Zeer klantvriendelijk

Werd zeer goed en gastvrij ontvangen,auto keurig afgeleverd met goede uitleg

Van begin af aan met Roland ingrediënten contact geweest alle afspraken goed na gekomen aflevering netjes uitgelegd. Mijn eerste auto gekocht maar zeker niet de laatste. Toffe Dealer. Roland nogmaals voor alles.

Goed geholpen, fijne zaak!

Goed geholpen door Pim en alles goed geregeld! Zeker een aanrader.

Echte aanrader!

Fijn en goed geholpen. Verkoper Tom was geduldig en nam ruim de tijd voor alle uitleg. Met een goed gevoel en blij naar huis met de nieuwe auto.

Prettig, laagdrempelig . Meedenkend.

We kenden het bedrijf niet, anders dan via reviews op internet opgedaan. Bas doorzag bij het eerste telefooncontact waarnaar we op zoek waren. Er was ruim tijd voor vragen, om te onderzoeken, proef te rijden; alles in een prettige persoonlijke benadering. Ook in aanbieden van de "nazorg" is de bereidheid duidelijk getoond; voor ons een gevoel van vertrouwen gevend, door een dealer die 200 km van onze woonplaats verwijderd is. Of het ooit tot een tweede aankoop bij VDNS Hansen zal komen is onzeker maar blijft is het goede gevoel over dit bedrijf in casu Bas Gielen

We vinden het een super vriendelijke garage, en het contact met Bas is geweldig en gezellig om een andere auto aan te schaffen. Service is super goed ,het is een betrouwbare garage, en aan te bevelen bij familie en vrienden. We zijn blij dat we hier al jaren mogen komen,en hopen nog vele jaren gebruik te kunnen maken van de service.

Ben heel goed geholpen

Op een goede en prettige manier geholpen toen het overmaken van het bedrag niet lukte (door een fout van de Rabobank) kreeg ik het volste vertrouwen en heb ik de auto toch kunnen omruilen en veel later van huiduitslag het geld kunnen overmaken. Met dank aan Bas Gielen

Heel goed geholpen

Heel tevreden. Heel vriendelijk en lekkere koffie

Netjes ontvangen door de heer Bas Gielen, hij neemt de tijd voor je, perfecte uitleg, dit geeft een vertrouwend gevoel. Dat is toch wat je wil….

TOP

Kan niet beter !

een correcte en vriendelijke benadering

Een correcte en vriendelijke benadering. Op alle vragen en opmerkingen hebben wij op een professionele wijze antwoord gekregen, altijd bereid om te helpen , Prima! Een iets mindere ervaring was de uitspraak dat er meer mogelijke gegadigden waren, dat legt wel wat druk op de beslissing. Maar verder zijn wij zeer content met de prachtige auto!!

Geweldige service

Op zoek naar een nieuwe auto komen we als vanouds weer bij Autobedrijf Hansen terecht. En ook nu worden we niet teleurgesteld. Integendeel! Gewoon weer uitstekend geholpen, goed meedenken over de mogelijkheden van onze wensen en dan uiteindelijk met de perfecte auto voor ons aan komen. Daarnaast, zoals altijd, de zeer klantvriendelijke en eerlijke benadering en uitleg over hoe de deal tot stand gaat komen. We zijn niet voor niets al heel lang vaste klant.

Heb er al meerdere auto's gekocht. En als er problemen zijn wordt het ten allen tijde opgelost. Fijn bedrijf met fijne mensen.

Prima contact, mooie auto, geven en krijgen

Aardige mensen, betrouwbare bolide, prima service

Goede service dus tevreden

Service van verkoper Pim is top. Zijn zeer tevreden over de gang van zaken mbt inruil en aanschaf auto. Dank je wel voor je geduldige uitleg. Zal even wennen zijn met al die moderne techniek maar gaat zeker goed komen. Ook dank aan alle andere medewerkers. Wij gaan de toekomst met onze nieuwe auto met vertrouwen tegemoet !

Gewoon goed

Ik ben niet iemand die zich bezighoud met ervaringen van bedrijven. Voor dit bedrijf maak ik een uitzondering. Ben ook niet iemand van veel woorden. Dus ...kortom ..Gewoon een goed en klantvriendelijk autobedrijf. Geen poespas en eerlijk.

Klantvriendelijk, servicegerichte benadering door deskundig personeel

We kwamen voor de eerste keer bij deze garage voor de aankoop van een occasion. De verkoper (Bas Gielen) luisterde goed naar onze wensen en adviseerde geen auto's die boven ons budget kwamen. Hij had geen standaard "verkoopbabbel" maar liet ons zelf duidelijk de keuze maken. Hij bleef bij zijn adviserende rol, dacht goed mee en nam de tijd voor ons. Dit is door ons erg gewaardeerd. De verdere verkoop en afhandeling verliepen helemaal naar wens. Al met al: dik tevreden klanten.

Je voelt je Klant

Ik vind het fijn dat dit autobedrijf evenveel aandacht schenkt aan de kleine- en grote klant. Je voelt je gewaardeerd. Verder vond ik de uitgebreide uitleg bij aflevering erg waardevol.

Fijn bedrijf, doet wat ze zeggen en zijn

Mooie auto gezien op de site, na een belletje konden we direct terecht voor een proefrit. Onder het genot van een kop koffie de deal gesloten. Positief! Een warm welkom met een uiterst vriendelijk verkoper, Tom. Ik heb een prachtige auto aan kunnen schaffen. Duidelijke uitleg en zeer klantvriendelijk.

Het contact met Pim hebben wij als zeer positief ervaren.

Voor ons is het kopen van een nieuwe auto een feestje. Nou dat hebben we bij Hansen wel kunnen vieren. De sfeer en service en nogmaals het contact met Pim waren heel prettig. Wij voelden ons als klant gehoord en fijn behandeld. En dat was vele malen beter als bij eerdere aankopen elders. Als tevreden klant kom ik graag t.z.t. weer eens zoeken naar een "pareltje" in het autoaanbod.

Prima verzorgd bedrijf

Fijn geholpen bij onze zoektocht naar een gebruikte Toyota Cross. Voor ons geen probleem dat deze te vinden was bij de Kia dealer. De ontvangst en afhandeling van de verkoop ging prima en we zijn tevreden over de gemaakte deal. Pim heeft zoveel als hij kon aan onze wensen voldaan. Het is dat het voor ons vanuit Apeldoorn te ver rijden is want anders waren we vast vaker hier gekomen.

Goed geholpen fijne ervaring

Vriendelijk ontvangen goed te woord gestaan

Keizersveld 2

5803AN Venray

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. Je bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kun je bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan jouw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is jouw auto bij ons in goede handen!