Klantvriendelijk en prettige samenwerking

Goede ervaring met dit bedrijf.

Zeer goede ervaring

De service van autobedrijf De Pijper is boven verwachting! Onze Audi a5 stond tip-top klaar om zo mee weg te rijden! Een droom van een auto!

Echt heel prettig!

Vandaag mijn Renault Twingo opgehaald. Fijn geholpen bij de aankoop. Hij werd mooier opgeleverd dan ik kon hopen. Zelfs de bekleding nog helemaal mooi gemaakt! Echt top en super blij mee. Reviews schrijven is niet echt mijn ding, maar ja auto kopen doe ik ook niet echt vaak! Heel erg bedankt.

Super tevreden.

Door de positieve ervaringen van onze dochter en schoonzoon hebben wij een zoekopdracht voor een Peugeot 2008 GT. Er werd een prachtig exemplaar gevonden en wij snel tot een overeenkomst. Door verkoper Arjan zijn wij zeer enthousiast geholpen en alles is naar wens afgeleverd. Absolute aanrader. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Automobielbedrijf De Pijper óók sterk in proces van aankoop tot export !!

Al vele jaren jaarlijks 5 tot 6 keer per jaar naar het buitenland. Vaste locatie. Altijd een auto gehuurd. Nu de tijd gekomen is om langere periodes achtereen te verblijven is de gedachte opgekomen om daar over een eigen auto te beschikken. Een auto dáár kopen lijkt voor de hand te liggen maar wát is betrouwbaar en wát koop je dan?? Al snel tot de conclusie gekomen deze vraag neer te leggen bij mijn eigen autobedrijf waar ik al sinds vele jaren (trouwe) klant ben! Automobielbedrijf De Pijper te Maarssen. Hoewel een niet alledaags voorkomend verzoek is dit adequaat opgepakt én ingevuld. Binnen de kortste keren is er een auto gevonden die voldeed aan alle wensen en eisen, betrouwbaar, en die, rekening houdend met het totaalplaatje aan kosten óók in financieel opzicht paste. Onvoorstelbaar dat álles in zo'n kort tijdsbestek uitgevoerd is! Het is nét een militaire operatie geweest. In drie weken tijd is alles voor elkaar gebracht. Aankoop - Oplevering - Transport naar het buitenland - Technische keuring aldaar - Kentekenregistratie. En dat ís een hele vracht aan acties! Maar Automobielbedrijf De Pijper heeft de juiste contacten om óók dit verzoek naast het 'alleen' leveren van een auto volledig betrouwbaar en naar volle tevredenheid te realiseren. Dus, nogmaals heel hartelijk bedankt voor alle goede zorgen en dit alles in enorme service uitgevoerd!! Nu rijden we óók in het buitenland er als een zonnetje bij!!

Aanschaf nieuwe auto weer vlekkeloos verlopen

Dat het personeel vriendelijk en klantgericht meedenkt weten we al jaren. Vandaar de Opel Mokka weer via de Pijper aangeschaft. Alfred heeft ons enorm geholpen door de auto rijklaar bij ons thuis af te leveren. Chapeau daarvoor!!

Wederom een positieve ervaring

Klantvriendelijk en behulpzaam en vakkundige service.

Super klantvriendelijk!

Ik ben bij het autobedrijf goed geholpen. Iedereen die er werkt is erg vriendelijk.

Prima geholpen bij de aanschaf van de Skoda Superb.

Vriendelijke klantbejegening, uitstekende service.

Vriendelijk en duidelijk, geen BS.

Een fijn bedrijf, met een super service.

Fijn autobedrijf, we hadden hun gevraagd om een leuke Volkswagen voor onze zoon te zoeken en al snel een hele mooie gevonden. Dus de koop was zo gedaan. Super geregeld allemaal! Bedankt!

Het enthousiasme van Alfred de Pijper, maakte onze beslissing om bij dit bedrijf een auto te kopen!

Na lang zoeken vonden we bij Autobedrijf de Pijper een prachtige Peugeot 308 die aan al onze eisen voldeed, na een telefoontje met Alfred de Pijper hebben we een goede deal kunnen maken en konden we de auto 5 dagen later ophalen. Na een rit van 2 uur( Hengstdijk-Maarssen) werden we hartelijk ontvangen door Alfred en stond onze nieuwe aanwinst al prachtig gepoetst op ons te wachten. Na een korte proefrit en de nodige formaliteiten keerden we erg voldaan met de auto huiswaarts. Hulde aan dit autobedrijf met oog voor de klant, want daar draait het toch allemaal om.

Perfect!

Door omstandigheden met de oude eigenaar van een inruil auto, heeft de eigenaar de deal afgeblazen. In principe hoeft en kan De Pijper dan niks meer voor mij te betekenen. Maar toch kreeg ik een tijdelijke auto mee tot er de zelfde auto gevonden werd. Kort erna is een soort gelijk model gevonden, zijn ze vanuit Maarssen naar de uithoek van Zeeland gereden en hebben ze daar voor mij de auto bekeken en gekocht. Tevens hebben ze de auto compleet na-gelopen en waar nodig gerepareerd. Betere service krijg ik nergens gevonden! professioneel bedrijf en nemen de tijd voor je.

Fijne garage, aanrader

2 weken geleden vond ik een mooie auto, en sinds 3 dagen heb ik deze in het bezit. Fijn contact gehad met Tim en Arjan. Voor de proefrit werd vermeld dat de auto nog een klein mankement had, maar dat dit al in de planning stond om te repareren. Ondanks dat heb ik toch de auto aangeschaft en het vertrouwen is niet geschaad. Alles wat we besproken hadden hebben ze netjes uitgevoerd voor de aflevering. Mocht ik in de toekomst weer opzoek zijn naar een auto, Dan ga ik zeker weer contact opnemen met pijper! Top bedrijf!

Geweldige ervaring!

De intentie was een kijkje nemen bij een mooie Peugeot 308SW GT line in Maarsen. We hadden ook nog een ander op het oog dus eerst even proeven zeg maar. De afspraak maken om een kijkje te nemen bij Fa Pijper verliep al ontspannen. Eenmaal aangekomen stond ie al mooi in het zicht en we dachten; dit gaat pijn doen voor onze oude Peugeot partner buddy! Goed gedaan Arjan:) Ontvangst met eigenaar Alfred was heel ontspannen, gezellig en open. Mijn onzekerheid over een zuinige benzine auto(altijd diesel gereden) werd meteen weggenomen door extra garantie aan te bieden. Als we er klaar voor waren mochten we meteen een proefritje maken. Geen enkele druk gevoeld. Tot vanavond! Was de opmerking:) Snel waren we onder de indruk van de nieuwe bolide. Het vertrouwen in Fa Pijper en de auto was groot en hebben een heerlijk rondje gereden. Erg goede indruk gekregen en we wisten al.. die moet mee! Weer terug was de ontvangst weer heel gezellig, open en ontspannen. Na wat technische praat met Arjan over wat details gingen de onderhandelingen weer erg ontspannen en kregen de indruk dat het win win was voor beide partijen. De gun factor werd wederzijds gevoeld en de bolide ging mee naar huis:) Wij hadden die dag een geweldig ervaring en willen Alfred en Arjan daar hartelijk voor bedanken! De service was heel goed, wij zijn blij naar huis gegaan! Gr Jonnie en Laura.

Ik heb nu voor de tweede keer een een auto ingeruild en het bevalt me prima hoor! Aardige medewerkers

Prima geregeld

Ik heb mijn auto op internet bij viabovag gevonden. Ik wilde eerst niets inruilen omdat er op mijn oude auto al een bod was gedaan door de ANWB. Autobedrijf De Pijper verbeterde dit bod. Dus, goede inruilprijs voor mijn auto. Verder ging het afhandelen van de nieuwe aankoop zeer soepel. Alles was netjes in orde. Ik werd goed geadviseerd over een aantal vragen. Ivm met corona wilde het bedrijf kosteloos de auto brengen en de oude meenemen. Dit is niet nodig geweest maar toch nette service. Verder hoop ik natuurlijk dat ik er voorlopig niet hoef te komen. Maar dat is niet ten nadele van het bedrijf. Nogmaals, prima geregeld.

Uitstekende service, mooie auto's

Afgelopen week heb ik bij Autobedrijf De Pijper een BMW 4-serie gekocht. De medewerkers bij De Pijper zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ik wilde de auto laten keuren bij de merkdealer, dit is door De Pijper ontzettend snel opgepakt en zij hebben dan ook dezelfde dag nog de auto voor mij naar Woerden gebracht. Ook had ik de wens dat de aflevertijd voor de auto erg kort zou zijn. Hieraan is door De Pijper perfect gehoor gegeven en zo stond de auto binnen 4 dagen al klaar! (incl. keuring merkdealer.) Al met al ben ik ontzettend tevreden met de gang van zaken bij dit bedrijf. Ik zou een ieder aanraden om hier zijn/haar auto te kopen. Arjan, bedankt!

Geweldige ervaring, ik heb al ruim 100 autos gekocht.

Ik kom uit brabant, dus eerst was er een uiterst vriendelijke inleiding. Ik had twee autos in te ruilen, dat was geen probleem. Dus wij met 2 autos naar Maarssen, waar wij gelijk met een heerlijke capacino werden begroet. Kortom wij werden heel goed geholpen en gingen met prachtige Porsche en met big smile naar huis, Ben nog nooit zo goed geholpen.

Vanmorgen heeft Alfred alweer onze vijfde auto bij hem gekocht thuis afgeleverd. Wat een service. Kan deze garage zeker bij iedereen aanbevelen. Wij rijden weer lekker nieuw rond en gaan voor de volgende auto zeker weer naar hun toe. Alfred nogmaals bedankt voor de mooie bloemen en tot over een paar jaar. Cees en Mieke uit Breukelen

Verbluffend

Wat een service. Daar kan menig autobedrijf een voorbeeld aan nemen! Vanaf het eerste contact t/m ( en zelfs na) de aflevering zijn we fantastisch geholpen. Alle corona maatregelen worden keurig gehandhaafd. En dat is in deze tijd, hoe lastig ook, een toegevoegde waarde. Ik zal in de toekomst zeker terug komen.

Een voorbeeld voor grote autodealers!

Of je een Dacia of een Rolls Royce wil kopen! De Pijper kan het gewoon leveren. Geen lastige auto verkopers ik moet ff overleggen wat wat je kan teruggeven voor inruil auto! De Pijper staat voor kwaliteit en vertrouwen!

Na vorige week een opdracht te hebben gegeven om uit te kijken naar een jonge Dacia sandero, kregen we al heel snel bericht dat er een gevonden was, we werden het heel snel eens, gisteren kon ik hem al ophalen, hij is prachtig!! En dan nog eens een schitterende bos bloemen erbij! Ik kan niets anders als 100% tevreden te zijn!

Weer super geholpen

Alweer onze derde auto die we hier kopen En weer super geholpen. Bedankt weer M.v.g Fred

Absoluut goed!

Na een zoektocht vond ik bij Autobedrijf de Pijper een mooie, jonge BMW 320i. Tijdens de proefrit voldeed de auto helemaal aan mijn verwachtingen. Over de inruil werd ik het met Arjan vlot eens. Een week later werd de auto afgeleverd, alles was perfect in orde en alle beloften werden nagekomen. Voor mijn vrouw was er een mooie bos bloemen bij, dus helemaal top!

Straatweg 1A 3604 BA Maarssen

Over Bosch Car Service