Heel fijn en op een deskundige wijze geholpen door Wim

Afgelopen weekend een gebruikte auto gekocht bij Oostendorp in Wester hoven, heel deskundig en klantvriendelijk geholpen door Wim die op een rustige en vriendelijke mijn geholpen heeft bij de aankoop en er ook nog op korte termijn een trekhaak aan bevestigd werd zo dat we er meteen mee op vakantie konden met de fietsen mee. Super Wim.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Aangenaam verrast met gekregen voucher

Namens mijn vrouw en mij hartelijk dank voor de voucher die we van jullie hebben gekregen voor de fotoshoot bij CP PHOTO ART in Cuijk. Wat een mooie ervaring en uiteindelijk een prachtig resultaat. Een erg origineel cadeau!

Auto gebracht wegens defect tijdens fabrieksgarantie. Keurig opgepakt, goed geïnformeerd, nette elektrische fiets ter beschikking en bij afhalen van de auto is deze zelfs netjes door de wasstraat gehaald. Al jaren dik tevreden. Toppers!

Slechte service

Heb een Nissan Qashqai met lederen stoelen gekocht, in de bestuurdersstoel zit een klein scheurtje, heb ik een mail gestuurd hoe we dat gaan oplossen. Krijg ik als antwoord dat het gebruiks schade is en ze er dus niets aan doen! Dus geen service ondanks garantie!!

Zo moet het zijn!

Vanuit buitenland via email en telefoon een gebruikte auto gekocht. Contact was vriendelijk, professioneel, en de mannen dachten mee. Aflevering was precies zoals afgesproken met veel persoonlijke aandacht. Veel dank Joost en Kiley!

correct en duidelijk.

Gezocht en gevonden bij oostendorp een prachtig betaalbare volkswagen caddy.

Ik ben zeer tevreden omdat de klantvriendelijkheid en de behulpzaamheid van het personeel helemaal top is en de service is ook prima geregeld.

Voelt vertrouwd

Goed geholpen bij het zoeken naar een andere auto.

Prettig en professioneel!

Accuraat, behulpzaam en service gericht; leuk Team, een aanrader als je denkt aan een nieuwe auto of onderhoud Top!

We zijn er vriendelijk en profesioneel ontvangen

Joost heeft ons een mooie Golf GTE verkocht. Daar zijn we tot op heden erg tevreden mee. We hopen in de toekomst goede contacten te onderhouden voor onderhoud en reparatie

Een uitermate prettige ervaring om bij Oostendorp een nieuwe auto te kopen

De inruil van een auto voor een nieuw exemplaar is vaak een stressvolle exercitie. Verkoper en staf van Oostendorp Oss hebben het voor ons eenvoudig en prettig gemaakt. Deskundigheid en vriendelijkheid hebben ons bij de keuze enorm geholpen en hebben de papieren rompslomp tot een eenvoudige klus gemaakt. Ontspannen zijn we na zeer korte periode in onze nieuwe aanwinst gestapt, die door de technische staf perfect aan onze wensen was aangepast. Hartelijk dank voor jullie inspanningen. Het was ons een groot genoegen.

Grandioos

Probleem waren de remmen en daarvoor zijn er nieuwe schijven en blokken opgezet maar probleem bleef opnieuw contact opgenomen met de garage en de oplossing was gratis montage van nieuwe schijven en blokken. TOPPIE dat is nog eens service.

Garage Oostendorp Westerhoven: Topbedrijf.

3 weken geleden ging ik voor het eerst naar garage Oostendorp in Westerhoven. Door te googelen ben ik bij hun terechtgekomen. Had nooit van hun gehoord. Bij binnenkomst voelde het al meteen goed en verkoper Wim van Wanrooij liet me een aantal auto;s zien. Een dag later weer terug en werd ik geholpen door Michael. Ook door Michael uitstekend geholpen. een offerte laten maken van een mooie Toyota Yaris. Nu rijdt ik al weer 14 dagen heerlijk rond in mijn bijna nieuwe auto. Ik wil Wim en Michael hartelijk bedanken voor hun uitleg en de goede keuze die ik samen met hun heb gemaakt. Jullie zijn toppers.

Betrouwbaar & servicegericht!

Een dealer die meedenkt. Goed en eerlijk advies vanuit verkoop en komt afspraken na. Bij het afleveren is een onvolkomenheid netjes opgelost. Betrouwbare dealer die ik van harte kan aanbevelen! Ook voor onderhoud geen onverwachte kosten; wordt netjes van tevoren overlegd/afgestemd!

Overtreft mijn verwachtingen

Duidelijk. Prettig. Klantvriendelijk. Goede uitleg bij vragen. Geruststellend gevoel gekregen bij deze toch geavanceerde auto met veel knopjes, schuifjes en meer. Ondanks de moeilijke periode voor iedereen geeft oostendorp van Boxtel het leven een geluksmomenten en lichtpuntje. Dank u wel meneer Tielemans en collega’s.

Zeer vriendelijk geholpen bij klein klusje

Op bezoek in Ommen moest een ruitenwisser van onze Greenwheels vervangen worden. Garage Oostendorp was zeer behulpzaam en meedenkend, belde een onderdelenwinkel die de ruitenwissers binnen een paar minuten kwam brengen, en nog een paar minuten later zaten ze er op. We hadden onze koffie nog niet eens op!

Zeer vriendelijk en super service!

Mijn Volkswagen heb ik bij Oostendorp in onderhoud. Ze geven het gevoel dat de klant op nummer 1 staat door hun fantastische service.

Een eerlijke en nette dealer.

Ik werd eerlijk en hardstikke vriendelijk geholpen. Vragen werden netjes beantwoord en onderbouwt. Mijn ervaring bij dit bedrijf was erg prettig.

klant vriendelijk we zijn blij met onze auto

klant vriendelijk we zijn blij met onze auto

Gewoon geweldig!!!!!!!

Wij hebben een Citroën c1 gekocht bij Oostendorp in Helmond onze dank gaat uit naar Francisco Castro Castro voor de Service zeer vriendelijk lekker koffie we starten de auto en dachten eerst tanken Nee hoor was niet nodig al met al auto zeer netjes afgeleverd dikke 10 Mark en Marianne van Dreumel

Buitengewoon leuke bemiddeling met Berry in Oss

Het ging allemaal lekker soepel de bemiddeling, ik kreeg een zeer goede prijs voor mijn inruilauto terug, Berry was erg kalm en bracht het allemaal leuk, goede uitleg op de vragen die ik aan hem stelde toen ik de "nieuwe"auto ophaalde. Enig minpunt is dat hij niet de claxon die ik gevraagd had erop had laten zetten, ik had het niet erg gevonden om daarvoor bij te betalen. Toch een zeer goed voor garage Oostendorp in Oss

Ongedwongen betrouwbaar goed op klant gericht persoonlijk advies

Op maandag 28-06-2021 opgetogen naar Nijmegen vertrokken om een proefrit te gaan maken met een Suzuki Vitara. Wij wilden graag een proefrit in een soortgelijke auto als we hadden uitgekozen. Dit werd door de verkoper Sven direct geregeld en bij aankomst stond de auto al voor ons klaar. Ontvangst was hartelijk en we hadden de indruk dat we zeer welkom waren. Verkoper had goed naar ons geluisterd en wist goed wat waarvoor wij kwamen. Na Proefrit een goed verkoop gesprek gehad waarin verkoper Sven duidelijk, zakelijk maar vooral menselijk was, meedacht en ruimte gaf voor onze inbreng. Hierdoor werd de beslissing voor ons om de auto te kopen wel makkelijker gemaakt en het vertrouwen in het bedrijf gesterkt. Al met al een zeer goede indruk van het bedrijf en vooral van de verkoper Sven van der Reijden Verkoopadviseur 024-3590508.

super geholpen.

Toyota yaris gekocht bij Oostendorp van Boxtel in Oss vanaf het begin een warm Brabants gevoel bij Huub vriendelijk en duidelijk dit is mijn eerste jap en hoop dat ik er veel plezier van zal hebben.

Deskundig advies en prima geholpen

Kwam hier voor onderhoudswerkzaamheden voor mijn GTE op aanraden van mijn zusje. Werd prima op de hoogte gehouden door Gerald. Dank je wel voor de goede service.

Omgang en contact als zeer prettig ervaren

Na het zien van "de" auto op de internet site , contact opgenomen en daarna verliep het contact zeer prettig , communicatie en omgang met elkaar als zeer prettig ervaren , vriendelijk en zeer meedenkend !! voorbeeld voor vele garage houders