Hier word je serieus genomen door het beste advies

Auto word goed nagekeken, bij het opvolgen van hun advies gaat je auto het langste mee.

• Kwaliteit

Beste Wes, Zo is het precies: Goed en tijdig onderhoud scheelt op de lange termijn. We zien je graag terug. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Vriendelijk en deskundig advies.

Betrouwbaar en komt afspraken na.

Alles goed verlopen

Goede ontvangst snelle afhandeling.

Een plezierige ervaring

Een nieuwe auto bij Huiskes kopen is een prima ervaring. Verkoper Bart doet het heel goed en staat open voor alle vragen. Je hebt echt het gevoel dat ze er voor je zijn en meedenken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

mijn ervaring ruim voldoende

Het probleem is keurig opgelost

Perfect werk en snel

Zeer gedegen werk alles loopt weer als een zonnetje .

uitstekend

Een prima garage voor al je onderhoud. Zeer goede service en zeer duidelijke uitleg over werkzaamheden.

• Kwaliteit

Reparaties worden naar behoren uitgevoerd.

Zeer klantvriendelijk, vertrouwd.......

Mijn ervaring eerste ervaring is positief. Behulpzaam, vriendelijk. Geeft mij een vertrouwd gevoel.

Mijn ervaring is oke!

Prima en correct.

• Kwaliteit

Dankjewel voor je review! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Helemaal tevreden

Auto gebracht voor onderhoud en APK. Alles volgens afspraak en kreeg hem netjes gewassen terug. Goede service.

• Kwaliteit

Beste Ad, Dat klinkt als een afspraak volgens het (onderhouds)boekje. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Maxime Communicatie Huiskes van Zummeren

uitstekend

Zeer tevreden over hun service. Ze denken altijd met je mee en ze zijn eerlijk in hun advies.

• Kwaliteit

Beste Anette, Eerlijk zijn bij de aanschaf van een auto is één van onze kernwaarden. We streven er naar om voor elke klant een passende mobiliteit oplossing te vinden. Meedenken zit in ons DNA. Wat fijn om te lezen dat deze waarden aansluiten bij uw ervaring. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

nog steeds tot volle tevredenheid

onderhoudsbeurt + APK uitgevoerd. Netjes gebeld met prijsopgave vooraf en ook tijdens de beurt omrent extra te vervangen onderdelen. Op tijd gereed. Ben al vanaf 2008 klant bij Huiskes, van Zummeren en geen klachten.

• Kwaliteit

Wauw Guus, dan heeft u ook dit jaar een lustrum van 15 jaar klant zijn! Wat fijn dat u al 15 jaar gelukkig bent met onze service. Transparant zijn over kosten is iets wat wij heel belangrijk vinden. Dankjewel voor de review. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Dankjewel! Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Duidelijk

Word netjes gebeld wat er met de auto aan de hand is. Begint wel steeds duurder te worden. Das minder.

is goed

ik ben goed behandeld

Dankjewel voor je review! Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Ik ben prima geholpen door uw medewerkers

Mijn bezoek aan de garage zo snel na de jaarlijkse beurt lag in feit dat onze rit naar familie het oranje controle lampje bleef branden. De motor viel ook even terug, maar was weer snel op orde. Bij controle bleek dat de bobine heeft gestoord. Hier is door uw bedrijf goed gereageerd en we konden de auto snel brengen. Bij een rit later heeft het controle lampje nog heel even gebrand en kon je merken aan het rijgedrag van de auto dat er iets aan de hand was. Mocht het meer voorkomen dan komen we weer graag terug met de auto

• Reden bezoek N.v.t.

Jammer

Ik ben tevreden over het werk dat gedaan is aan mijn auto in de werkplaats. Mijn auto wordt hier altijd netjes onderhouden. Het APK rapport zag er netjes uit. Fijn dat er foto's bij zitten van de punten die gerepareerd moeten worden. Op kantoor zijn ze erg goed in de verkooppraatjes, waardoor je soms verleid wordt om meer te laten doen aan de auto dan nodig is. Daarnaast staat op de factuur vermeld dat de auto gratis gewassen is van buiten, maar dat is de laatste keer bij mijn auto echt niet gedaan! Ik kreeg de auto net zo vies terug, als dat deze heen ging. Dat is jammer en vind ik niet netjes. Zet dat dat niet op de factuur, want dat slaat dan nergens op.

• Kwaliteit

Beste Anouk, Dankjewel voor je review. We hebben elkaar zojuist aan de telefoon gesproken en de lucht geklaard. Als eerste, het niet wassen van je UP verbaasde ons allemaal, dit hoort namelijk absoluut bij een onderhoudsbeurt. Daarom sturen we je in elk geval een voucher voor een wasbeurt. Betreft de kosten, we begrijpen dat het om een groot bedrag gaat. De factuur is opgebouwd uit verschillende werkzaamheden. Werkzaamheden die wij noodzakelijk achten om jouw UP in topconditie te houden. Groetjes Tom Huiskes

Bas is een Hele fijne verkoper

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

uitstekend geregeld. Maar wel kostbaar

goede informatie. Goed dat men tussendoor belde met de mededeling dat er meer moest gebeuren dan men aanvankelijk dacht. Maar het prijskaartje was ook wel erg hoog.

• Kwaliteit

Beste Jos, Dankjewel voor de review. Transparantie vinden wij heel belangrijk. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Meer dan perfect!

Wij hebben een mooie camper gekocht voor een goede prijs in een perfecte staat! Ook de hulp met bepaalde vragen is echt perfect nu een half jaar later! Zij staan altijd klaar om je te helpen en mee te denken!

• Reden bezoek Andere reden

Beste Martijn, Wat goed te lezen dat uw ervaring zo positief is en u veel plezier ervaart met de camper. Ook met het onderhoud aan een camper of onderdelen doen wij ons best. We zullen altijd proberen samen een oplossing te vinden. Geniet ervan! Groetjes Team Huiskes van Zummeren

duidelijkheid

Goed en snel geholpen

Mijn nieuwe trekhaak kon binnen een week geplaatst worden! Ik kreeg goede uitleg over het gebruik ervan.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Beste Dinie, Goed te horen, mochten er nog vragen zijn kunt u altijd nog eens langskomen. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Service is goed

Ik ben blij met de service die ik al heb ervaren bij van Zummeren

Dankjewel! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Ik voel me geholpen.

Er werd goed naar mijn klachten geluisterd. Er werden geen onnodige of overbodige kosten gemaakt. Ik werd eerst op de hoogte gesteld alvorens en Er werd overlegd wat het plan van aanpak was. Toen ik de auto op kwam halen werd mij uitvoerig uitgelegd wat er precies aan de auto was gedaan en de rekening was klaar zodat ik precies weet wat de kosten zijn en niet een maand later nog eens de rekening kan ontvangen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Henk, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen voor deze uitgebreide review. Wij vinden het heel belangrijk de tijd te nemen voor onze klanten, transparant te zijn over de kosten en de opties door te spreken. Ik lees dat dat bij u is gebeurd, super fijn! Dit compliment ga ik ook overdagen aan mijn collega's. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Rijksweg 44

5374 RB Schaijk

Over Carprof Huiskes van Zummeren B.V.

Wij staan voor onze diensten en producten en proberen die doorlopend te optimaliseren en te verbeteren. Het uitgangspunt daarbij is uw ervaring met ons. Daarom horen we graag uw mening. Ook -of misschien juist- als het onverhoopt toch niet helemaal naar wens is verlopen. Daar gaan we dan intern gelijk mee aan de slag om hiervan te leren! “Het draait om u en uw mobiliteit. De auto is hierbij geen doel, maar een middel om het doel te bereiken en dat is een tevreden relatie met onze klanten.” Team Huiskes van Zummeren

Over Carprof