael meijer en heel erg bedankt ook naar nik

Super geregeld en komen afspraken na

Na gereden te hebben bij Astrid niks meer dan lof voor rijschool hippe. Na het behalen van mijn theorie kreeg ik te horen “voor de kerst heb jij je rijbewijs” en dat klopt. Afgelopen zaterdag geslaagd. Top rijschool voor zowel motor als auto!

Enorm goede rijschool & een leuke, gezellige instructeur, Rob Wijker

Vanaf het begin was alles al erg goed geregeld. Ze hebben zelfs een eigen app waar je je rijlessen, betalingen, examens en het tegoed kan zien. Rob Wijker was mijn rij instructeur. Het was heel fijn met hem in de auto en hij gaf goede instructies. Ik zou hem zeker aanbevelen! Ook was de rijschool erg flexibel. Ik had het rijden vrij snel onder de knie en kon gemakkelijk mijn praktijk examen vervroegen.

Enorm goede rijschool & een leuke, gezellige instructeur, Rob Wijker

Over Auto- en Motorrijschool HIPPE Amstelveen

Het halen van je rijbewijs is een eenmalige investering waar je de rest van je leven plezier van hebt. Daarom stellen we bij Auto- en motorrijschool HIPPE Amstelveen met jou een pakket samen dat bij jou past. De een heeft nu eenmaal meer lessen nodig dan de ander. Wil je schakel rijden of toch liever automaat. Ook dingen als faalangst en rijangst zorgen ervoor dat je een eigen pakket nodig hebt. Heb je al een rijbewijs maar wil je je kennis opfrissen? Dat kan natuurlijk ook!