Tevreden

Prettig geholpen. Normale benadering, niet opdringerig. Vragen altijd of de service goed is geweest.

Super leuk om samen met mijn ouders onze auto’s op te kunnen halen!

Soepel met humor!

Van te voren op de website al gekeken voor welke auto wij naar Hansen zouden gaan. We werden direct goed en met een veel humor geholpen door Bas. Een soepele afhandeling en een geweldige service verder nu in het bezit van de auto die wij voor ogen hadden! 10 punten voor Hansen, maar nog meer voor Bas ;-) ! Dankjewel!

Zeer behulpzaam personeel en lekkere koffie

Goed geholpen en zijn vriendelijk.

Super bedrijf, hartstikke goede fijne verkoper (Pim) samen gezocht naar de juiste auto. Ook bij aflevering werd alle tijd genomen. De baas mag trots zijn op zo’n medewerker!

Prettige en duidelijk communicatie

Positieve ervaring. Ook zeer goede overdracht van auto waarbij alle tijd werd genomen om alles duidelijk uit te leggen.

Hele fijn garage met prettige en kundige medewerkers

Al jaren met alle tevredenheid een Picanto in onderhoud gehad bij Hansen. Recentelijk op zoek naar een grotere auto. Door het ruime aanbod van Hansen hebben we direct een auto gevonden welke bij onze wensen aansloot. Wij zijn heel fijn geholpen door Pim. Hij reageert snel en denkt graag met je mee. Wij zijn heel tevreden. Dankjewel Pim!

fantastische begeleiding Bas !!!!!

We hebben recentelijk een prachtige kia Niro 1.6 hybrid gekocht. ondanks een bedrijfsfeestje van de dealer nam Bas alle tijd voor ons om alles zeer zorgvuldig uit te leggen. de aflevering van de auto was ook perfect. Hij nam alle tijd om de auto in te stellen zoals stoel, spiegels enzovoorts. Alle knopjes op stuurwiel dashboard Apple carplay en radio zijn helemaal uitgelegd. Kortom beter konden we niet wensen. Ik raad dan ook kia dealer Hansen in Venray aan iedereen aan. Daar koop je echt geen kat in de zak !!! Bas hartelijk beda kt. Simone en Rob Fraser

Keurig en eerlijk bedrijf

Vanaf het eerste moment dat ik daar binnenliep tot het moment dat ik daar wegreed voelde ik me daar welkom. En kreeg ik eerlijke adviezen. Dag later nog een telefoontje gehad met de vraag hoe de eerste kilometers zijn bevallen.....keurig

Kundig, ervaring, gastvrij betrokken. Beste dealer waar ik ooit een auto heb gekocht.

Inmiddels alweer mijn 4de auto die ik bij Autobedrijf Hansen heb gekocht. Zolang dit bedrijf blijft bestaan (en Bas als verkoper hier werkzaam is) zal ik hier ook mijn volgende(n) auto's aanschaffen. Hier spreekt een zeeeer tevreden klant! Klantvriendelijkheid, service, verkoop en onderhoud scoort allen extreem hoog binnen dit bedrijf. De betrokkenheid en interesse die men (en dan met name verkoper Bas Gielen) in de klant toont is oprecht en gemeend. Een verkoper die na 2 jaar nog precies weet hoe je vriendin heet, wat jouw hobby's zijn, waar je werkzaam bent, welke ziekte's je onder de leden hebt, die heeft het goed met je voor en daar ga je graag naartoe voor het kopen van een nieuwe auto. Tenslotte is het ook een kwestie van gunnen. Bas en VDNS Hansen gun ik het allerbeste. Ik kom er graag en met veel plezier. Een auto kopen bij Bas is voor mij dan een prettige en aangename bezigheid. Ik weet inmiddels dat ik hier niet belazerd wordt. In 35 jaar al meer dan 30 auto's gekocht en verkocht te hebben weet je ongeveer hoe de autobranche in elkaar steekt. Nergens krijg je een betere prijs voor je oude auto terug en krijg je er een nieuwer top-model voor terug. Ik verheug me nu al op mijn volgende aankoop. Aangezien ik uit (ruime) auto-aanschaf-ervaring spreek kan ik derhalve autobedrijf Hansen met meer dan klem aanbevelen. Vraag naar Bas (Gielen) en u keert huiswaarts als een tevreden klant in een prachtige betrouwbare auto waarvoor je een eerlijke prijs hebt betaald. Niet over nadenken, gewoon doen!

Top.

Vriendelijke ontvangt en een goed gesprek van het kopen van een auto.

Zeer klantvriendelijk, enthousiast en stapje extra doen

Prachtige jonge Kia Sorento Plug-in Hybrid geleverd gekregen na deal kunnen maken met verkoopadviseur Tom. Bij proefrit stond de auto helemaal te 'shinen'. Commercieel elkaar kunnen vinden. De extra ceramic coating is het nu al waard en zeker een aanrader. De lak wordt nog mooier en vocht en vuil gaat er zo af. Aflevering was een feestje en complete uitleg over de 'rijdende computer'. Moeite waard om ruim 1,5 uur voor te rijden.

aankoop/verkoop is in goede samenwerking tot stand gekomen.

prettig zaken doen, deskundig advies en een goede nazorg.

Super goed gevoel

Goed gevoel bij de verkoper, Denkt mee met en voor ons Fijne afhandeling van alle papieren

Het was de reis naar dit bedrijf méér dan waard (164 km) Heel fijn contact met Pim, hij heeft me geweldig geholpen. Ik heb helemaal de auto die ik wilde. Ben er superblij mee.

Autobedrijf Hansen is een prima bedrijf

Super goed geholpen bij de aanschaf van de auto. Bij het ophalen van onze auto weer een duidelijke uitleg gehad van het dashbord. Alle tijd had Pim voor ons.

Zeer goed geholpen na verkeerde aankoop

Na verkeerde aankoop van onze kant goed geholpen met aankoop en inruil

werd prettig en vriendelijk behandeld

Heel goed geholpen bij de aankoop van een kia stonic

Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door Bas met de koop van onze kia stonic. Ook duidelijke uitleg omtrent mogelijkheden van deze auto.

Prima geholpen!

Prettige communicatie met de verkoop adviseur (Bas) duidelijke uitleg over onze gekochte Kia Picanto en overige informatie.

keurig en netjes te woord gestaan en geholpen.

Ontvangst is altijd vriendelijk. Personeel is vriendelijk en vakbekwaam. Service staat hoog in het vaandel. Kortom een bedrijf waar ik zeer goede ervaringen mee heb

Zeer klantvriendelijk

Werd zeer goed en gastvrij ontvangen,auto keurig afgeleverd met goede uitleg

Van begin af aan met Roland ingrediënten contact geweest alle afspraken goed na gekomen aflevering netjes uitgelegd. Mijn eerste auto gekocht maar zeker niet de laatste. Toffe Dealer. Roland nogmaals voor alles.

Goed geholpen, fijne zaak!

Goed geholpen door Pim en alles goed geregeld! Zeker een aanrader.

Echte aanrader!

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. Je bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kun je bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan jouw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is jouw auto bij ons in goede handen!