Gewoon goed en top geregeld

Auto had een beurt nodig, even bellen, afpraak maken (nee, niet over een paar weken, maar gelijk maandag de eerst volgende week) Garage zit in de buurt voor mij, dus fiets achterop, auto neerzetten en doorfietsen naar je werk. einde dag stond hij weer netjes klaar. Bedankt

Vlotte, duidelijke sevice

Vriedelijke en klant gerichte info.

Alles perfect.

Fijn om er te zijn.

Fijne garage

Het maken van afspraken is altijd gemakkelijk. Na controle telkens telefonisch overleg over reparatiepunten. Hierin zat dit jaar overigens 1 klein dingetje. Er werd door de monteur voorgesteld de ruitensproeivloeistof aan te vullen welke ik net de vorige dag had aangevuld. Dat was kennelijk gemist bij de controle. Verder alles weer netjes afgehandeld, factuur volgt per mail. De registratie van de beurt in MyMazda verliep niet helemaal goed, is zeer snel opgelost na telefoontje. Vanwege het fijne karakter van de garage heb ik er graag een rit van Leiden v.v. voor over.

prettige ervaring.goed overleg.

goede service

Al jaren goede service, vriendelijk en klantgericht

Wij komen al jaren bij deze garage, we worden altijd vriendelijk en accuraat geholpen, zowel bij koop/verkoop als in de garage

Snelle en nette service, vriendelijk personeel

Service, vriendelijk, behulpzaam

Mooi bedrijf, vriendelijk ontvangst.

Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet en konden we op ons gemak naar de auto kijken waar we een proefrit mee gingen maken. Na de proefrit zijn we het, onder het genot van een lekkere kop koffie, snel eens geworden. Bij het ophalen van de auto weer dezelfde relaxte vriendelijke ontvangst.

Prima!

Altijd prettige hulp en aandacht

goed en betrouwbaar

Word deskundig uitgevoerd. netjes en correct. Een pluim voor de medewerkers. afspraken worden goed nagekomen. problemen worden goed opgelost. Ik hoop nog jaren bij dit bedrijf te blijven.

Prettige garage, waar ik vriendelijk en goed geholpen word

Afspraak kon op korte termijn geregeld worden en ik kon wachten, terwijl er aan de auto gewerkt werd. De werkzaamheden werden goed en in overleg gedaan.

Men houd zich aan afspraken

Geen nare ervaringen achteraf

klant vriendelijk

goede service

vertrouwde garage

heb er alle vertrouwen in dat de auto goed wordt gecontroleerd.

Top garage met vakmanschap!!!!

Wij komen denkik al 30jaar bij Huisman en de service en klantgerichtheid. IS AL DIE TIJD TOP!!!!!!

Snel en vakkundig onderhoudsbeurt uitgevoerd

Op verzoek 's morgens uitgevoerd zodat ik 's middags over auto kon beschikken

persoonlijke aandacht en meedenken

ontzorgen

Zeer meedenkend bedrijf.

Ze denken goed.kee in de wensen van de klant. Hun specialisme op het gebied van de MX5 is goed te merken op het gebied van advies en uitvoering.

auto weggebracht, leen auto en daarna 's middags weer opgehaald.

Goede service en heldere communicatie!

Afspraken zijn helder, er wordt netjes gebeld over meerkosten/meerwerk. Kreeg een leenauto mee (voor een klein bedrag). Alles bij elkaar zet tevreden!

Vriendelijk

Prima service altijd

Elke beurt makkelijk ingepland. Duidelijke afspraken. Snel geregeld. Top

Ben hier al jaren klant. Service is altijd goed en vakkundig. Heb veel rijplezier van mijn Mazda.

Goede service, duidelijke communicatie

Goede service, duidelijke communicatie

elke klant wordt hier op een normale manier behandeld, heel fijn.

een bedrijf wat meedenkt met de klant en ze op een normale manier helpt. tot nu toe een goede ervaring en we gaan zeker terug naar Huisman.