3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was fijn werken met jullie, er werd goed gecommuniseert en de planning was altijd in orde. Ook was ik erg tevreden met de manier van lesgeven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed! Veel persoonlijke aandacht en begeleiding. Daarnaast ook veel plezier met Nik in de auto gehad! Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, goede klantenservice en zeer goede rijinstucteurs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf.\r\nAltijd vriendelijk en ze helpen je graag.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele mooie en goede rijschool. Alles is lekker overzichtelijk en goede instructeurs. Door Jamal Lamsli in één keer geslaagd! De lessen waren ook erg fijn en leuk! Hele fijne instructeur super erg bedankt rijschool Hippe en Jamal!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne rijschool

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar positief

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf scooter en rijbewijs gehaald bij Hippe! alles goed geregeld en top instructeurs, goeie tips en uitdagingen tijdens de lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze bereiden me goed voor op mijn examen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hippe Amstelveen is een erg prettige en deskundige rijschool. Ik heb met drie instructeurs gereden het afgelopen jaar en bij elk van hen heb ik een heel fijne ervaring gehad. Ze houden veel rekening met eventuele angsten en onzekerheden en nemen de tijd voor je. Ik heb absoluut het gevoel gehad dat ze hun uiterste best deden om mij uiteindelijk te laten slagen. Ik ben dan ook in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen (ondanks een aantal operaties in datzelfde jaar) en dat is mede te danken aan hun professionaliteit, steun en begrip.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool! Ik reed bij Jamal Lamsli. Ik vond hem persoonlijk een erg fijne instructeur. Hij is altijd met zijn leerling gefocust en weet altijd precies de vooruitgang van zijn leerling. Verder wordt er duidelijk gemaakt wat er van de leerling verwacht wordt. Heel fijn dus! Tot slot was ik altijd goed ingepland en was alles met betalingen en lessen etc. altijd goed doorgegeven. Alleen jammer dat je minimaal 48 uur van tevoren je les moet afzeggen, maar aan de andere kant is dat wel weer logisch. In ieder geval met trots mijn rijbewijs gehaald bij Hippe!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn tijd bij de rijschool heb ik ervaren als positief. Ik heb hier veel geleerd en ik stapte altijd met goede moed de auto in. De sfeer in de auto was gezellig, en ik kreeg goede tips mee om mijn rijstijl te verbeteren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede ervaring bij Hippe. Alles word goed uitgelegd en de instructeu neemt uitgebreid de tijd om iets uit te leggen als je iets niet snapt\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg blij met de begeleiding van Gerard. Ik ben bezig met me motorrijbewijs en hij helpt je er goed door heen. Niet te gehaast maar als hij ziet dat je het door hebt zal hij ook meteen je examens inplannen.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima! Leuk familiebedrijfgevoel met persoonlijke begeleiding. Erg tevreden over mijn rij-instructeur!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, maar ik denk dat als ik de rijschool vergelijk met andere rijscholen, er op verschillende punten nog verbeterd kan worden. Dit gaat dan metname om het inplannen van de examens

Beste leerling, wat jammer dat je dit zo hebt ervaren, maar bedankt voor jouw feedback. Zou je ons hierover meer info kunnen geven wat wij dan kunnen verbeteren? We hebben geen wachttijden van 12 weken en doen altijd ons uiterste best om zoveel mogelijk aan de wensen van onze leerlingen te voldoen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne, goede en ervaren instructeur. Administratieve werk werd keurig gedaan, naar voorkeuren ook nog!

Over Auto- en Motorrijschool HIPPE Amstelveen

Het halen van je rijbewijs is een eenmalige investering waar je de rest van je leven plezier van hebt. Daarom stellen we bij Auto- en motorrijschool HIPPE Amstelveen met jou een pakket samen dat bij jou past. De een heeft nu eenmaal meer lessen nodig dan de ander. Wil je schakel rijden of toch liever automaat. Ook dingen als faalangst en rijangst zorgen ervoor dat je een eigen pakket nodig hebt. Heb je al een rijbewijs maar wil je je kennis opfrissen? Dat kan natuurlijk ook!