We werden snel en netjes geholpen.

Mijn man had gebeld dat wij interesse hadden in een bepaalde auto en er werd meteen gehandeld. Al heel snel was alles geregeld en ook konden wij al snel de auto mee naar huis nemen. De sfeer was prettig, we werden vriendelijk geholpen.

Een top bedrijf met leuke eerlijke mensen en lekkere koffie

Het is een feestje om hier een auto te kopen een lekker familiair no nonsens bedrijf met fijne eerlijke enthousiaste mensen. Helemaal top bij de aankoop en niets is teveel, hierna een fantastische service en aandacht voor de klant. Hier ben je geen nummer maar een gewaardeerde klant die helemaal ontzorgd en in de watten gelegd wordt. Zo, genoeg veren voor deze top tent, oké nog eentje dan altijd een bakkie heerlijke koffie. Wij gaan weer sparen voor de volgende auto van de Pijper.

Wat een super leuke review om te lezen!! Fijn om te zien dat jullie het allemaal zo waarderen en dat is wederzijds! Nogmaals heel veel rijplezier toegewenst en we zijn jullie t.z.t. graag weer van dienst!!

Geweldige service en meedenken.

Ik ben erg tevreden met de aanschaf van mijn auto en de service bij Automobielbedrijf de Pijper. De klant staat centraal, en dat merk je. ik werd snel geholpen en er werd echt naar mij geluisterd. Uiteindelijk heb ik een auto aangeschaft die aan al mijn wensen voldeed. Automobielbedrijf de Pijper, en in het bijzonder verkoper Arjan, bedankt voor de goede zorgen!

Wat super om te horen dat je zo tevreden bent met het verkooptraject heer Antartican! Het was van beide kanten een positieve ervaring en wij hopen in de toekomst nog vele keren op deze fijne manier zaken met elkaar te mogen doen! Dank!

Alles was uitstekend . Groetje Omar (Ömer) E KLASSE GEKOCHT SUPER BLIJ ERMEE

Goedemorgen Omer, dank voor de leuke review! Nogmaals heel veel rijplezier toegewenst!

Zowel het eerste contact, de afspraak daarop met de proefrit, de verkoop en de nazorg als super goed ervaren, wat een superbedrijf, in mijn ogen 5 sterren zelfs te weinig.

Vriendelijk, betrouwbaar en meedenkend!

Hele fijne ervaring gehad bij de zoektocht en aankoop van onze nieuwe auto. Geven eerlijk advies en denken mee in mogelijkheden. We hebben onze vaste adres gevonden en komen hier dus zeker terug.

Happy Happy Happy

De Fiat 500 waar ik voor ging "kijken" , daar was ik op slag verliefd op. dus de beslissing was eigenlijk snel genomen. Superfijn geholpen ook!

Vriendelijk, meedenkend en professioneel!

Bij het eerste contact een vertrouwd gevoel. Eerlijke meningen en adviezen. Denken goed mee in de mogelijkheden en helpen je in de zoektocht naar een nieuwe auto. Wij blijven hier zeker terug komen!

Weer prima aankoop gedaan

Wederom op een plezierige manier een nieuwe auto gekocht. Vriendelijk, bekwaam en professioneel. Blij mee !!

Geachte heer Zanoli, wat super om te lezen dat het u weer zo goed is bevallen! Wij vonden het weer leuk dat wij deze prachtige Audi mochten leveren en, wederom dank, voor het vertrouwen!

service als van ouds

Mijn zus vroeg nog aan Alfred hoelang komt mijn broer al bij jullie,nou hij wist het niet precies want de computer ging niet zo ver terug maar ik kom al als klant van af Tienhoven dat zeg dan al genoeg volgens mij. Ook wel eens een zij sprong gemaakt maar zoals ze zeggen een vogel komt ook weer op zijn oude nest terug fijne dag

Met recht bent u een klant van het 1ste uur en dat is iets wat wij enorm waarderen en daarom vinden wij het ook zo mooi dat wij u nu toch weer van dienst mochten zijn met de mooie Lynk & Co! Op naar de volgende 40 jaar! :D

Altijd prettig zaken doen.

Weer een fantastische occasion gekocht met weinig kilometers. Heel blij mee.

Goed te horen dat jullie zo blij zijn met de prachtige T-Roc en wederom dank voor het vertrouwen!

Prettig

Auto gevonden op internet , alles even door genomen met Alfred. Afspraak gemaakt om bij de dealer die hem had staan proefrit te maken. Na de proefrit terug naar huis , alles doorgenomen met Alfred waarna we er snel uit waren. Rij nu in een heerlijke auto.

Super om te horen dat de service weer zo goed is bevallen en heel leuk dat we zo een prachtige Benz mochten leveren! Geniet ervan!

Vriendelijke mensen en een hele goede service

Gisterenochtend werd mijn peugeot 108 thuis afgeleverd met een prachtige bos bloemen door een vriendelijke medewerker van de Pijper automobielbedrijf.

Goedemiddag, dank voor de leuke review! Mooi dat we het zo mochten regelen voor u én dat u de bloemen mooi vond :)! Nogmaals veel plezier met de auto!

Erg fijn geholpen.

Professioneel bedrijf wat alles goed op de rit heeft.

Beste heer van Hemert, dank voor de leuke reactie en nogmaals heel veel plezier met de dikke BMW, maar dat moet wel goedkomen! ;)

No nonsense

De koop en inruil is volledig tot onze tevredenheid verlopen. Wij hebben het gevoel een eerlijke deal te hebben gesloten, op een prettige en relaxte manier.

Goedemorgen Erik, leuk te horen dat jullie zo een positieve ervaring hebben gehad bij de aankoop van de fraaie Ford! Wij willen jullie nogmaals veel rijplezier toewensen met de auto en dank voor de review!

Een Top bedrijf

Diverse auto's al gekocht bij deze garage en altijd tot volle tevredenheid. Dit bedrijf is een voorbeeld voor anderen.

Goedemorgen heer Peek, dank voor de goede en positieve review! Wederom dank voor het vertrouwen en de aankoop van een auto!

Bedrijfsgegevens

Straatweg 1A A

3604 BA Maarssen

0346-571454

[email protected]

Over Bosch Car Service

Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.