Snel en correcte service

Klantvriendeijk, goede service

Je hoeft maar te vragen en ze staan klaar

kort gewoon goed

goede service tussen door contact gehad dat monteur dingen had ondekt die herstelt moesten worden zeer tevreden

Zeer klantgericht!

Ook vragen buiten het normale boekje worden beantwoord. Flexibel. Auto altijd netjes gewassen! Zeer tevreden.

Gewoon goed

Fijne zaak en goed geïnformeerd over de kosten van te voren en tijdens het onderhoud. Goede uitleg over de gedane zaken.

netjes en snel volgens afspraak gewerkt

alle punten na gelopen en doorgegeven wat er mis was zo dat dat in overleg gerepareerd kon worden.

Elke keer weer verrassend tevreden

Vriendelijke medewerkers, verstand van zaken. Geeft een vertrouwd gevoel

Het was prima geregeld

In deze barre tijden was het mooi geregeld dat jullie de auto kwamen halen en thuisbrengen,mijn dank daarvoor.

ben erg tevreden

komt afspraken na

Winterbanden wissel

Gewoon zoals het hoort.

Service en advies wordt goed gegeven.

Klantvriendelijk, herkenning klant, komen afspraken na

Betrouwbare garage, korte lijnen, snelle service

goede service en klantvvriendelijk.

Men word vriendelijk ontvangen en komen de afspraken na.

Hele prettige samenwerking

Alles netjes geregeld, en ivm verkoudheid de auto thuis afgeleverd. Klasse!

Gewoon goed en prettig.

Alles gewoon goed, duidelijk, prettig en snel. Met als extraatje: de auto gewassen. Tja, wat wil je nog meer... Dat het zo mag blijven!

Zeer snelle hulp bij onverwachte storing

Bij onverwachte startproblemen op maandag ochtend binnen 30 minuten op weg geholpen door servicedienst van van Zummeren, ingeschakeld door pechhulp Hyundai Nederland. Dezelfde middag nog geholpen met aanvullende werkzaamheden in garage. Klaar terwijl u wacht. Hulde!

Prima garage

Volgens afspraak probleem opgelost

kan niet beter

De accu van mijn auto was leeg en ik kon de auto starten. Ik heb een mobiliteit pas en heb de helpdesk gebeld. Dit verliep prima even later belde mijn garage en heb ik verteld wat er aan de hand was. WE komen eraan. met behulp van een reserve accu werd de auto gestart en ging als vanzelf. Wel werd het advies gegeven kom naar de garage dan kijken we hem nog na. Hieruit kwam naar voren dat de accu zeer slecht was en werd direct vervangen door een nieuwe. Mijn garantie was nog maar 11 dagen verlopen en toch werd het afgehandeld als service. Heel top en bedankt ervoor.

Zoals altijd, weer zeer tevreden

Uitstekende dienstverlening

Vanaf het maken van de afspraak tot en met de uitvoering vlotte en vriendelijke afwerking. nuttige informatie m.b.t. de staat waarin het voertuig verkeert.

Goed, de beurt is goed en netjes uitgevoerd

prima service

duidelijke afspraken gemaakt vooraf en deze zijn ook prima uitgevoerd.

goede service en deskundige monteurs

goede service en deskundige monteurs

prima behandeling en uitleg van de verrichte behandelingen

Ik ben zeer tevreden, omdat ik een goeie uitleg heb gekregen over de verrichte werkzaamheden!

Geweldige en snelle service

Meteen geholpen bij acuut probleem