Keurig en vriendelijk geholpen in de werkplaats

Keurig en vriendelijk geholpen in de werkplaats

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Blij met de vervanging van winterbanden door de zomerbanden

Mijn zomerbanen hadden zo'n fijne tijd gehad in het "bandenhotel"; heerlijk droog en warm de winter doorgekomen. Er is geen beter bandenhotel denkbaar !

• Reden bezoek Andere reden

goede service en behandeling

Men wordt op een prettige manier te woord gestaan. Vragen die je stelt, worden naar tevredenheid beantwoord.

• Kwaliteit

Alles stond klaar volgens afspreek en duidelijke uitleg na afloop.

Staan altijd klaar

Goed! Snel, deskundig en denken mee

• Reden bezoek Andere reden

Dank, prima hulp, vriendelijke mensen!

Allemaal zeer vriendelijke, gastvrije mensen. Het enige nadeel is dat de garage niet in Oss is!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Herhaal mail dag van tevoren en alles ligt klaar de volgende dag

klantvriendelijke en prettige service

Klantvriendelijke en prettige service. Receptie kent je bij naam en probeert staat je vriendelijk te woord. Vraagt altijd of er nog andere dingen moeten gebeuren, dan de afspraak. De mensen proberen altijd of de klus zo kan worden ingepast, dat je met een kop koffie kunt wachten tot het werk klaar is. Dat geldt voor bandenwissel, maar ook voor APK of beurt.

Klantvriendelijk Goede service Afspraken goed nagekomen

• Kwaliteit

Goede nette duidelijke service!

Positief! Ben altijd nejes geholpen! ZEKER in de garantietermijn! Groet stefaan lagarde

Is goed Goede service

Helemaal top, dankjewel. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Goed geholpen, klantvriendelijk

Snel service, klantvriendelijk, goed afgehandeld

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Dankjewel Ans, We doen ons best om iedereen zo snel maar ook zo goed mogelijk te helpen. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Vriendelijk personeel

Tevreden over de service beurt

Fijn! Groetjes Team Huiskes van Zummeren

uitstekende service, maar wel aan de prijs

Fantastisch dat ik meteen terecht kon, toen het signaal in de auto aangaf dat er waarschijnlijk wat mis was met een van de bobines. Comfortabel wachten, met koffie. De prijs viel wel tegen: in totaal 122,61. Een paar maanden geleden heeft de wegenwacht eenzelfde euvel (andere bobine) verholpen voor 48,16.....

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Jos, We doen ons best, fijn dat u dat ook zo heeft ervaren. Veel veilige kilometers gewenst. Groetje Team Huiskes van Zummeren

goed en betrouwbaar in service Onderhoud auto.

Voor zowel klein-en groot Onderhoud-en autopech kan daar altijd terecht. Ook helpen ze je graag met je auto thuis afleveren, in een situatie waarbij je die zelf niet kan ophalen. Echt een super service !

• Kwaliteit

Hoi Savann, Helemaal top! Ik lees dat je de service hebt gehad op het niveau waar wij voor staan. Leuk om te lezen. We zien je graag weer. Groetjes Huiskes van Zummeren

Uitmuntende service

Afspraak goed te plannen. Auto zelfs naar werkadres gebracht na onderhoud. En netjes gewassen. Wat wil je nog meer?

Super fijn! Mooie woorden, dankjewel. Groetjes Huiskes van Zummeren

Klantvriendelijk, transparant en zeer goede service.

Onderhoudswerkzaamheden compleet en degelijk uitgevoerd. Duidelijk contact over de kosten.

• Kwaliteit

Transparantie over kosten vinden we super belangrijk. We zien je graag weer, Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Huiskes van Zummeren

Deskundig, servicegericht

Erg tevreden over de bejegening en deskundigheid. Fijne auto, duidelijke uitleg, voldoende tijd en aandacht.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste Connie, Dat is fijn om te lezen! We zien je graag weer, en nemen ook dan alle tijd. Groetjes Auto Huiskes van Zummeren

zeer goed

fijn contact met verkoper

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Top! Groetjes, Team auto Huiskes van Zummeren

Fijn om daar te komen!

Met de camper daar geweest.Behalve het motorisch gedeelte repareren ze daar ook camper gerelateerde dingen.

• Kwaliteit

Dat klopt! Bij ons kun je ook terecht voor onderhoud, een beurt of reparatie aan een camper. En als je niet meer blij bent ook voor in- en verkoop. Fijn dat u ons gevonden heeft. Zien u graag weer. Groetjes Auto Huiskes van Zummeren

Betrouwbare/eerlijke garage

Voor de 2e keer met mijn auto bij deze garage geweest. Zeer vriendelijk personeel, wat erg behulpzaam en mee denkend is. Fijn team. Goeie diagnose gesteld en goed advies gekregen. Dit is teminste een garage die echt naar de behoefte van de auto en de klant denkt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wauw, wat een mooie woorden! We lezen precies waar we voor staan: Denken aan de behoefte van de klant en het voertuig. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Goede service, Klantvriendelijk

Zeer teleurstellend!

De auto is de afgelopen maanden 2x bij deze garage geweest voor onderhoud (geen commentaar). Op basis van deze ervaring besloten om vanwege een foutmelding op het dashboard wederom de garage te bezoeken. Vervolgens is de auto uitgelezen en werd 92,50 euro in rekening gebracht. De werkzaamheden betroffen alleen uitlezen en zijn er geen andere werkzaamheden gedaan. Dit bedrag vinden we veel te hoog en niet in verhouding staan met de uitgevoerde werkzaamheden.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Johan, We vinden het jammer dat je dit zo hebt ervaren, hebben ook contact hierover gehad. Wij hebben het onderhoud aan uw auto niet uitgevoerd. Met het stellen van een diagnose doormiddel van uitlezen zijn tijd en kosten gemoeid. Een monteur is aan het werk, apparatuur draait. Na het stellen van een diagnose, kunnen we verder aan de slag met het voertuig. Groetjes Huiskes van Zummeren

goede service

• Kwaliteit

Ik ben goed geïnformeerd tijdens de reparatie van mijn auto en goed op de hoogte gehouden van de situatie en kosten

• Kwaliteit

Over Carprof Huiskes van Zummeren B.V.

Wij staan voor onze diensten en producten en proberen die doorlopend te optimaliseren en te verbeteren. Het uitgangspunt daarbij is uw ervaring met ons. Daarom horen we graag uw mening. Ook -of misschien juist- als het onverhoopt toch niet helemaal naar wens is verlopen. Daar gaan we dan intern gelijk mee aan de slag om hiervan te leren! “Het draait om u en uw mobiliteit. De auto is hierbij geen doel, maar een middel om het doel te bereiken en dat is een tevreden relatie met onze klanten.” Team Huiskes van Zummeren

Over Carprof