Aankoop MINI Cooper S

Goed ontvangen op afspraak, auto stond direct klaar voor een proefrit. Voorwaarden duidelijk besproken en na de koop de datum van aflevering. Vriendelijk personeel, aanrader!

Super geholpen

Vandaag onze occasion opgehaald bij autobedrijf Hansen. We zijn er blij mee. We zijn super geholpen door Pim en kunnen jullie alleen maar aanbevelen. We hopen nog veel veilige kilometers te kunnen maken. Nogmaals bedankt voor de prima service en persoonlijke benadering van het begin tot het einde. Berry en Doritha Beekmans uit Gemert

super goed

Hansen een vertrouwd bedrijf inde Autobranche.

Nieuwe auto in no-time

We waren zonder afspraak naar Hansen gegaan omdat we ons wilden oriënteren. We konden meteen een testrit maken en kregen een duidelijke offerte mee. Alle vragen die we hadden werden snel beantwoord. Bij het ophalen van de auto werd ons nog eens uitgelegd wat de belangrijkste 'functies' waren en tevens werden onze telefoons aan de auto gekoppeld. We gaan zeker nog eens terug naar Hansen.

geweldig!!!

De uitgebreide informatie in alle rust en met humor overgebracht!

Prima geholpen!

Vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Heel prettig om bij Hansen een auto te kopen.

Bij Autobedrijf Hansen ervaar ik altijd een prettige sfeer en een persoonlijke en aangename benadering: niet even snel een auto verkopen, maar luisteren naar de wensen van de klant en tot een goed resultaat komen.

Goed en prettig geholpen

Zeer ruim de tijd genomen voor uitleg van de auto.

Zeer tevreden over garage Hansen

Onze ervaring is een net bedrijf met hele aardige medewerkers. Alles in goede orde geregeld met perfecte uitleg van onze nieuwe auto. Dus als je een andere auto zoekt loop gerust bij garage Hansen binnen.

Vriendelijk en behulpzaam met uitleggen. Komen afspraken ook goed na.

Hele goede ervaring

Voor het eerst onze auto bij Hansen gekocht, wij zijn heel enthousiast over dit bedrijf. Er wordt echt de tijd genomen voor je , alle vragen die we hadden werden geduldig beantwoord , voelt erg goed. Wij hebben alle vertrouwen in het bedrijf en gaan met een goed gevoel op pad met onze nieuwe auto.

Prima ontvangst, goede afhandeling van onze aankoop!

Goed zaken gedaan, met uiterst vriendelijk, en attente verkopers.

Langs geweest voor een onderhoudsbeurt. Enorm klantvriendelijk en transparant. Top!

Veel aandacht voor de klant!

Wordt alles gedaan om de klant tevreden te maken en auto tip top in orde gemaakt!

Fantastisch!

Geweldig geholpen door Bas bij de aanschaf van mijn nieuwe auto.

Zeer vriendelijk eerlijk en voortreffelijk geholpen

Al bij binnenkomst krijg je een goed gevoel Mooie prettig ingerichte showroom Vriendelijk personeel Klantgericht en zeer behulpvaardig We zijn zeer tevreden over onze aankoop

Hele fijne service. Altijd het gevoel welkom te zijn

Als ik een vraag of probleem heb word ik altijd vriendelijk geholpen door iedereen. Ik heheb nooit het gevoel gehad dat ik niet serieus genomen werd

Erg fijne service & snelle levering

Nieuwe lease auto besteld waar in eerste instantie 14 maanden levertijd op zat. Omdat er nog enkele modellen in bestelling waren kon ik mijn precies gekozen model uit de voorraad krijgen waardoor de Kia Sportage GT-Line binnen 2 maanden afgeleverd kon worden. Tijdens ons bezoek aan de showroom zijn we netjes en duidelijk geholpen door verkoper Bas en konden we direct een proefrit maken. We konden zelfs de kinderstoel van onze dochter omzetten in de auto zodat we met het gehele gezin een proefritje konden maken.

Ontzettende goede service

Wat een fijne en vriendelijke dealer . Goede service en behulpzaam . Echt een aanrader

Netjes ontvangen. Alle tijd voor ons genomen. Zou de volgende keer weer terug gaan. Ik zou zeggen ga zo door.

Betrouwbaar, vertrouwd, klantvriendelijk autobedrijf

Zie boven, niets aan toe te voegen

Fantastische service, vriendelijke mensen

Kia Hansen in Venray is een super dealer. Ze bieden en goede service, bieden een luisterend oor en zijn vriendelijke, gastvrije mensen.

Prettige verkoper met expertise die voldoende tijd had voor de klant met uitleg en advies.

Klantvriendelijk met goed advies en uitleg. Servicepakket een beetje dubbel gezien lidmaatschap ANWB. Prijs pakket staat niet verhouding bij zo'n "jonge"auto. Bij aflevering hadden we een andere verwachting, ramen niet mooi gepoetst en achterin niet schoon. Reserve wiel vervuild achterin. Thuis bij openen motorkap bleek beschermkap van zekering los in op de motor te liggen. Ik stuur separate foto's.

Prima ervaring met de aankopp van onze.nieuwe auto

Geweldig geholpen door Hansen

Wij zijn geweldig geholpen in met de aankoop van onze Toyota door autobedrijf Hansen. Nu al een aantal km’s gereden en de auto bevalt helemaal. Dank jullie wel.

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. Je bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kun je bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan jouw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is jouw auto bij ons in goede handen!